folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Mardin'de Mayın Patlaması! 3 Şehit



Mardin'de Mayın Patlaması! 3 Şehit

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WALLACEs
    WALLACEs's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2005
    Erkek

    KaptanMagaraAdami bunu yazdı:
    -----------------------------

    WALLACEs bunu yazdı:
    -----------------------------

    Andrei bunu yazdı:
    -----------------------------

    aaa olur mu overtax ? daha acılım yapılacak sen dur.

    anayasa da degisirse bak sen aponun keyfine.

    hsyk'yı da elinde oynatır akp, feto da ülkeye gelir. 1000 yıl öncesine döneriz yavaş yavaş.

    Allah rahmet eylesin.


    -----------------------------

    sizin gibiler yüzünden anayasa geçmezse TSK 'nın içindeki pislikler temizlenmeyecek hep böyle şehit haberleriyle uyanıcaz. Referanduma hayır diyenler bunun vebalini taşıyor.


    -----------------------------

    Öyle ya da böyle askerler yargılanmadan soruşturma altına, oradan da çok uzun süreli gözaltına alınıyorlar.

    Meclisteki milletvekillerinin bazılarının haklarında dava açılmış ve delillerle birlikte yargılanmasına karar verilmiş; üstelik çok büyük bir kısmı hırsızlık, sahtecilik gibi adi suçlardan.

    Dokunulmazlığı kaldırılmayan veya toptan dokunulmazlığı kaldırmayan yetkilileri de senin deyiminle "pislik" diye nitelendiriyor musun? "Evet" cevabı verecek kadar ölçülü bir insan herhalde kendi askerine senin deyiminle "pislik" demez.

    Muhalif görüşte olmak kimseyi "kötü" insan yapmaz; ama böylesi tek taraflı, hatta fesat diyelim, olmak ne kişi olarak insan ne tür olarak insan ne de birey olarak toplumsal insan için kabul edilebilir olamaz.


    -----------------------------

    ben TSK'ya genel olarak pislik demedim. İçinde TSK'ya ihanette olan kişiler pisliktir. İhanette olsalar bile onlar yinede bizim askerimiz diyorsan bu senin görüşün, bana karşı bi anlam ifade etmez. Ayrıca diğer yandan milletvekilleride ihanete düşerse onlarada gocunmadan pislik derim ama karşıt görüş olduğu için değil ihanet içinde olduğu için.


    TBT'ye Mescit istiyoruz.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    WALLACEs bunu yazdı:
    -----------------------------

    KaptanMagaraAdami bunu yazdı:
    -----------------------------

    WALLACEs bunu yazdı:
    -----------------------------

    Andrei bunu yazdı:
    -----------------------------

    aaa olur mu overtax ? daha acılım yapılacak sen dur.

    anayasa da degisirse bak sen aponun keyfine.

    hsyk'yı da elinde oynatır akp, feto da ülkeye gelir. 1000 yıl öncesine döneriz yavaş yavaş.

    Allah rahmet eylesin.


    -----------------------------

    sizin gibiler yüzünden anayasa geçmezse TSK 'nın içindeki pislikler temizlenmeyecek hep böyle şehit haberleriyle uyanıcaz. Referanduma hayır diyenler bunun vebalini taşıyor.


    -----------------------------

    Öyle ya da böyle askerler yargılanmadan soruşturma altına, oradan da çok uzun süreli gözaltına alınıyorlar.

    Meclisteki milletvekillerinin bazılarının haklarında dava açılmış ve delillerle birlikte yargılanmasına karar verilmiş; üstelik çok büyük bir kısmı hırsızlık, sahtecilik gibi adi suçlardan.

    Dokunulmazlığı kaldırılmayan veya toptan dokunulmazlığı kaldırmayan yetkilileri de senin deyiminle "pislik" diye nitelendiriyor musun? "Evet" cevabı verecek kadar ölçülü bir insan herhalde kendi askerine senin deyiminle "pislik" demez.

    Muhalif görüşte olmak kimseyi "kötü" insan yapmaz; ama böylesi tek taraflı, hatta fesat diyelim, olmak ne kişi olarak insan ne tür olarak insan ne de birey olarak toplumsal insan için kabul edilebilir olamaz.


    -----------------------------

    ben TSK'ya genel olarak pislik demedim. İçinde TSK'ya ihanette olan kişiler pisliktir. İhanette olsalar bile onlar yinede bizim askerimiz diyorsan bu senin görüşün, bana karşı bi anlam ifade etmez. Ayrıca diğer yandan milletvekilleride ihanete düşerse onlarada gocunmadan pislik derim ama karşıt görüş olduğu için değil ihanet içinde olduğu için.


    -----------------------------

    http://www.facebook.com/?ref=home#!/video/video.php?v=1506010141097&comments&ref=notif&notif_t=video_reply

     

    aQpnin. ülkeyi ne hale soktuğunu iyi belirtmişler...

    sizin pkk açılımınızda vardı. analar ağlamasın derdiniz.ve daha çok ana yüreğinin yanmasına destek verdiniz.ve o zamanlar ben daha çok ailenin evine Türk bayrağı sarılı tabut gideceğini söylerken kendince dalga geçerlerdi...ve ben her şehit verdiğimizde onların alayına küfrediyorum...

    ya sizin gibiler aslında bir köle gibi efendisine bağlı tutsakedilmiş başınızdaki ne dese he abi tamam abi olur abi diyenlerdnsiniz.azıcık özgürce kendi fikirleriniz ışığı doğrultusunda hareket edemezsiniz.

    yarın 15 asker şehit versek yine 1dk düşünmenize izin verdirmez efendiniz.o ne derse onu düşünürsünüz.böyle yazıyorum kaç zamandır burdayım kimlerin ne mantıkla fikir belirttiğinide iyi biliyorum..sizin gibilerede abdye abye akpye boyunduruğu altında bırakılmış Türk milletine çektirdiğiniz bunca rezilliğe binlerkez yazıklar olsun diyorum


    Türkiye’deki emekli yaşlı insanları sevmiyorum. Ailemde emekli olanlarda dahil. Geleceğimizin çalınmasına izin verdiler. Umarım ızdırap dolu bir çileli hayat çekip elveda deyip bu dünyadan gidersiniz. Siz gençleri zırnık düşünmediniz hayallerini mahvettiniz.14.500TL ile hiçbirşey almadan karnınızı doyurun gelecek nesili düşünmeden yaşadığınızı sanıp gidin bu dünyadan.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sokoban
    sokoban's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek

    WALLACEs bunu yazdı:
    -----------------------------

    Andrei bunu yazdı:
    -----------------------------

    aaa olur mu overtax ? daha acılım yapılacak sen dur.

    anayasa da degisirse bak sen aponun keyfine.

    hsyk'yı da elinde oynatır akp, feto da ülkeye gelir. 1000 yıl öncesine döneriz yavaş yavaş.

    Allah rahmet eylesin.


    -----------------------------

    sizin gibiler yüzünden anayasa geçmezse TSK 'nın içindeki pislikler temizlenmeyecek hep böyle şehit haberleriyle uyanıcaz. Referanduma hayır diyenler bunun vebalini taşıyor.


    -----------------------------

    Bizim gibiler yüzünden anayasa geçmezse bişey olmaz sizin gibiler memleketin içine sıçtı biz en fazla sıvamış oluruz.


    .
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WALLACEs
    WALLACEs's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2005
    Erkek

    kaygusuz bunu yazdı:
    -----------------------------

    WALLACEs bunu yazdı:
    -----------------------------

    KaptanMagaraAdami bunu yazdı:
    -----------------------------

    WALLACEs bunu yazdı:
    -----------------------------

    Andrei bunu yazdı:
    -----------------------------

    aaa olur mu overtax ? daha acılım yapılacak sen dur.

    anayasa da degisirse bak sen aponun keyfine.

    hsyk'yı da elinde oynatır akp, feto da ülkeye gelir. 1000 yıl öncesine döneriz yavaş yavaş.

    Allah rahmet eylesin.


    -----------------------------

    sizin gibiler yüzünden anayasa geçmezse TSK 'nın içindeki pislikler temizlenmeyecek hep böyle şehit haberleriyle uyanıcaz. Referanduma hayır diyenler bunun vebalini taşıyor.


    -----------------------------

    Öyle ya da böyle askerler yargılanmadan soruşturma altına, oradan da çok uzun süreli gözaltına alınıyorlar.

    Meclisteki milletvekillerinin bazılarının haklarında dava açılmış ve delillerle birlikte yargılanmasına karar verilmiş; üstelik çok büyük bir kısmı hırsızlık, sahtecilik gibi adi suçlardan.

    Dokunulmazlığı kaldırılmayan veya toptan dokunulmazlığı kaldırmayan yetkilileri de senin deyiminle "pislik" diye nitelendiriyor musun? "Evet" cevabı verecek kadar ölçülü bir insan herhalde kendi askerine senin deyiminle "pislik" demez.

    Muhalif görüşte olmak kimseyi "kötü" insan yapmaz; ama böylesi tek taraflı, hatta fesat diyelim, olmak ne kişi olarak insan ne tür olarak insan ne de birey olarak toplumsal insan için kabul edilebilir olamaz.


    -----------------------------

    ben TSK'ya genel olarak pislik demedim. İçinde TSK'ya ihanette olan kişiler pisliktir. İhanette olsalar bile onlar yinede bizim askerimiz diyorsan bu senin görüşün, bana karşı bi anlam ifade etmez. Ayrıca diğer yandan milletvekilleride ihanete düşerse onlarada gocunmadan pislik derim ama karşıt görüş olduğu için değil ihanet içinde olduğu için.


    -----------------------------

    http://www.facebook.com/?ref=home#!/video/video.php?v=1506010141097&comments&ref=notif&notif_t=video_reply

     

    aQpnin. ülkeyi ne hale soktuğunu iyi belirtmişler...

    sizin pkk açılımınızda vardı. analar ağlamasın derdiniz.ve daha çok ana yüreğinin yanmasına destek verdiniz.ve o zamanlar ben daha çok ailenin evine Türk bayrağı sarılı tabut gideceğini söylerken kendince dalga geçerlerdi...ve ben her şehit verdiğimizde onların alayına küfrediyorum...

    ya sizin gibiler aslında bir köle gibi efendisine bağlı tutsakedilmiş başınızdaki ne dese he abi tamam abi olur abi diyenlerdnsiniz.azıcık özgürce kendi fikirleriniz ışığı doğrultusunda hareket edemezsiniz.

    yarın 15 asker şehit versek yine 1dk düşünmenize izin verdirmez efendiniz.o ne derse onu düşünürsünüz.böyle yazıyorum kaç zamandır burdayım kimlerin ne mantıkla fikir belirttiğinide iyi biliyorum..sizin gibilerede abdye abye akpye boyunduruğu altında bırakılmış Türk milletine çektirdiğiniz bunca rezilliğe binlerkez yazıklar olsun diyorum


    -----------------------------

    Pkk açılımı değil Kürt açılımı bir tutma ikisini. Daha açılımın ne olduğunu anlamamışsın sen birader.


    TBT'ye Mescit istiyoruz.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SSPPSS
    SSPPSS's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2007
    Erkek

    tayyip reyisin işsizlik azaltma politikası gayet hoşuma gidiyor. fakirleri doğuya yollayıp bağımsızlık arayan 2-3 maymunun mekanına yollayıp ölmelerini sağlıyor. bu sayede işsizlik azalıyor tayyip reyis kazanıyor gayet akıllıca. zaten herkes rahat yaşayacak diye bir olay yok.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lathedarkman
    Lathedarkman's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2007
    Erkek

    WALLACEs bunu yazdı:
    -----------------------------

    Pkk açılımı değil Kürt açılımı bir tutma ikisini. Daha açılımın ne olduğunu anlamamışsın sen birader.


    -----------------------------

    Anlatta dinliyelim o zaman ? Kürtler bu ülkede eziliyorda bizim mi haberimiz yok ? Turgut özal başbakanlık cumhurbaşkanlığı yapmış bir kürttü, devletin zirvesine kadar çıktılar, bunlar mı eziliyorda açılım yapılıyor ?

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    WALLACEs bunu yazdı:
    -----------------------------

    kaygusuz bunu yazdı:
    -----------------------------

    WALLACEs bunu yazdı:
    -----------------------------

    KaptanMagaraAdami bunu yazdı:
    -----------------------------

    WALLACEs bunu yazdı:
    -----------------------------

    Andrei bunu yazdı:
    -----------------------------

    aaa olur mu overtax ? daha acılım yapılacak sen dur.

    anayasa da degisirse bak sen aponun keyfine.

    hsyk'yı da elinde oynatır akp, feto da ülkeye gelir. 1000 yıl öncesine döneriz yavaş yavaş.

    Allah rahmet eylesin.


    -----------------------------

    sizin gibiler yüzünden anayasa geçmezse TSK 'nın içindeki pislikler temizlenmeyecek hep böyle şehit haberleriyle uyanıcaz. Referanduma hayır diyenler bunun vebalini taşıyor.


    -----------------------------

    Öyle ya da böyle askerler yargılanmadan soruşturma altına, oradan da çok uzun süreli gözaltına alınıyorlar.

    Meclisteki milletvekillerinin bazılarının haklarında dava açılmış ve delillerle birlikte yargılanmasına karar verilmiş; üstelik çok büyük bir kısmı hırsızlık, sahtecilik gibi adi suçlardan.

    Dokunulmazlığı kaldırılmayan veya toptan dokunulmazlığı kaldırmayan yetkilileri de senin deyiminle "pislik" diye nitelendiriyor musun? "Evet" cevabı verecek kadar ölçülü bir insan herhalde kendi askerine senin deyiminle "pislik" demez.

    Muhalif görüşte olmak kimseyi "kötü" insan yapmaz; ama böylesi tek taraflı, hatta fesat diyelim, olmak ne kişi olarak insan ne tür olarak insan ne de birey olarak toplumsal insan için kabul edilebilir olamaz.


    -----------------------------

    ben TSK'ya genel olarak pislik demedim. İçinde TSK'ya ihanette olan kişiler pisliktir. İhanette olsalar bile onlar yinede bizim askerimiz diyorsan bu senin görüşün, bana karşı bi anlam ifade etmez. Ayrıca diğer yandan milletvekilleride ihanete düşerse onlarada gocunmadan pislik derim ama karşıt görüş olduğu için değil ihanet içinde olduğu için.


    -----------------------------

    http://www.facebook.com/?ref=home#!/video/video.php?v=1506010141097&comments&ref=notif&notif_t=video_reply

     

    aQpnin. ülkeyi ne hale soktuğunu iyi belirtmişler...

    sizin pkk açılımınızda vardı. analar ağlamasın derdiniz.ve daha çok ana yüreğinin yanmasına destek verdiniz.ve o zamanlar ben daha çok ailenin evine Türk bayrağı sarılı tabut gideceğini söylerken kendince dalga geçerlerdi...ve ben her şehit verdiğimizde onların alayına küfrediyorum...

    ya sizin gibiler aslında bir köle gibi efendisine bağlı tutsakedilmiş başınızdaki ne dese he abi tamam abi olur abi diyenlerdnsiniz.azıcık özgürce kendi fikirleriniz ışığı doğrultusunda hareket edemezsiniz.

    yarın 15 asker şehit versek yine 1dk düşünmenize izin verdirmez efendiniz.o ne derse onu düşünürsünüz.böyle yazıyorum kaç zamandır burdayım kimlerin ne mantıkla fikir belirttiğinide iyi biliyorum..sizin gibilerede abdye abye akpye boyunduruğu altında bırakılmış Türk milletine çektirdiğiniz bunca rezilliğe binlerkez yazıklar olsun diyorum


    -----------------------------

    Pkk açılımı değil Kürt açılımı bir tutma ikisini. Daha açılımın ne olduğunu anlamamışsın sen birader.


    -----------------------------

    ben pkk diyorum. bilmeyen gözlerine perde sürülen sensin sen...  bugün o. çocucuğu o.baydemir özerklikten bahsediyorsa devlete küfür edebiliyor aşağılıyor ve sessiz kalınıyorsa bu sizin suçunuzdur...

    benim karnım aç bana açılım diyorsunuz amerikanca konuşuyorsunuz.referandum diyorsunuz millete yalan söylüyorsunuz.devletin yönetim şekliyle oynayıp güya karşı devrim yapcağınızı sanıyorsunuz.yanılıyorsunuz..


    Türkiye’deki emekli yaşlı insanları sevmiyorum. Ailemde emekli olanlarda dahil. Geleceğimizin çalınmasına izin verdiler. Umarım ızdırap dolu bir çileli hayat çekip elveda deyip bu dünyadan gidersiniz. Siz gençleri zırnık düşünmediniz hayallerini mahvettiniz.14.500TL ile hiçbirşey almadan karnınızı doyurun gelecek nesili düşünmeden yaşadığınızı sanıp gidin bu dünyadan.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SSPPSS
    SSPPSS's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2007
    Erkek

    kaygusuz bunu yazdı:
    -----------------------------

    WALLACEs bunu yazdı:
    -----------------------------

    kaygusuz bunu yazdı:
    -----------------------------

    WALLACEs bunu yazdı:
    -----------------------------

    KaptanMagaraAdami bunu yazdı:
    -----------------------------

    WALLACEs bunu yazdı:
    -----------------------------

    Andrei bunu yazdı:
    -----------------------------

    aaa olur mu overtax ? daha acılım yapılacak sen dur.

    anayasa da degisirse bak sen aponun keyfine.

    hsyk'yı da elinde oynatır akp, feto da ülkeye gelir. 1000 yıl öncesine döneriz yavaş yavaş.

    Allah rahmet eylesin.


    -----------------------------

    sizin gibiler yüzünden anayasa geçmezse TSK 'nın içindeki pislikler temizlenmeyecek hep böyle şehit haberleriyle uyanıcaz. Referanduma hayır diyenler bunun vebalini taşıyor.


    -----------------------------

    Öyle ya da böyle askerler yargılanmadan soruşturma altına, oradan da çok uzun süreli gözaltına alınıyorlar.

    Meclisteki milletvekillerinin bazılarının haklarında dava açılmış ve delillerle birlikte yargılanmasına karar verilmiş; üstelik çok büyük bir kısmı hırsızlık, sahtecilik gibi adi suçlardan.

    Dokunulmazlığı kaldırılmayan veya toptan dokunulmazlığı kaldırmayan yetkilileri de senin deyiminle "pislik" diye nitelendiriyor musun? "Evet" cevabı verecek kadar ölçülü bir insan herhalde kendi askerine senin deyiminle "pislik" demez.

    Muhalif görüşte olmak kimseyi "kötü" insan yapmaz; ama böylesi tek taraflı, hatta fesat diyelim, olmak ne kişi olarak insan ne tür olarak insan ne de birey olarak toplumsal insan için kabul edilebilir olamaz.


    -----------------------------

    ben TSK'ya genel olarak pislik demedim. İçinde TSK'ya ihanette olan kişiler pisliktir. İhanette olsalar bile onlar yinede bizim askerimiz diyorsan bu senin görüşün, bana karşı bi anlam ifade etmez. Ayrıca diğer yandan milletvekilleride ihanete düşerse onlarada gocunmadan pislik derim ama karşıt görüş olduğu için değil ihanet içinde olduğu için.


    -----------------------------

    http://www.facebook.com/?ref=home#!/video/video.php?v=1506010141097&comments&ref=notif&notif_t=video_reply

     

    aQpnin. ülkeyi ne hale soktuğunu iyi belirtmişler...

    sizin pkk açılımınızda vardı. analar ağlamasın derdiniz.ve daha çok ana yüreğinin yanmasına destek verdiniz.ve o zamanlar ben daha çok ailenin evine Türk bayrağı sarılı tabut gideceğini söylerken kendince dalga geçerlerdi...ve ben her şehit verdiğimizde onların alayına küfrediyorum...

    ya sizin gibiler aslında bir köle gibi efendisine bağlı tutsakedilmiş başınızdaki ne dese he abi tamam abi olur abi diyenlerdnsiniz.azıcık özgürce kendi fikirleriniz ışığı doğrultusunda hareket edemezsiniz.

    yarın 15 asker şehit versek yine 1dk düşünmenize izin verdirmez efendiniz.o ne derse onu düşünürsünüz.böyle yazıyorum kaç zamandır burdayım kimlerin ne mantıkla fikir belirttiğinide iyi biliyorum..sizin gibilerede abdye abye akpye boyunduruğu altında bırakılmış Türk milletine çektirdiğiniz bunca rezilliğe binlerkez yazıklar olsun diyorum


    -----------------------------

    Pkk açılımı değil Kürt açılımı bir tutma ikisini. Daha açılımın ne olduğunu anlamamışsın sen birader.


    -----------------------------

    ben pkk diyorum. bilmeyen gözlerine perde sürülen sensin sen...  bugün o. çocucuğu o.baydemir özerklikten bahsediyorsa devlete küfür edebiliyor aşağılıyor ve sessiz kalınıyorsa bu sizin suçunuzdur...

    benim karnım aç bana açılım diyorsunuz amerikanca konuşuyorsunuz.referandum diyorsunuz millete yalan söylüyorsunuz.devletin yönetim şekliyle oynayıp güya karşı devrim yapcağınızı sanıyorsunuz.yanılıyorsunuz..


    -----------------------------

    abi perde,devlet,küfür diyosun bu karşındaki kişi için seviyeyi yükseltiyo adamda kısa devre yaptırıcaksın :D

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bandit
    Bandit's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek

    AsilKan bunu yazdı:
    -----------------------------

    Allah rahmet eylesin. Ailesine sabır versin. Türk ırkı sağolsun..


    -----------------------------


    VATAN sağolsun ...


    * Bugün Türk-Kürt yarın ÖzTürk-Arap Türkü- sonra İşçi-Memur en son Ali-Veli-Mehmet... Ahmet Kaya
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bandit
    Bandit's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek

    Lathedarkman bunu yazdı:
    -----------------------------

    WALLACEs bunu yazdı:
    -----------------------------

    Pkk açılımı değil Kürt açılımı bir tutma ikisini. Daha açılımın ne olduğunu anlamamışsın sen birader.


    -----------------------------

    Anlatta dinliyelim o zaman ? Kürtler bu ülkede eziliyorda bizim mi haberimiz yok ? Turgut özal başbakanlık cumhurbaşkanlığı yapmış bir kürttü, devletin zirvesine kadar çıktılar, bunlar mı eziliyorda açılım yapılıyor ?


    -----------------------------

    tartışma çıkarmak için uğraşmayın yine be yine aynı şeyler konuşulcak aynı şeyler söylencek ve hiçkimse hiçbi bok anlamıcak

    tartışmaya girmeyin alıntı felanda yapıp cevaplamayın


    * Bugün Türk-Kürt yarın ÖzTürk-Arap Türkü- sonra İşçi-Memur en son Ali-Veli-Mehmet... Ahmet Kaya
Toplam Hit: 4496 Toplam Mesaj: 23