folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Manyak Bi Olay Paylaşmak İstedim :)



Manyak Bi Olay Paylaşmak İstedim :)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    VisualBoy
    VisualBoy's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2004
    Erkek
    opera gibi si yok. opera ya geçmek için bir sebep daha :D. ayrıyetten opera user in izni olmadan hiç bir dosyayı indirmez.

    HolyOne'a ulasinca, bildirecegim...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kozanaybar
    kozanaybar's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2005
    Homo
    Aynen öyle :) Opera Rulz + ekran kartım da iyidir :) ama internet explorer da soruyo bu karakutnun şeysinde yani sonuç:ne int. explorer'da ne opera'da etki etmez bu eğer kullanıcı süper salak değilse
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    be_cool
    be_cool's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek
    ben tikladim makinam sadece kapandi acildi hic kasilma filan olmadi yawaslama bu linki ben msnde rahatsiz edenlere kullaniyorum iyi ise yariyor

    adam bana çay verdi çay. bana çay verdi. çay veren adam kötü olur mu hiç?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BozcaN
    BozcaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ağustos/2005
    Erkek
    a4tech bunu yazdı:


    ayrıca sistemi yavaş yavaş yemesi explorer ın kasılmasından dolayı. Test ederek gördüm. İnternet explorer la o sayfayı açtm bilgisayar kilitlenerek resetlendi daha sonra yavaş calıstığını fark ettim. ctrl+alt+del tuş kombinasyonlarıyla explorer.exe nin ne kadar cpu kullandığına baktım. %15 civarlarında. Buda bir felaket. Daha sonra explorer.exe yi sonlandırdım masaüstü kayboldu tabiki. yine ctrl+alt+del yaparak yeni görev e tıkladım "explorer" ı açtım pc eski haline döndü..


    e peki bu işlemi yptıktan sona norml oluyo da tamamen mi normal oluyo ?_ yane resetlediin zman da düsgn calısıo ölemi?_

    √ βǾź¢ẵŋ ® //\\ ~ Türkiye"de yaşayan Türk"e biat edecek !!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    graywolf
    tulu
    tulu's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Dişi

    Okuldayim simdi burdan denicem

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    graywolf
    tulu
    tulu's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Dişi
    denedim pc dondu reset attim açildi bi halt etmiyo bu link
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hakanusta
    hakanusta's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    Sakın açmayın ben tıkladın tam benim pc gidecekken bi reset attım kurtuldum.

    Hakanusta
Toplam Hit: 7510 Toplam Mesaj: 48