Masaüstü İconları Sapıtması.
-
Sorunumu çözdüm beyler,
Masaüstü sağtuş -- Ekran çözünürlüğü -- Metni ve diğer öğeleri daha büyük veya daha küçük yapın-- tıklatıktan sonra çıkan seceneklere göre seçim yapıp düzelttim..
Ayarlar win 8.1 göre yazılmıştır..
-
Görev yöneticisinden explorer.exe'yi kapat sonra yeni görev ekle diyerek explorer.exe yaz ve ekle. Geçici çözüm tabi bu, bende de aynı sorun söz konusu. Ne hikmetse blizzard launcher kurduktan sonra hafif sapıttı.
Toplam Hit: 2126 Toplam Mesaj: 13
