Manisa Sallantı
-
deprem denizde olmuş, gece de sabah da hissettim, iki gündür ufak ufak sürekli sallantı oluyor zaten denizde. bizim hissettiklerimiz 5 ve üstü olmuş.
-
vay amk la biz hiç birşey hissetmedik :S yani denizlide olmuşsa aydındada olmuştur
-
izmirde hissettim yataktaydım hafif sallandım.
-
deprem izmir kaynaklı...
sabah 8:30 a doğru uyandım.
sabahları uyandığımda titrerim ben bazen istemsiz olarak
ilk başta öyle sandım sonra kalktım işime geldim. karşı esnaf söyledi deprem diye. meğer deprem olmuş.
Sabahta çok pis bir hava vardı hala hava aynı puslulukta sayılır.
Bugün cumartesi olmasına rağmen
15 tane dask kestim :)
illa iş yapabilmek için deprem olmalıymış.
-
onu bunu bilmemde. somada cok guzel anilarim oldu. somaya yakinmisin daft . Bandito tarafından 06/Ara/14 17:48 tarihinde düzenlenmiştir
-
Gecmiş olsun beyler..
Daft sen ne arıyon manisa da onu merak ettim :)
-
_Dert_ bunu yazdı
Gecmiş olsun beyler..
Daft sen ne arıyon manisa da onu merak ettim :)
okuyom ben ya
Bandito bunu yazdıonu bunu bilmemde. somada cok guzel anilarim oldu. somaya yakinmisin daft .bilmiyorum ben merkezdeyim .s
YekteranBaymedir tarafından 07/Ara/14 00:46 tarihinde düzenlenmiştir -
Bu sabah da mersin sallandı. Az bir şey mis ama biz arkadaşla baya hissettik. Yeni uyanmıştim arkadaş da dizi izliyordu PC de, uykum açıldı :D
-
deja-vu bunu yazdı
Bu sabah da mersin sallandı. Az bir şey mis ama biz arkadaşla baya hissettik. Yeni uyanmıştim arkadaş da dizi izliyordu PC de, uykum açıldı :D
Aynen bende dersteydim.kız öğrenciler baya panik oldu sanki altımızdan yeraltı canavarı geçti bende tırstum.
X bile korktu :)
-
_Dert_ bunu yazdı
Gecmiş olsun beyler..
Daft sen ne arıyon manisa da onu merak ettim :)
Ağa bir buluşma ayarla ya
