folder Tahribat.com Forumları
linefolder Yazılımlar / Diğer Programlar
linefolder Masaüstünden Silinen Internet Explorer Iconu, Reg Kaydı İle Getirme ...



Masaüstünden Silinen Internet Explorer Iconu, Reg Kaydı İle Getirme ...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DaSpOnGe
    DaSpOnGe's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2008
    Erkek
    ben bilgisayarımı silmiştim kısayol felan atmıştım sonra denetim masasından hallettim :D

    You think you've travelled far and never seen the stars :)))
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Geenmeboo
    Geenmeboo's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2007
    Erkek
    program ekle kaldır da windows bileşenlerini ekle/kaldır diye bişi war öneririm.

    NEDEN? (soru olarak)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dreampark87
    dreampark87's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    ben komple silmeyi istiyorum explorer ı boşa yer kaplıyo :D

    Zifir:10 mg nikotin:0.8 mg karbon monoksit:10 mg WINSTON
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Musket
    Musket's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek
    Özel Pencere Başlığını El İle Ekleme veya Kaldırma
    UYARI: Kayıt Defteri Düzenleyicisi'ni yanlış kullanırsanız, işletim sisteminizi yeniden yüklemenizi gerektirebilecek ciddi sorunlara neden olabilirsiniz. Microsoft, Kayıt Defteri Düzenleyicisi'nin yanlış kullanımı sonucunda ortaya çıkan sorunları çözebileceğiniz konusunda garanti vermez. Kayıt Defteri Düzenleyicisi'ni kullanmak kendi sorumluluğunuzdadır.

    Bu bölümde, kayıt defterini düzenleyerek özel bir Internet Explorer pencere başlığını nasıl ekleyeceğiniz veya kaldıracağınız açıklanır. Bunu yapmak için uygun yöntemi kullanın. 
    Özel Bir Internet Explorer Pencere Başlığı Eklemek İçin
    Kayıt Defteri Düzenleyicisi'ni kullanarak, kayıt defterinde aşağıdaki anahtara Window Title adlı bir Dize değeri ekleyin: 
    HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main
    Veri değeri, Internet Explorer penceresinde görünmesini istediğiniz başlıktır. 

    NOT: Windows NT'de bu değer Dize yerine REG_SZ türünde olmalıdır. 
    Özel Bir Internet Explorer Pencere Başlığını Kaldırmak İçin
    Kayıt Defteri Düzenleyicisi'ni kullanarak, kayıt defterinde aşağıdaki değeri silin: 
    HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main\Window Title

    Bu değeri sildiğinizde, varsayılan pencere başlığı "Microsoft Internet Explorer" olur.

     

    Al bak sana MS Support dan CP yaptım.

    Seversin sen şimdi bunu da :P

    REG varya içinde, kopyala bunu da sağa sola çok cool durur.

    Valla bak ?

    Ben hep öyle yapıyorum : P 

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    olivetti
    olivetti's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek

    tamam hatırladım:) w.tuşu + r = regedit enter

     

    edit. 

    http://pic1.resimupload.com/r2/resim_852456644.bmp 

     

    Explorer\HideDesktopIcons\

    HideDesktopIcons diye bişi yok bende??


    ...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    djtyk
    djtyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2008
    Erkek

    dreampark87 bunu yazdı:
    -----------------------------
    ben komple silmeyi istiyorum explorer ı boşa yer kaplıyo :D
    -----------------------------

    evet ya nasıl silecez :) bazı linklere tıkladığımda ie açıldımı delliririm :D ..... HER ZAMAN HER YERDE EN BÜYÜKKK TBT/MOZİLLA :):)


    gururluysaN tbt yi tbt liysen gurur unutacan!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mostwanted
    mostwanted's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2008
    Erkek
    sağolasın
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    snnyk
    snnyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2007
    Erkek
    bilgisayarım sayfasındaki sol menüdede var ağ bağlantılarım
    kısayıl olarak değil aynı işlevleroradanda yapılabiliyor

    snnyk.com - code is poetry all that i know...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Geenmeboo
    Geenmeboo's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2007
    Erkek

    ya siz bu ieyi kaldırmak ya da geri yüklemek istemionuz mu??

    Program Ekle/kaldır da windows bileşenleri war git ordan kaldır ne gerek war regedite


    NEDEN? (soru olarak)
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NetBABA
    NetBABA's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Kasım/2005
    Erkek


    arkadaşım eğer masaüstünden ie icon unu silersen özellikler>masaüstü>masaüstünü özelleştir den de silinir .. dene ve gör ..
    -----------------------------
    KArdeş küllün sallamışsın tamam fantazine karışmama amma yani sallamasan daha iyi olur insanlara yalnış bilgi vermemek adına.

    Umudumu bu güne bağlamadım ki yarınım dan umutsuz olayım.
Toplam Hit: 4577 Toplam Mesaj: 21