

Low - Polly Matte Painting (Digital Modelleme Ve Boyama)
-
Merhaba Arkadaslar, gercek bir resmi referans alarak ve poligon sayisini dusuk tutarak modelledigim bir sahneyi sizinle paylasmak istiyorum. boyama Maxo BodyPint'de yapilmistir.
Orginal Resim;

Workflow;

Final 1;

Final 2;

Arkadaslar, model low polydir modellemede detay aramayin lutfen :D detay boyamada :D
-
ahan :D kimse yorum yazmamis :D arkadaslar oyunlarda bu teknik kulaniliyor yha :D bir goz atin bence :D
-
güzel olmuş hocam :D
Hocam senden ileri düzey dersler bekliyorum :D internette kaynak yok hiç :D -
inception bunu yazdı:
-----------------------------güzel olmuş hocam :D
Hocam senden ileri düzey dersler bekliyorum :D internette kaynak yok hiç :D
-----------------------------
haci bir de vakit bulabilsem :D yaptigim reklarmalrdan sahneleri ekliyorum buraya boyle arada. bu da bir projede kulandim :D -
Dj_DooM3 bunu yazdı:
-----------------------------
inception bunu yazdı:
-----------------------------
güzel olmuş hocam :D
Hocam senden ileri düzey dersler bekliyorum :D internette kaynak yok hiç :D
-----------------------------
haci bir de vakit bulabilsem :D yaptigim reklarmalrdan sahneleri ekliyorum buraya boyle arada. bu da bir projede kulandim :D
-----------------------------
Hiç vakit yokmu hocam :D 10 dk'ya hemen bişeyler hazırlasan bende öğrensem biraz :D -
inception bunu yazdı:
-----------------------------Dj_DooM3 bunu yazdı:
-----------------------------
inception bunu yazdı:
-----------------------------
güzel olmuş hocam :D
Hocam senden ileri düzey dersler bekliyorum :D internette kaynak yok hiç :D
-----------------------------
haci bir de vakit bulabilsem :D yaptigim reklarmalrdan sahneleri ekliyorum buraya boyle arada. bu da bir projede kulandim :D
-----------------------------
Hiç vakit yokmu hocam :D 10 dk'ya hemen bişeyler hazırlasan bende öğrensem biraz :D
-----------------------------
dostum 10 al simdi ciktim isten yorgunluktan bayiliyom :D verimliligim kapandi saunda :D photoshopta çöp adam çizarim ancak :D -
Çok tatlı olmuşş...
-
Dj_DooM3 bunu yazdı:
-----------------------------
inception bunu yazdı:
-----------------------------
Dj_DooM3 bunu yazdı:
-----------------------------
inception bunu yazdı:
-----------------------------
güzel olmuş hocam :D
Hocam senden ileri düzey dersler bekliyorum :D internette kaynak yok hiç :D
-----------------------------
haci bir de vakit bulabilsem :D yaptigim reklarmalrdan sahneleri ekliyorum buraya boyle arada. bu da bir projede kulandim :D
-----------------------------
Hiç vakit yokmu hocam :D 10 dk'ya hemen bişeyler hazırlasan bende öğrensem biraz :D
-----------------------------
dostum 10 al simdi ciktim isten yorgunluktan bayiliyom :D verimliligim kapandi saunda :D photoshopta çöp adam çizarim ancak :D
-----------------------------
tamam hocam o zaman boş olduğun zaman unutma ama hazırla bi kaç tane tutorial :D beklemedeyim :D -
güzel olmş hocam :)
gel senle oyun yapalım sen modellemeleri yaparsn :) -
MaviGozluDev bunu yazdı:
-----------------------------
güzel olmş hocam :)
gel senle oyun yapalım sen modellemeleri yaparsn :)
-----------------------------hocam hayirlisiyla su lanet okulu bir bitireyim direkt oalrak oyun projesine girecem :D saglam kodlayabilirsen saglam grafik hazirlarim ;)
-
neden basit bir video anlatmıyorsunki öğrenseler nolcak müridler yani ?