LYS Sonuçları Cuma Günü Açıklanabilir
-
Beyler peki itü yahut odtüde olma imkanı olan var mı?
-
Anadolu üniversitesi (örgün :D) gelecek büyük ihtimal. Var mı oralara yerleşebilecek olan :)
-
lys den sadece bir hafta sonra dikey geçiş sınavına girdim. neden halen açıklanmadı anlamadım. herkes için hayırlısı olsun.
-
ozAnkaraguclu bunu yazdı:
-----------------------------
Anadolu üniversitesi (örgün :D) gelecek büyük ihtimal. Var mı oralara yerleşebilecek olan :)
-----------------------------
%90 hocam :F -
Bursa uludağ veteriner fakultesi %95 uludğa gitcek olan var mi baska tahmini?
-
Yarın sabah 10:00 da açıklanacak.
-
Mr_Dark bunu yazdı:
-----------------------------
ozAnkaraguclu bunu yazdı:
-----------------------------
Anadolu üniversitesi (örgün :D) gelecek büyük ihtimal. Var mı oralara yerleşebilecek olan :)
-----------------------------
%90 hocam :F
-----------------------------Aynen :D
-
ataturkcu1 bunu yazdı:
-----------------------------
Beyler peki itü yahut odtüde olma imkanı olan var mı?
-----------------------------inşallah odtü diyelim hocam olmadı hacettepedeyim :D
-
haberlerde dinledim biraz önce yarın 10:00 da kesinmiş.
-
ösym nin sitesinden de duyuruldu hayirli olsun
