Macintosh Kullanan Varmı?Varsa Bikaç Soru
-
macintosh Mac OS X işletim sisteminde bi kaçk kontrol yapmam gerekiyor.bunu win bilgisayarıma vritual olarak nasıl yüklerim.işletim sistemi olarak nereden indirebilim.kullandıgı browser tarayıcı nedir şuan piyasada en çok hangi mac işletim sistemi kullanılıyor.?
-
hocam tarayıcı olarak safari kullanılıyo. Mac OS X win bilgisayar yüklenirmi bilmiyorum. ama bendeki macosa win yüklenmiyodu. işletim sisteminin cd si var ama normal bilgisayar olmaz gibime geliyo. deneyen arkadaşlar varsa bilgilendirse bende sevinirim.
-
usta bende linuxa ne kadar benziyor, konsol falna nasıl ??
-
MacOS'un intel işlemcilere uygun versiyonu var yani normal pcye kurabilirsin ama orjinal mac kadar performans bekleme aynı zamanda macin artık intel tabanlı laptop ve desktoplarıda piyasada bunlara bootcamp ile hem windows hemde Mac çalıştırabiliyorsun Browser olarak Safari kullansanda Firefox bunda da var.1 dvd oldugu için gidip bir yerden 5 ytl verip alman daha mantıklı.Bedava degil ücretlidir ondan alıcagın büyük ihtimalle korsan olur.Virtual olarak yüklenmesi pek önerilmez ciddi sorunlar çıkartıyormuş.Konsol olarak Bash konsolu kullanıyor ve en kolay kullanımlı işletim sistemi kabul edilsede esnek degil konsolu konsol degil felan filan
-
peki safari web browserda Activex ayarları yapamam gerekiyor indirp yükledim secrutiy sekmesinde yok.ne yapmam gerekiyor bu tarayıcınınn gelişmiş ayarlarını nasıl kontrol edebilirm
-
hacılar yeri gelmişken elinde mac programı olan yok mu hiç ya upload edebilrmsnz???
-
Malesef hocam,
işyerimde g5 kullanıyorum, senin dediğin malesef olmuyor. Yani sen o sistemlerin hiçbirini win sistemde açamazsın, mümkün olmadığını biliyorum. zaten dikkat ettiysen herşeyin sürümü farklıdır. Adamlar herşeyi bir win için bir mac için programlıyor. Kullandığı browser tarayıcı safaridir, ancak opera benim daha hoşuma gidiyor, safari kullanışlı görünse de operaya göre deha fazla kasıyor. Şuan en çok piyasada Mac Os X Leopard kullanılıyor diye biliyorum.
Eğer kişisel olarak kullanıyorsan özelliklerini yaz sana daha fazla bilgi vermeye çalışalım
-
valla tam yazıcam unuttum ya kafam bozukda
-
muhabir22 bunu yazdı:
-----------------------------Malesef hocam,
işyerimde g5 kullanıyorum, senin dediğin malesef olmuyor. Yani sen o sistemlerin hiçbirini win sistemde açamazsın, mümkün olmadığını biliyorum. zaten dikkat ettiysen herşeyin sürümü farklıdır. Adamlar herşeyi bir win için bir mac için programlıyor. Kullandığı browser tarayıcı safaridir, ancak opera benim daha hoşuma gidiyor, safari kullanışlı görünse de operaya göre deha fazla kasıyor. Şuan en çok piyasada Mac Os X Leopard kullanılıyor diye biliyorum.
Eğer kişisel olarak kullanıyorsan özelliklerini yaz sana daha fazla bilgi vermeye çalışalım
-----------------------------i.explorer mac te çalışıyormu,yada opera? ben kullanmıyorum bana sadece tarayıcı bilgileri lazım.browserden yayın yapan bi sisteme bağlanıp görüntü aktarack ama safari bunu yapmıyor.ayarlarınıda değiştiremiyorum.i.explorer yada opera hangisi çalışır
-
i explorer çalışıyormu.?mac te
-
siyahbereli bunu yazdı:
-----------------------------i explorer çalışıyormu.?mac te
-----------------------------
bilen bi insan evladı yokmu yaa ? i.explorer macte çalışıyormu?
