

Masaüstümü Nasıl Bu Hale Getirebilirim
-
http://www.pc-dosyam.com/archives/2285
buradan bir bakabilirsin
-
bende vardı sanırım buna benzer bişey ama bu kadra mıydı hatırlamıyorum bide sildikten snra gitmiyor nalet.. bişey bende acemisi olduğum için fazla kullanmadım...
bu arad bendeki xp içini burdaki vista için galiba..
-
bilen yokmu yaw sunu nerden indirebilir bu temayı
-
Fuzulli bunu yazdı:
-----------------------------
azrail_rapi bunu yazdı:
-----------------------------çok ram yakıyo pcde sıcaklığı bi okadar çıkabiliyo :/
-----------------------------
Eyer temanın çalışmasını sağlayan baska bir program varsa pc cok ısına bılr !Eyer indirdiğin tema dosyalarını " C:\WINDOWS\Resources " içine atarsan sistemin kendi teması olarak var sayar ve pc normal çalışır extra bir zorlanma - ısınma gibi bir olasılık söz konusu değil !
-----------------------------alakası yok :) sonucta temadaki grafiklerde ramden bir kısım kullanır ;) ama o aşırı kastırcak kadar bi tema bugüne kadar sadece bi tane gördüm. longhorn :)
-
-
Vista Transformation Pack 6 Kur bundan 1000 kat daha iyi olur :)
-
cbekcibasi bunu yazdı:
-----------------------------http://download.samurize.com/samurize_1.64.exe
al aga
-----------------------------hacı bı ıse yaramadı bea :s kullanamadım eger bılen varsa anlatıversın...
cok dandık bısıye bensıo
-
bu veya buna benzer şekilde temaları nasıl yapabiliriz ?
-
ReSPecT bunu yazdı:
-----------------------------
bu veya buna benzer şekilde temaları nasıl yapabiliriz ?
-----------------------------