Mario Bölüm Geçemiyorum
-
turkishiptar bunu yazdı:
-----------------------------ya bu sıralar mario oynamaya sardım ama şu resimdeki yeri bitürlü geçemedim.. help pls :D
http://img168.imageshack.us/my.php?image=adszbb0.jpg
http://img168.imageshack.us/img168/7664/adszbb0.jpg
-----------------------------
aterilede fln bi tuşa basılı tutuyordun o zaman hızlı atlıyordu ama hatırlamıyorum. normalde iler tuşuna bastın mı adım atıyoo ama o tuşa bastın mı ayakları düm düz kalıyoodu sonra zılayınca uzun zıplıyooodu.zamanında kusana kadar oynardık maryoyu -
0wnerless bunu yazdı:
-----------------------------http://www.oyunlar1.com/games.php?flash=4526
süpre agalar oynayn :D benm skor 290 :)
-----------------------------
322:D -
BuZuL bunu yazdı:
-----------------------------
abü bunu bırak ya marionun nintendo 64 olanı var 3 boyutlu manyak birşey onu bul oyna :D
-----------------------------$uan evde deilim ama eve gidince upload edebilirim..cidden cok güzel bir oyun =) ..
-
1679 yartım ilk oyunda :D
-
sirpence bunu yazdı:
-----------------------------
0wnerless bunu yazdı:
-----------------------------http://www.oyunlar1.com/games.php?flash=4526
süpre agalar oynayn :D benm skor 290 :)
-----------------------------
322:D
-----------------------------
1679 :D -
harddeath0070 bunu yazdı:
-----------------------------
sirpence bunu yazdı:
-----------------------------
0wnerless bunu yazdı:
-----------------------------http://www.oyunlar1.com/games.php?flash=4526
süpre agalar oynayn :D benm skor 290 :)
-----------------------------
322:D
-----------------------------
1679 :D
-----------------------------http://img135.imageshack.us/img135/2092/ahahaou3.jpg
:)
-
810 yaptımm arkadaslarrr 3.oynayısımda ..ilk oyanyısımda 8 de öldüm aq :D
-
1679 yapan arkadaş sen insanmısın :D
-
465
-
tekken verem onu oyna hayya kerata
