folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Lpg Li Araçtan Anlayan



Lpg Li Araçtan Anlayan

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    M3T3HAN
    M3T3HAN's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2012
    Erkek

    Kış ayları girdiğinde bilirsiniz LPGye konan yakıt katkısı artırılır..

    Ford fiesta da aynı durumla karşılaştım kimse ne olduğuna net karar veremedim .

    Utanmasalar araba değişecek diyecekler ... :)

    20 Tl ye yetkili servis yazılımı attı , değerlerle az oynadı ..

    herşey yolunda şimdi ... 

    Elektrik kesmesi olsa yolda giderken de tekleme - atlama filan yapması lazım arabanın.. yada stop eder.. 


    Herşeye rağmen varlığım Türk varlığına armağandır...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    d3lete
    d3lete's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Şubat/2014
    Erkek

    Hocam tüp beyni gitmiş olabilir ya da elektriksel bir arızadır bu tür şeyler çok can sıkar sağlam bir elektrikçiye göster  o yönlendirir seni

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seagate189
    seagate189's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2011
    Erkek

    En iyisi bayiisne goturim yarin halletsinler


    Safir T-14 -- Sarsılmaz Kılınç 2000 light -- Browning Hp Mk3-- Derya Mk-12 --------
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek

    benzin ne seviyede kullanıyosun ?

     

    lpg li araçlarda benzini çeyrek depodan az kullanmayın.


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AllahinOglu
    AllahinOglu's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    seagate189 bunu yazdı
    AllahinOglu bunu yazdı

    yaygın sorunlar

    benzin pompasındaki o 2 hortum yırtılmış olabilir sök kontrol et benzini almıyordur pompaya kesik kesik çalışır veya vitese takarsın gitmez araba

    benzin pompası arızalı olabilir yine söküp elektrikçide çalışıp çalışmadığına baktır

    kontağı çevirdiğinde o benzin pompası sesi gelmesi lazım zaten

    ha deyince tamircilerde çözemez sorunu

    araba gitmiyorsa sana der ki şanzıman değişecek fln

    en iyisi sorunu kendin bulmak

    Hoca pompa 1 aylik calisinca bi sıkıntı yok cekis fln fln hersey iyi ama iste o röle kesiyor hic calistirmiyor galiba röle de

    pompanın kac aylık olup olmaması önemli değil misal yeni alıyon yan sanayi arızalı çıkıyo garantili zaten yenisiyle değiştiriyon

    herşey olabilir lpg beyinde olabilir müşürde olabilir şamandıra olabilir rölede olabilir filtre tıkanmıştır pislik yapmıştır fln filan tamircide deneme yanılma yöntemiyle çözüyor sorunu

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    M3T3HAN
    M3T3HAN's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2012
    Erkek
    FOXXLY bunu yazdı

    benzin ne seviyede kullanıyosun ?

     

    lpg li araçlarda benzini çeyrek depodan az kullanmayın.

    FOXXLY haklı bu çok çok önemli.... 

    Özellikle de benzin pompasının sağlığı için.. 


    Herşeye rağmen varlığım Türk varlığına armağandır...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seagate189
    seagate189's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2011
    Erkek
    M3T3HAN bunu yazdı

    Kış ayları girdiğinde bilirsiniz LPGye konan yakıt katkısı artırılır..

    Ford fiesta da aynı durumla karşılaştım kimse ne olduğuna net karar veremedim .

    Utanmasalar araba değişecek diyecekler ... :)

    20 Tl ye yetkili servis yazılımı attı , değerlerle az oynadı ..

    herşey yolunda şimdi ... 

    Elektrik kesmesi olsa yolda giderken de tekleme - atlama filan yapması lazım arabanın.. yada stop eder.. 

    Hocam araba calisip gaza geçince bi sıkıntı olmuyor ama işte o röle yüzünden benzinde calismiyor araba lpgye  gectikten sonra kesmesi gerekirken elektrigi bu röle kökten kesiyor benzinde calismasina izin vermiyor ama düğmeye basip tüpte şoklayarak çalıştırıyor


    Safir T-14 -- Sarsılmaz Kılınç 2000 light -- Browning Hp Mk3-- Derya Mk-12 --------
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seagate189
    seagate189's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2011
    Erkek
    M3T3HAN bunu yazdı
    FOXXLY bunu yazdı

    benzin ne seviyede kullanıyosun ?

     

    lpg li araçlarda benzini çeyrek depodan az kullanmayın.

    FOXXLY haklı bu çok çok önemli.... 

    Özellikle de benzin pompasının sağlığı için.. 

    Hocam yarim oluyor yada yarimin uzerine minimum yarim o konuya dikkat ediyorum


    Safir T-14 -- Sarsılmaz Kılınç 2000 light -- Browning Hp Mk3-- Derya Mk-12 --------
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DjBlueMaN
    DjBlueMaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mart/2003
    Erkek

    Role zımbırtısını kullanma kardeşim,çeyrek deponun üzerinde olsun benzinin sıkıntı olmaz.

    Role seni hiç ummadığın yerde yolda bırakır.


    Haşa Zulmetmez Kullarına Hüdası, Her Kulun Çektiği, Kendi İşinin Cezası!
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DjBlueMaN
    DjBlueMaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mart/2003
    Erkek

    Bu arada araba ford fiesta ise röle asla taktırma.

    Diğer bir konu,röle yi söktür,arabayı benzinde çalıştır,10 dk çalışsın ve sigorta kutusundan benzin pompasının sigortasına elini değir ısınma varsa benzin pompan çok fazla akım çekiyordur değiştirilmesi lazım veya sigorta yuvasında sıkıntı vardır (veya) sigorta amper değeri düşük bir sigorta takılmıştır.

    Benzin filtreni kontrol ettir,tıkanıklık varsa pompayı zorlar,ısınan pompa yanar.

     

     


    Haşa Zulmetmez Kullarına Hüdası, Her Kulun Çektiği, Kendi İşinin Cezası!
Toplam Hit: 2460 Toplam Mesaj: 23