folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Manisa Sallantı



Manisa Sallantı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Stigma
    Stigma's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Kasım/2007
    Dişi

    deprem denizde olmuş, gece de sabah da hissettim, iki gündür ufak ufak sürekli sallantı oluyor zaten denizde. bizim hissettiklerimiz 5 ve üstü olmuş.


    allcolorsarebeautiful.net
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nick6
    0x656e
    0x656e's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2012
    Homo

    vay amk la biz hiç birşey hissetmedik :S yani denizlide olmuşsa aydındada olmuştur 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mxmax
    Mxmax's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2014
    Erkek

    izmirde hissettim yataktaydım hafif sallandım.


    trader
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Freak
    Freak's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ekim/2005
    Erkek

    deprem izmir kaynaklı...

    sabah 8:30 a doğru uyandım.

    sabahları uyandığımda titrerim ben bazen istemsiz olarak

    ilk başta öyle sandım sonra kalktım işime geldim. karşı esnaf söyledi deprem diye. meğer deprem olmuş.

    Sabahta çok pis bir hava vardı hala hava aynı puslulukta sayılır.

    Bugün cumartesi olmasına rağmen 

    15 tane dask kestim :)

    illa iş yapabilmek için deprem olmalıymış. 

     


    SYL 184
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bandito
    Bandito's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2014
    Erkek
    onu bunu bilmemde. somada cok guzel anilarim oldu. somaya yakinmisin daft . Bandito tarafından 06/Ara/14 17:48 tarihinde düzenlenmiştir
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mirza Efe
    _Dert_
    _Dert_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Aralık/2007
    Erkek

    Gecmiş olsun beyler..

    Daft sen ne arıyon manisa da onu merak ettim :)


  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo
    _Dert_ bunu yazdı

    Gecmiş olsun beyler..

    Daft sen ne arıyon manisa da onu merak ettim :)

    okuyom ben ya

    Bandito bunu yazdı
    onu bunu bilmemde. somada cok guzel anilarim oldu. somaya yakinmisin daft .

    bilmiyorum ben merkezdeyim .s

    YekteranBaymedir tarafından 07/Ara/14 00:46 tarihinde düzenlenmiştir
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    O Şimdi Astek
    deja-vu
    deja-vu's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek

    Bu sabah da mersin sallandı. Az bir şey mis ama biz arkadaşla baya hissettik. Yeni uyanmıştim arkadaş da dizi izliyordu PC de, uykum açıldı :D


    Almanya Fatihi
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeYeT
    HeYeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    deja-vu bunu yazdı

    Bu sabah da mersin sallandı. Az bir şey mis ama biz arkadaşla baya hissettik. Yeni uyanmıştim arkadaş da dizi izliyordu PC de, uykum açıldı :D

    Aynen bende dersteydim.kız öğrenciler baya panik oldu sanki altımızdan yeraltı canavarı geçti bende tırstum.

    X  bile korktu :)


    matematik24.com
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    _Dert_ bunu yazdı

    Gecmiş olsun beyler..

    Daft sen ne arıyon manisa da onu merak ettim :)

    Ağa bir buluşma ayarla ya


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
Toplam Hit: 3726 Toplam Mesaj: 22