Manisa Kırkağaçta Asker Olucam
-
75 Gün foçada j.komando eğitimi aldım
kaygusuz tarafından 25/Tem/14 20:29 tarihinde düzenlenmiştir
kendini buzdolabına kilitle 15 ay bekle içinde
çileli günler seni bekliyor. işin zor. sivil hayatı unut.
sabret -
kaygusuz bunu yazdı
75 Gün foçada j.komando eğitimi aldım
kendini buzdolabına kilitle 15 ay bekle içinde
çileli günler seni bekliyor. işin zor. sivil hayatı unut.
sabreteyvallah :)
-
Kardeşim meraba bende jandarma komando binbaşı olarak askerliğimi orada yapacam ins has devreyiz :)secim dolayısıyla 1 hafta uzadı iyi oldu bi hafta fazla tatil yapacağız. Denizden çıkıp direk teslim olmayı düşünüyorum. Şimdi askerlik rahat baya macerali olacağa benziyor :))
-
AasakLie bunu yazdı
Kardeşim meraba bende jandarma komando binbaşı olarak askerliğimi orada yapacam ins has devreyiz :)secim dolayısıyla 1 hafta uzadı iyi oldu bi hafta fazla tatil yapacağız. Denizden çıkıp direk teslim olmayı düşünüyorum. Şimdi askerlik rahat baya macerali olacağa benziyor :))
aynen :D ayın kaçında git dediler sana
-
Bandito bunu yazdıAasakLie bunu yazdı
Kardeşim meraba bende jandarma komando binbaşı olarak askerliğimi orada yapacam ins has devreyiz :)secim dolayısıyla 1 hafta uzadı iyi oldu bi hafta fazla tatil yapacağız. Denizden çıkıp direk teslim olmayı düşünüyorum. Şimdi askerlik rahat baya macerali olacağa benziyor :))
aynen :D ayın kaçında git dediler sana
13unde ordayim
-
AasakLie bunu yazdı
Kardeşim meraba bende jandarma komando binbaşı olarak askerliğimi orada yapacam ins has devreyiz :)secim dolayısıyla 1 hafta uzadı iyi oldu bi hafta fazla tatil yapacağız. Denizden çıkıp direk teslim olmayı düşünüyorum. Şimdi askerlik rahat baya macerali olacağa benziyor :))
binbaşı mı ? :))))))))))))))))))))) :))))))))))))))))))))))))
kaygusuz tarafından 26/Tem/14 00:17 tarihinde düzenlenmiştir
sakın başkasına binbaşı demeyin askerde direk süründürürler sizi orda -
kamuflaj filan parçalanır artık
-
Git yap gel. Ekmek elden su gölden. Sen ise sadece eğitim göreceksin. Sana gerekli olan enerjiyi fazlasıyla veriyorlar. Ne ileride ol, nede geri de ol. Fazla salakta olma çok çakalda olma.
-
Bak bizim zamanımız da sadece bedensel değil psikolojik olarakta çok fena hazırlıyorlardı. Ufak bi örnek vereyim.
Anfi'de toplanılır, güya 2 usta asker ders anlatacak, bütün acemi askerler oturur anfiye, tek bi rütbeli bile kalmaz ortalarda. Sadece 2 usta asker bulunur. Bi süre ders anlatır, sorular sorarlar, samimi olurlar, gülüşmeler vs. sonra boktan bi mevzudan bu 2 usta asker tartışmaya başlar iş itişme ve kavga boyutuna kadar gider. Artından usta askerden biri çeker tüfeğini diğer ustaya ateş eder ve anfiye döner ve anfiyi de aynı silahla taramaya başlar, kaçışanlar ağlayanlar, kendini yukardan atanlar vs.
Sonra vurulan usta asker ayağa kalkar, diğer ustayla sizi sakinleştirirler ve anlarsın ki mermiler eğitim mermisidir yani kurusıkı, bu tür ansızın gelişmiş gibi görünen eğitimler sizi usta birliğinizde ani terorist baskınlara karşı hazırlar.
saftiriksincap tarafından 26/Tem/14 10:11 tarihinde düzenlenmiştir
Diyeceğim tek şey Allah kolaylık versin. Eğer askerliği bi külfet olarak görüyorsan çok zorlanırsın. Seveceksin eğer sevmez ve bıkkınlık çekmeye başlarsan o acemi birliği kolay kolay bitmez. Dikenli otlarda sürünürken güleceksin, yanındaki sürünen arkadaşına bakıp gülümseyeceksin, hatta canın yanarken eğleceksin. Yoksa bitmez o askerlik. -
Sanada söyleyeyim :)
Nizamiyeden içeri girerken mantığını bırak , çıkarken alırsın.
Mantığın bittiği yerde askerlik başlar ;)
