Manyak Bi Olay Paylaşmak İstedim :)
-
opera gibi si yok. opera ya geçmek için bir sebep daha :D. ayrıyetten opera user in izni olmadan hiç bir dosyayı indirmez.
-
Aynen öyle :) Opera Rulz + ekran kartım da iyidir :) ama internet explorer da soruyo bu karakutnun şeysinde yani sonuç:ne int. explorer'da ne opera'da etki etmez bu eğer kullanıcı süper salak değilse
-
ben tikladim makinam sadece kapandi acildi hic kasilma filan olmadi yawaslama bu linki ben msnde rahatsiz edenlere kullaniyorum iyi ise yariyor
-
a4tech bunu yazdı:
ayrıca sistemi yavaş yavaş yemesi explorer ın kasılmasından dolayı. Test ederek gördüm. İnternet explorer la o sayfayı açtm bilgisayar kilitlenerek resetlendi daha sonra yavaş calıstığını fark ettim. ctrl+alt+del tuş kombinasyonlarıyla explorer.exe nin ne kadar cpu kullandığına baktım. %15 civarlarında. Buda bir felaket. Daha sonra explorer.exe yi sonlandırdım masaüstü kayboldu tabiki. yine ctrl+alt+del yaparak yeni görev e tıkladım "explorer" ı açtım pc eski haline döndü..
e peki bu işlemi yptıktan sona norml oluyo da tamamen mi normal oluyo ?_ yane resetlediin zman da düsgn calısıo ölemi?_ -
Okuldayim simdi burdan denicem
-
denedim pc dondu reset attim açildi bi halt etmiyo bu link
-
Sakın açmayın ben tıkladın tam benim pc gidecekken bi reset attım kurtuldum.
Toplam Hit: 7510 Toplam Mesaj: 48
