Matematik 2 Si İyi Olan ??
-
http://www.seyvet.com/foto/28230/
E şıkkı 1 ve 2 noktası :)
çok balıkdı :)
http://www.seyvet.com/foto/28225/
A şıkkı
http://www.seyvet.com/foto/28231/
D şıkkı
-
-
süre gittikçe azalıyor başka çözebilen yokmu ? :W
-
http://www.seyvet.com/foto/28233/
C şıkkı
-
Kehanet bunu yazdı:
-----------------------------
süre gittikçe azalıyor başka çözebilen yokmu ? :W
-----------------------------
sorunun biri yanlış sanki :s
diğerinde de fonxiyon çıkmamış :S
hepsine de bakamadım :S
-
http://www.seyvet.com/resim/a4fbe05248.jpg
A şıkkı
http://www.seyvet.com/resim/7e5d56315f.jpg
E şıkkı
-
hacı 10 soru ve 15 dakka kaldı a.q kesın yetısmesz bılıyorum :D
-
Excellence yokmu baska hacı ? az bı vakıt kaldı
-
soru 14 e sıkkı
Puh konuyu da onceden gorseydım yardım ederdım :S
-
nese sınav bıttı yardım edenlere tesekkur ettım.. dıger soruları kafadan attım ve yanlıs cıktı sanırm Doğru = 8 Yanlış = 8 Puan = 50 :S
Toplam Hit: 5347 Toplam Mesaj: 27
