folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Manisa Da Gezilcek Yerler



Manisa Da Gezilcek Yerler

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bychaos
    bychaos's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2007
    Erkek

    Vizeler bitti tura çıktık arkadaşlar la ilk hedef manisa warmi bi müridimiz el ayak olcak orda =)
    nereleri meşhurdur,neresi gezilir, ne yiyilir, ne içilir :|

    not : şimdiden tşkleR=)


    İyi bir kalça sahibi olmanın, iyi bir kafa sahibi olmaktan daha fazla prim yaptığı bir ülkede, hiçbir şey daha ileriye gitmez. . Can Dündar.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeybekustasi
    zeybekustasi's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek
    bychaos bunu yazdı

    Vizeler bitti tura çıktık arkadaşlar la ilk hedef manisa warmi bi müridimiz el ayak olcak orda =)
    nereleri meşhurdur,neresi gezilir, ne yiyilir, ne içilir :|

    not : şimdiden tşkleR=)

    Boşver manisayı izmire atla :)


    https://www.youtube.com/watch?v=WC3-71NKwPw
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rebellisch
    rebellisch's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2005
    Erkek

    alıyolarsa vestelin fabrikasını gezmek isterim


    memento mori.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DevilKingtr
    DevilKingtr's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2010
    Erkek

    alperi bul mesirci


    Viski var önlerinde , Ne içen dediler ? ırakı dedim ben https://www.kisa.link/QobI
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    DevilKingtr bunu yazdı

    alperi bul mesirci

    merkezde değilim ben hoca manisayı bilmem :D

    manisayı siktir et izmire git otogarda in konak taksi dolmuşuna bin ykmde inecem de gezmeye başla amk

    manisanın mesir macunu dışında bir işe yarar tarafı yok :D


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    streetw1se
    streetw1se's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2007
    Erkek

    aynen manisada gezilcek bir yer yok.

    konağa git, kordona git bir de yalı da asansör var oraya git ama akşam git ;)

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alexfarrow
    alexfarrow's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2007
    Erkek
    rebellisch bunu yazdı

    alıyolarsa vestelin fabrikasını gezmek isterim

    vesteli bende mükemmel bir yer sanırdım

    siktir boktan bir fabrika .personeli bile en adi insanlardan oluşmuş bir topluluk

    vesteldeyim ne istersen sor anlatırım

    alexfarrow tarafından 19/Nis/13 09:53 tarihinde düzenlenmiştir

    mademki türksün systeme göster ürksün
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    metalkolik
    metalkolik's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    2 yıl manisa merkezde okudum. merkezinde gezilecek pek biyer yok. Yarhasanlar camii var piramit şeklinde ewim ordaydı. bi 8 parkın orası güzel yerler okadar yani otogardan izmir bornova 45 dk sürüyo otobüs ile oralar harika yerler.


    metal, bir müzik türü değildir bir yaşam tarzıdır, bırak seni yönlendirsin.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nick6
    0x656e
    0x656e's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2012
    Homo

    Daft a sor hocu 

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bugrahan45
    bugrahan45's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2007
    Erkek

    şu an manisadan bildiriyorum. gelme! 

     

    şehir içinde gezilecek bi yeri yok. uzun bi çarşı var birde izmir çıkışına doğru avm var başkada bişeyi yok. tarihi mekan dersen cami gezersin anca :)

    manisalılar bile hafta sonu oldumu izmire atıyor kendini. özel araba ile 20 dakkada bornovadasın. hafta sonuda geliyo bak at kendini izmire bi

    kordon yap oh mis.


    Bengü il tuta olurtaçı sen Türk budun.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PHP-SEO Developer
    Erdem
    Erdem's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Haziran/2002
    Erkek

    Manisada okudum 5 yıl. O kadarda değil amk :))

    Evet izmiri bulamazsın orda ama güzel şeyler bulabilirsiniz.

    Manisa otogarda in, 

    Ordan hemen taksiye bin, Spil Dağında "Kürtün Yeri" diye bir yer var. Muhteşem bir manisa manzarası karşında birde çay söyle kendine arkadaşınla.

    Daha sonra aşşa doğru yürümeye başla taksinin çıktığı tepeden alt tarafta solunda ne olduğunu anlamadığın antik bir tiyatroya benzeyen ama tiyatro olmayan, başında bir kaya olan ve bu kayaya "ağlayan kaya denen" yerden sol dön dağın eteğine doğru ilerle zaten hemen göreceksin orda bir kır evi gibi bir yer var, akt taraftan su akıyor felan güzel bir yer orda bir gözleme yersin.

     

    Daha sonra taksinin geldiği yerden doğru devam etmeye başla ana yola in ve sağa dön baya bi git 

    sultan camı olması lazım onu göreceksin mesir macunun her yıl atıldığı yer ordan aşşa in 8 meydanı sor. Ki burası merkezdir.

     

    Gideceğin 2 yer daha var orda birine Ulupark ı sor, başka birinede "HAN" ı sor. Han a akşam gidersen canlı müzik vardı burdada bir kahve içebilirsin yada nargile gibi.

     

    Yemek yemek için kafana göre takıl ama en lüks yerlerinden bir tanesi ufuk plazadır. 

     

    Bunların hepsine yürüme gittiğimi biliyorum. Yakındırlar yani...

     

    Kolay gelsin


    Php for SEO nun ardından Php for Gcode (CNC)
Toplam Hit: 2746 Toplam Mesaj: 33