folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Manisa Kırkağaçta Asker Olucam



Manisa Kırkağaçta Asker Olucam

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    75 Gün foçada j.komando eğitimi aldım

    kendini buzdolabına kilitle 15 ay bekle içinde

    çileli günler seni bekliyor. işin zor. sivil hayatı unut.

    sabret


    kaygusuz tarafından 25/Tem/14 20:29 tarihinde düzenlenmiştir

    Türkiye’deki emekli yaşlı insanları sevmiyorum. Ailemde emekli olanlarda dahil. Geleceğimizin çalınmasına izin verdiler. Umarım ızdırap dolu bir çileli hayat çekip elveda deyip bu dünyadan gidersiniz. Siz gençleri zırnık düşünmediniz hayallerini mahvettiniz.14.500TL ile hiçbirşey almadan karnınızı doyurun gelecek nesili düşünmeden yaşadığınızı sanıp gidin bu dünyadan.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bandito
    Bandito's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2014
    Erkek
    kaygusuz bunu yazdı

    75 Gün foçada j.komando eğitimi aldım

    kendini buzdolabına kilitle 15 ay bekle içinde

    çileli günler seni bekliyor. işin zor. sivil hayatı unut.

    sabret


    eyvallah :)

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AasakLie
    AasakLie's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ocak/2010
    Erkek

    Kardeşim meraba bende jandarma komando binbaşı olarak askerliğimi orada yapacam ins has devreyiz :)secim dolayısıyla 1 hafta uzadı iyi oldu bi hafta fazla tatil yapacağız. Denizden çıkıp direk teslim olmayı düşünüyorum. Şimdi askerlik rahat baya macerali olacağa benziyor :))


    Belki sihirbaz değildik ama çok şey kaybettik.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bandito
    Bandito's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2014
    Erkek
    AasakLie bunu yazdı

    Kardeşim meraba bende jandarma komando binbaşı olarak askerliğimi orada yapacam ins has devreyiz :)secim dolayısıyla 1 hafta uzadı iyi oldu bi hafta fazla tatil yapacağız. Denizden çıkıp direk teslim olmayı düşünüyorum. Şimdi askerlik rahat baya macerali olacağa benziyor :))

    aynen :D ayın kaçında git dediler sana

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AasakLie
    AasakLie's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ocak/2010
    Erkek
    Bandito bunu yazdı
    AasakLie bunu yazdı

    Kardeşim meraba bende jandarma komando binbaşı olarak askerliğimi orada yapacam ins has devreyiz :)secim dolayısıyla 1 hafta uzadı iyi oldu bi hafta fazla tatil yapacağız. Denizden çıkıp direk teslim olmayı düşünüyorum. Şimdi askerlik rahat baya macerali olacağa benziyor :))

    aynen :D ayın kaçında git dediler sana

    13unde ordayim 


    Belki sihirbaz değildik ama çok şey kaybettik.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek
    AasakLie bunu yazdı

    Kardeşim meraba bende jandarma komando binbaşı olarak askerliğimi orada yapacam ins has devreyiz :)secim dolayısıyla 1 hafta uzadı iyi oldu bi hafta fazla tatil yapacağız. Denizden çıkıp direk teslim olmayı düşünüyorum. Şimdi askerlik rahat baya macerali olacağa benziyor :))

    binbaşı mı ? :))))))))))))))))))))) :))))))))))))))))))))))))

    sakın başkasına binbaşı demeyin askerde direk süründürürler sizi orda


    kaygusuz tarafından 26/Tem/14 00:17 tarihinde düzenlenmiştir

    Türkiye’deki emekli yaşlı insanları sevmiyorum. Ailemde emekli olanlarda dahil. Geleceğimizin çalınmasına izin verdiler. Umarım ızdırap dolu bir çileli hayat çekip elveda deyip bu dünyadan gidersiniz. Siz gençleri zırnık düşünmediniz hayallerini mahvettiniz.14.500TL ile hiçbirşey almadan karnınızı doyurun gelecek nesili düşünmeden yaşadığınızı sanıp gidin bu dünyadan.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hatayi
    hatayi's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2013
    Erkek

    kamuflaj filan parçalanır artık


    Tarikat-ı Aliyyeyi Tahribadiyye
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pikacu
    Pikacu's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2009
    Erkek

    Git yap gel. Ekmek elden su gölden. Sen ise sadece eğitim göreceksin. Sana gerekli olan enerjiyi fazlasıyla veriyorlar. Ne ileride ol, nede geri de ol. Fazla salakta olma çok çakalda olma.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    saftiriksincap
    saftiriksincap's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2010
    Erkek

    Bak bizim zamanımız da sadece bedensel değil psikolojik olarakta çok fena hazırlıyorlardı. Ufak bi örnek vereyim.

     

    Anfi'de toplanılır, güya 2 usta asker ders anlatacak, bütün acemi askerler oturur anfiye, tek bi rütbeli bile kalmaz ortalarda. Sadece 2 usta asker bulunur. Bi süre ders anlatır, sorular sorarlar, samimi olurlar, gülüşmeler vs. sonra boktan bi mevzudan bu 2 usta asker tartışmaya başlar iş itişme ve kavga boyutuna kadar gider. Artından usta askerden biri çeker tüfeğini diğer ustaya ateş eder ve anfiye döner ve anfiyi de aynı silahla taramaya başlar, kaçışanlar ağlayanlar, kendini yukardan atanlar vs.

    Sonra vurulan usta asker ayağa kalkar, diğer ustayla sizi sakinleştirirler ve anlarsın ki mermiler eğitim mermisidir yani kurusıkı, bu tür ansızın gelişmiş gibi görünen eğitimler sizi usta birliğinizde ani terorist baskınlara karşı hazırlar.


    Diyeceğim tek şey Allah kolaylık versin. Eğer askerliği bi külfet olarak görüyorsan çok zorlanırsın. Seveceksin eğer sevmez ve bıkkınlık çekmeye başlarsan o acemi birliği kolay kolay bitmez. Dikenli otlarda sürünürken güleceksin, yanındaki sürünen arkadaşına bakıp gülümseyeceksin, hatta canın yanarken eğleceksin. Yoksa bitmez o askerlik.

    saftiriksincap tarafından 26/Tem/14 10:11 tarihinde düzenlenmiştir

    Hayat Murat Boz un memesi gibi, Rasim Ozan Kütahyalı çenesi gibi, Vahdettin in son senesi gibi, Bakir kızın Coşkun a veresi gibi, İran la İsrail arası gibi,Durum değişir kerhane numarası gibi, Çömelene birisinin vurası gibi,Yazı diyince bozukluğun turası gibi,Koç ya da Sabancı parası gibi, Oy verdiklerin niye yarasa gibi?
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    THT2005
    THT2005's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek

    Sanada söyleyeyim :)

    Nizamiyeden içeri girerken mantığını  bırak , çıkarken alırsın.

    Mantığın bittiği yerde askerlik başlar ;)


    Burası Türkiye... Yaşanacak , Yaşanmış , Yaşanan olayların hepsi normaldir.
Toplam Hit: 5633 Toplam Mesaj: 45