folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Mağaza İsim Reklami (Baristbt)



Mağaza İsim Reklami (Baristbt)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kaan
    Kaan's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek

    Giy yeşil yeşil..

     

    Yine aklıma getirdiniz amk.

    https://www.youtube.com/watch?v=NVcKxLtmgZY

     

     

    Kaan tarafından 22/May/16 04:02 tarihinde düzenlenmiştir
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NeverSayNever
    NeverSayNever's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2008
    Erkek

    cansız mankenleri vitrine döşe ve pantolonları yarıya kadar indir diz kapaklarına kadar ve tam malafatın olduğu yere şerit çekerek büyük yazılarla PANTOLONLARI İNDİRDİK SİZİ BEKLİYORUZ yaz bak eğer yok satmazsa bişe bilmiyorum. :SD Ulan sebepsizce gözümde canlandırıp bastım kahkahayı.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bykamu
    bykamu's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2008
    Erkek

    Buyrun, Green!

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kara_Mc
    Kara_Mc's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    Koy sezainin fotografini JEAN-NAH yaz bide :)  ben alirim valla.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ayhun
    ayhun's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    Kara_Mc bunu yazdı

    Koy sezainin fotografini JEAN-NAH yaz bide :)  ben alirim valla.

    Jeannah iyiydi hocam

     

     

    Yesil sadece bir renk degildir.

    ayhun tarafından 22/May/16 14:46 tarihinde düzenlenmiştir
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sanane
    sanane's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2002
    Erkek

    Hayırlı olsun. Gebzenin neresinde dükkan. 

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Xsharez
    Xsharez's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Kasım/2005
    Erkek
    CaniSokucu bunu yazdı

    Ne olduğu bilinmesin istiyosan

    Bu ne yaa?

    Off yaaa?

    Yapma yaaaa?

    Hadi yaaaaa?

    En son; Siz ne sanmıştınız ki? Yağ değil Jean. Green Jean.(gibi bişi)

    Sonu hakikaten bomba duruyor hocam

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Xsharez
    Xsharez's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Kasım/2005
    Erkek
    DesquneR bunu yazdı

    Jeannet geçirmeye hazır mısın ?

    Gezijean, Görüjean, Green Giyijean ! ya da Geldim, Gördüm, Giydim :D

    Green Jeans, harbiden çok cins !

    G.J (ciji) - giyimde bilir kişi !

    hayırlı olsun bu arada, yeni çarşı'ya yakın bir yerde mi ?





     

    Allah razi olsun hocam. Bagdat caddesinde.

    Ya hocam sizler rwklam ajansinda falan mi calisiyorsunuz. Zaman geçmeyi versin bomba fikirler cikiyor. G.J(ciji)- Giyimde bilir kişi vallahi helal olsun hocam.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roark
    Roark's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2011
    Erkek
    Kreyzi bunu yazdı

    Herkes yesili sever diye slogan yap. Reklamda oynat cagatay yada kivanci. Yesilliklerde islak gomlek ve pantolonla yesil gozlu sarisin bi hatunu kovalasin agacta kistirsin seni aksam cok pis otturecem bakisi atarkene sexy bi ses 'herkes yesili sever' desin mis gibi olur.

    Sonra diğer magazalar için  sehir , cadde , semt  , ve eleman aramaya baslarsın. 

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Xsharez
    Xsharez's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Kasım/2005
    Erkek
    wordros bunu yazdı

    Adam gibi Adam Giydiriyoruz ! Green JEans 

     

    Bön Bön Bakma ! Hepsi Sana Özel...

     

    Yine Yeşillendik - Green Jeans.

     

    Buraya yazıcak okadar çok şey vardiki YAZMADIK ! Az gelde GÖR !

     

    saçmalıyoruz müridim gece gece :)

    Hocam yeni okudum koptum yemin ederim. Boyle yazip dayak yemiyelim musterilerden :))))

Toplam Hit: 2283 Toplam Mesaj: 49
giyim mağazası