Mail Gelince Uyarı Göstermek
-
arkadaşlar merhabalar;
Ben msn yüklemeyeli yıllar oluyor. yüklemeye de niyetim yok. Fakat şöyle bir ihtiyacım var.
msn den giriş yapıp programı aşağı aldığımızda mail gelince hemen uyarı yapıyor. İşte ben onu msn programı olmadan yapmak istiyorum.
bunun için bir program var mı?
yani ufak bir programcık olacak. giriş yapacağım, aşağı alacağım sadece mail gelince uyarı verecek.
var mı böyle birşey?
-
Firefox un webmail notifier diye bi eklentisi var, işini görebilir
-
opera kullanırken mail kutularını tarayıcıya bağlıyorsun oluyor.
gmail ise gtalk kurabilirsin yada.
-
http://www.mozilla.org/tr/thunderbird/
-
Mail yazılımları işini görebilir. Thunderbird, Outlook vs.
-
Windows live Mail var direk hacı
-
ADSIZ bunu yazdı:
-----------------------------Firefox un webmail notifier diye bi eklentisi var, işini görebilir
----------------------------- -
windows 7 kullanıyorsan internet expolorer 9 ile hotmail'i aç ve tarayıcının sekmesini tutup görev çubuğuna bırak direk oraya sabitler mail geldiğinde orada belirtir buda bir yöntem...
-
RotKerim bunu yazdı:
-----------------------------Windows live Mail var direk hacı
-----------------------------aynen bunu kullabilirsin
-
çok teşekkürler arkadaşlar hallettim :)
-
myblackworldweb bunu yazdı:
-----------------------------çok teşekkürler arkadaşlar hallettim :)
-----------------------------nasıl hallettiğinide belirtseydin merak ettim şimdi :)
