Lys Sonuc Paradoksu
-
ne saçma iş öğretmenlik tercih etcek olsam neye göre etcem anad.öğrt.l. dışında olup beni geçen birsürü adam vardır neye güvenip tercih yapcam.
-
yaw bu şey nekadar karışık olmuş böle yaw..allahtan bitti gitti bu olay:Dne güzel eskiden bakınca ne bok yediğini anlıyodun bu ne olum:S
-
bulanik bunu yazdı:
-----------------------------
RootB bunu yazdı:
-----------------------------
lalada bunu yazdı:
-----------------------------
amına koyim türkiye 23. sü oldum bana veren bi kız yok amnk...
gittim facede kıza harbi harbi sonuçlarımı yolladım geleceğim çok parlak evlenelimmi dedim yok amnk gerizekalı kız hayır dedi
-----------------------------sayısal mı sözel mi ? sayısalsa nasıl hazırlandığından biraz bahseder misin en azından türkiye 23. olmanın bi faydası dokunsun.
-----------------------------
-----------------------------ne çalışıcan lan başka işinmi yok... java kas matematiğede faydası dokunuyo java candır can... bide sayısalcıyım
-
iLLuMiNaTi bunu yazdı:
-----------------------------
aziz2724 bunu yazdı:
-----------------------------
calculator bunu yazdı:
-----------------------------
sözelcilerin hangi alana bakması gerekiyor?
-----------------------------Y-TS-1 , Y-TS-2
Benim de bi sorum var, Ben anadolu öğretmen lisesi mezunuyum. şu ek puanlı kısım var ya orda bende ek puanlı kısım görünüyo. normalde 110binlerdeyim fakat öğretmen ek puanlı 8 binlerde. o 8 bin türkiye genelimi yoksa sadece anadolu öretmen liseleri arasında sıralama mı?
-----------------------------
sadece öğretmen liseleri arası
-----------------------------yalnışın var hocam Türkiye geneli
-
Asker bunu yazdı:
-----------------------------
iLLuMiNaTi bunu yazdı:
-----------------------------
aziz2724 bunu yazdı:
-----------------------------
calculator bunu yazdı:
-----------------------------
sözelcilerin hangi alana bakması gerekiyor?
-----------------------------Y-TS-1 , Y-TS-2
Benim de bi sorum var, Ben anadolu öğretmen lisesi mezunuyum. şu ek puanlı kısım var ya orda bende ek puanlı kısım görünüyo. normalde 110binlerdeyim fakat öğretmen ek puanlı 8 binlerde. o 8 bin türkiye genelimi yoksa sadece anadolu öretmen liseleri arasında sıralama mı?
-----------------------------
sadece öğretmen liseleri arası
-----------------------------yalnışın var hocam Türkiye geneli
-----------------------------senin yanlısın var hocam adam öğretmenlik tercih yaparsa ek puanlı yapıcak yani aöl lerdeki sıralaması o 8bin türkiye geneli deil.
-
lalada bunu yazdı:
-----------------------------
amına koyim türkiye 23. sü oldum bana veren bi kız yok amnk...
gittim facede kıza harbi harbi sonuçlarımı yolladım geleceğim çok parlak evlenelimmi dedim yok amnk gerizekalı kız hayır dedi
---------------------------helal valla..
-
qaMbLer bunu yazdı:
-----------------------------
Asker bunu yazdı:
-----------------------------
iLLuMiNaTi bunu yazdı:
-----------------------------
aziz2724 bunu yazdı:
-----------------------------
calculator bunu yazdı:
-----------------------------
sözelcilerin hangi alana bakması gerekiyor?
-----------------------------Y-TS-1 , Y-TS-2
Benim de bi sorum var, Ben anadolu öğretmen lisesi mezunuyum. şu ek puanlı kısım var ya orda bende ek puanlı kısım görünüyo. normalde 110binlerdeyim fakat öğretmen ek puanlı 8 binlerde. o 8 bin türkiye genelimi yoksa sadece anadolu öretmen liseleri arasında sıralama mı?
-----------------------------
sadece öğretmen liseleri arası
-----------------------------yalnışın var hocam Türkiye geneli
-----------------------------senin yanlısın var hocam adam öğretmenlik tercih yaparsa ek puanlı yapıcak yani aöl lerdeki sıralaması o 8bin türkiye geneli deil.
-----------------------------Evet kardesım orası Anad.Ogrt.Liseleri arasındakı sırası...
-
Scabie bunu yazdı:
-----------------------------
apokontek bunu yazdı:
-----------------------------
hoca iyi yapmışın gordugum kadarıyla :)
sag taraf puanınla tercıh yapacaksın dıye bılıyorum...ıyı bı unıversıte senı beklıyor kardesım...Hadı sımdıden hayırlı olsun kardesım ;)
-----------------------------:D ahh bee ortak ufak kuzenin sonucu o
-----------------------------Hadi ya :( Keske benım olsa o sonuc ;) benımkı 320 yaw Ygs hemde :) :Battım ki hemde ne battım :) ama hayırlısı ya...yınede umidim var,ins bı yerlere gıdıcez...
-
iyi sonuc burda sağdakiler ygs sonucları ve lys sonucları soldakiler ise okul puanında da dahil ygs ve lys sonucları
