

Masaüstünden Silinen Internet Explorer Iconu, Reg Kaydı İle Getirme ...
-
ben bilgisayarımı silmiştim kısayol felan atmıştım sonra denetim masasından hallettim :D
-
program ekle kaldır da windows bileşenlerini ekle/kaldır diye bişi war öneririm.
-
ben komple silmeyi istiyorum explorer ı boşa yer kaplıyo :D
-
Özel Pencere Başlığını El İle Ekleme veya Kaldırma
UYARI: Kayıt Defteri Düzenleyicisi'ni yanlış kullanırsanız, işletim sisteminizi yeniden yüklemenizi gerektirebilecek ciddi sorunlara neden olabilirsiniz. Microsoft, Kayıt Defteri Düzenleyicisi'nin yanlış kullanımı sonucunda ortaya çıkan sorunları çözebileceğiniz konusunda garanti vermez. Kayıt Defteri Düzenleyicisi'ni kullanmak kendi sorumluluğunuzdadır.
Bu bölümde, kayıt defterini düzenleyerek özel bir Internet Explorer pencere başlığını nasıl ekleyeceğiniz veya kaldıracağınız açıklanır. Bunu yapmak için uygun yöntemi kullanın.
Özel Bir Internet Explorer Pencere Başlığı Eklemek İçin
Kayıt Defteri Düzenleyicisi'ni kullanarak, kayıt defterinde aşağıdaki anahtara Window Title adlı bir Dize değeri ekleyin:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main
Veri değeri, Internet Explorer penceresinde görünmesini istediğiniz başlıktır.
NOT: Windows NT'de bu değer Dize yerine REG_SZ türünde olmalıdır.
Özel Bir Internet Explorer Pencere Başlığını Kaldırmak İçin
Kayıt Defteri Düzenleyicisi'ni kullanarak, kayıt defterinde aşağıdaki değeri silin:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main\Window TitleBu değeri sildiğinizde, varsayılan pencere başlığı "Microsoft Internet Explorer" olur.
Al bak sana MS Support dan CP yaptım.
Seversin sen şimdi bunu da :P
REG varya içinde, kopyala bunu da sağa sola çok cool durur.
Valla bak ?
Ben hep öyle yapıyorum : P
-
tamam hatırladım:) w.tuşu + r = regedit enter
edit.
http://pic1.resimupload.com/r2/resim_852456644.bmp
Explorer\HideDesktopIcons\
HideDesktopIcons diye bişi yok bende??
-
dreampark87 bunu yazdı:
-----------------------------
ben komple silmeyi istiyorum explorer ı boşa yer kaplıyo :D
-----------------------------evet ya nasıl silecez :) bazı linklere tıkladığımda ie açıldımı delliririm :D ..... HER ZAMAN HER YERDE EN BÜYÜKKK TBT/MOZİLLA :):)
-
sağolasın
-
bilgisayarım sayfasındaki sol menüdede var ağ bağlantılarım
kısayıl olarak değil aynı işlevleroradanda yapılabiliyor
-
ya siz bu ieyi kaldırmak ya da geri yüklemek istemionuz mu??
Program Ekle/kaldır da windows bileşenleri war git ordan kaldır ne gerek war regedite
-
arkadaşım eğer masaüstünden ie icon unu silersen özellikler>masaüstü>masaüstünü özelleştir den de silinir .. dene ve gör ..
-----------------------------
KArdeş küllün sallamışsın tamam fantazine karışmama amma yani sallamasan daha iyi olur insanlara yalnış bilgi vermemek adına.