Mario'yu Kaç Saatte Bitirdiniz?
-
adam bug bulmuş mk
-
Bu bir kere prensesi kurtarmış oyun normalde böyle bitmiyor daha var bir kaç bölüm daha.Mesela uçan balıkların olduğu bölümü oynamamış.
Ben bu oyunun sonuna gelemedim prenesesi 2-3 kere kurtarmama rağmen.Bir bölüm var sonu yok boş koşuyorsun o ejderhanın olduğu beyaz yerde.
Bide uçan mario vardı ben orda bayrak direğinin üstünden atlamıştım orda da sonu yoktu.Bayrağı indirmeden kalenin yanından gitmiştim :D
-
hikaye bu, halflifeyi 36dk da bitiren adamın üstüne tanımam
-
atari ile 4 saatte bitirirdim inanmayın muridler kesin ip var
-
Herşey tamam güzel de, borulardan çıkan çiçeklere o atlamayla değmemesi imkansız gibi
-
Hile var. Yanması gerekiyor bi çok yerde :)
-
3-5 dk bitiren manyaklar var,
-
3 saat aralıksız ilerledim elektrik gitti o günden sonra oynamadim aterim kasetlerim hala evde duruyor.Aterimin markası micro genius , kardeşimle tank 90 oynardık bozuk kolu ona verirdim :D
-
u235 bunu yazdı
Bu bir kere prensesi kurtarmış oyun normalde böyle bitmiyor daha var bir kaç bölüm daha.Mesela uçan balıkların olduğu bölümü oynamamış.
Ben bu oyunun sonuna gelemedim prenesesi 2-3 kere kurtarmama rağmen.Bir bölüm var sonu yok boş koşuyorsun o ejderhanın olduğu beyaz yerde.
Bide uçan mario vardı ben orda bayrak direğinin üstünden atlamıştım orda da sonu yoktu.Bayrağı indirmeden kalenin yanından gitmiştim :D
yanlış biliyorsun. o sonu yok koşuyorsun dediğin yerde bi kural vardı şimdi tam hatırlayamıyorum ama o kurala göre gitmezsen sürekli gidiyordun .
-
ülen eski günler geldi aklıma annem benden çok oynardı bu oyunu... gittigidiyordan bir tane sipariş vereyim en iyisi.
