Loto
-
Reis Sadece Ben Degil Çevremde Öyle Hiç Duymadım Para Çıkanı Yada Tuturani
idda At Yarışından çok Var Az Az Da Olsa Alan Var Bundan Hiç Yok varmı çevrenizde..
-
ottomanmurat bunu yazdı:
-----------------------------
Reis Sadece Ben Degil Çevremde Öyle Hiç Duymadım Para Çıkanı Yada Tuturani
idda At Yarışından çok Var Az Az Da Olsa Alan Var Bundan Hiç Yok varmı çevrenizde..
-----------------------------hocam at yarışında falan sistem nasıl işliyor bilmiyorum ama mesela iddia için 5 maç oyna hatta 10 maç oyna deli para versin, her maçın 3 ihtimali olduğunu düşünürsek rastgele oynasak 3 üzeri 10 ihtimal yapar. yani yine sayısalla falan karşılaştırılamaz. anlatabildim mi? hani sayısalda piyangoda ikramiye beklemek zaten delilik. onun için ben loto oynarsam sonuçlara bile bakmıyorum.
buradaki esas konu kaçırılan para varsa, yolsuzluk varsa bu paraların nereye gittiği belki de çeşitli yasadışı örgütleri finanse edip etmediği.
olaya burdan bakılması gerekir. ama herkes sanki cebinden 22 milyon çalmışlar gibi bakmış konuya.
zaten çıkması imkansız niye kasıyosun?
