Lpg Li Araçtan Anlayan
-
Kış ayları girdiğinde bilirsiniz LPGye konan yakıt katkısı artırılır..
Ford fiesta da aynı durumla karşılaştım kimse ne olduğuna net karar veremedim .
Utanmasalar araba değişecek diyecekler ... :)
20 Tl ye yetkili servis yazılımı attı , değerlerle az oynadı ..
herşey yolunda şimdi ...
Elektrik kesmesi olsa yolda giderken de tekleme - atlama filan yapması lazım arabanın.. yada stop eder..
-
Hocam tüp beyni gitmiş olabilir ya da elektriksel bir arızadır bu tür şeyler çok can sıkar sağlam bir elektrikçiye göster o yönlendirir seni
-
En iyisi bayiisne goturim yarin halletsinler
-
benzin ne seviyede kullanıyosun ?
lpg li araçlarda benzini çeyrek depodan az kullanmayın.
-
seagate189 bunu yazdıAllahinOglu bunu yazdı
yaygın sorunlar
benzin pompasındaki o 2 hortum yırtılmış olabilir sök kontrol et benzini almıyordur pompaya kesik kesik çalışır veya vitese takarsın gitmez araba
benzin pompası arızalı olabilir yine söküp elektrikçide çalışıp çalışmadığına baktır
kontağı çevirdiğinde o benzin pompası sesi gelmesi lazım zaten
ha deyince tamircilerde çözemez sorunu
araba gitmiyorsa sana der ki şanzıman değişecek fln
en iyisi sorunu kendin bulmakHoca pompa 1 aylik calisinca bi sıkıntı yok cekis fln fln hersey iyi ama iste o röle kesiyor hic calistirmiyor galiba röle de
pompanın kac aylık olup olmaması önemli değil misal yeni alıyon yan sanayi arızalı çıkıyo garantili zaten yenisiyle değiştiriyon
herşey olabilir lpg beyinde olabilir müşürde olabilir şamandıra olabilir rölede olabilir filtre tıkanmıştır pislik yapmıştır fln filan tamircide deneme yanılma yöntemiyle çözüyor sorunu -
FOXXLY bunu yazdı
benzin ne seviyede kullanıyosun ?
lpg li araçlarda benzini çeyrek depodan az kullanmayın.
FOXXLY haklı bu çok çok önemli....
Özellikle de benzin pompasının sağlığı için..
-
M3T3HAN bunu yazdı
Kış ayları girdiğinde bilirsiniz LPGye konan yakıt katkısı artırılır..
Ford fiesta da aynı durumla karşılaştım kimse ne olduğuna net karar veremedim .
Utanmasalar araba değişecek diyecekler ... :)
20 Tl ye yetkili servis yazılımı attı , değerlerle az oynadı ..
herşey yolunda şimdi ...
Elektrik kesmesi olsa yolda giderken de tekleme - atlama filan yapması lazım arabanın.. yada stop eder..
Hocam araba calisip gaza geçince bi sıkıntı olmuyor ama işte o röle yüzünden benzinde calismiyor araba lpgye gectikten sonra kesmesi gerekirken elektrigi bu röle kökten kesiyor benzinde calismasina izin vermiyor ama düğmeye basip tüpte şoklayarak çalıştırıyor
-
M3T3HAN bunu yazdıFOXXLY bunu yazdı
benzin ne seviyede kullanıyosun ?
lpg li araçlarda benzini çeyrek depodan az kullanmayın.
FOXXLY haklı bu çok çok önemli....
Özellikle de benzin pompasının sağlığı için..
Hocam yarim oluyor yada yarimin uzerine minimum yarim o konuya dikkat ediyorum
-
Role zımbırtısını kullanma kardeşim,çeyrek deponun üzerinde olsun benzinin sıkıntı olmaz.
Role seni hiç ummadığın yerde yolda bırakır.
-
Bu arada araba ford fiesta ise röle asla taktırma.
Diğer bir konu,röle yi söktür,arabayı benzinde çalıştır,10 dk çalışsın ve sigorta kutusundan benzin pompasının sigortasına elini değir ısınma varsa benzin pompan çok fazla akım çekiyordur değiştirilmesi lazım veya sigorta yuvasında sıkıntı vardır (veya) sigorta amper değeri düşük bir sigorta takılmıştır.
Benzin filtreni kontrol ettir,tıkanıklık varsa pompayı zorlar,ısınan pompa yanar.
