LYS Hazırlık
-
Öncelikle bütün arkadaşlara başırılar diliyorum.Bildiğimiz gibi bizim gibi LYS nin matematik oturumuna katılcak arkadaşlar için hazırlıkları unutmamaları için böyle bir başlık açtım bir kaç tavsiyemde olucak.
Öncelikle benim hazırladığım ekipman ;

-Sınav giriş belgesi
-Kimlik ve cüzdan(tabi bir miktar para)
-0.5 uçlu kalem ve uç
-0.7 uçlu kalem ve uç
-2 adet yumuşak silgi
-Su (okunmuş :P)
-Şapka(İçeri güneş girerse diye)
-Saat
Benim için bunlar yeterli bide sakız (gerçekten çok yararlı)
Gelelim tavsiyelerime ilk olarak gün kahvealtı ile başlıcak benim yiyeceğim şöyle rendelenmiş havuç maydonoz ve limon ve altını çiziyorum haşlanmış PATATES (kesinlikle yiyin yedikten 4 saat boyunca acıkır veya besin eksikliği çekerseniz gelin iskender ısmarlıcam hiçbir yan etkisi yoktur ishal etmez kabız etmez.)
Benim için bu kadar yeterli önemli gördüğünüz eşyalar varsa gözlük vb. onlarıda eklersiniz.
Hazırlıksız yakalanmıyalım iyi geceler, İYİ SINAVLAR.
EDİT : SELPAK :)
-
Şişe 1.5 ve katlarıysa işersin söliyim.
-
MUHRIP bunu yazdı:
-----------------------------
Şişe 1.5 ve katlarıysa işersin söliyim.
-----------------------------Geçen sınav 3 kere gittim :D:D 2 yarım litre içtim evdede 1 litre içtiydim :D insanın su açlığı tutuyo :D
-
Weldox bunu yazdı:
-----------------------------
MUHRIP bunu yazdı:
-----------------------------
Şişe 1.5 ve katlarıysa işersin söliyim.
-----------------------------Geçen sınav 3 kere gittim :D:D 2 yarım litre içtim evdede 1 litre içtiydim :D insanın su açlığı tutuyo :D
-----------------------------
Höss..
Su içmeyemi gdiyon sınavamı amk ?? -
Hoca normaldede fazla su içerim ama böle heycan gibi bişey susatıyo.
-
hiç bişey hazırlamadım.bu gecede sabaha kadar dizi izliycem lan kıllığına sabah uykulu uykulu gidip ortalığı dağıtıcam
-
Vitesi rahata taktığımdan pek umudum kalmadığından dalyarak gbi gidicem sınava.
-
bünyenizin kahvaltıda tüketmeye alışık olmadığı besinlere yönelmemeniz daha hayırlıdır.
bu ciklet olayını yapmayın sağımda solumda ciklet çiğneyen biri olursa gözetmene şikayet ederim, acımam.
-
valla bu sene sadece deneme amaçlı gittiğim için sınav yerine bile bakmadan gidecem :) Sabah giderken büfeden bir su alırım 2 de kalem götürürüm 1 de silgi daha kasmanın alemi yok :)
Bu arada arkadaşa yuh diyorum ilk sınavda yarım litre suyu bitiremedim ben :|
-
Hybris bunu yazdı:
-----------------------------
bünyenizin kahvaltıda tüketmeye alışık olmadığı besinlere yönelmemeniz daha hayırlıdır.
bu ciklet olayını yapmayın sağımda solumda ciklet çiğneyen biri olursa gözetmene şikayet ederim, acımam.
-----------------------------Hocam adam gibi çiğnerse kimse rahatsız olmaz şahsen ben bitek sınavlarda çiğnerim.
-
Kahvaltı olarak kepek ekmeğine kaşarlı tost ve çay.(kepek eğmeğinde sağlam glikoz vardır ayrıca)
Yarım litre su ve olips molips ufak bişe alsanız yeter yanınıza.
