Matrix Deki Çilingir

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    efsun
    efsun's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2005
    Erkek

    bırakın matrixi falan bunlar fani şeyler biz kendimiz diğer taraftaki Aleme hazırlayalım,

    selametle (F) :DD:D:


    Her türlü piping işleriniz itina ile yapılır.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mimar
    mimar's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2006
    Erkek
    haklısın hocam :D:D

    uçmayı bilmiyorsan ibnelik yapmayacaksın...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mimar
    mimar's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2006
    Erkek
    bu arada matrix in (trilogy, ultimate collection) HD DVD si çıkmıştır, hayranlarına duyrulur.

    uçmayı bilmiyorsan ibnelik yapmayacaksın...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    necroshine
    necroshine's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2003
    Erkek

    internetten indirdim MAtrix 1 den 3 e kadar tum serinin kamera arkasini ve nasil yapildigini tek tek anlatan bir video 2 cd super.

    Ayrica bence Matrix 1 en sahanesi. Abartmiyorum 100 den fazla kez seyretmisimdir. bende mimar gibi uzerine film tanimam.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mimar
    mimar's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2006
    Erkek
    naki bunu yazdı:
    -----------------------------

    internetten indirdim MAtrix 1 den 3 e kadar tum serinin kamera arkasini ve nasil yapildigini tek tek anlatan bir video 2 cd super.

    Ayrica bence Matrix 1 en sahanesi. Abartmiyorum 100 den fazla kez seyretmisimdir. bende mimar gibi uzerine film tanimam.


    -----------------------------
    hocam bi şekilde upload edemezmisin o videoları? ultimate collection u alacam da oda 130 milyon para biriktiyom hele birikmedi:)

    uçmayı bilmiyorsan ibnelik yapmayacaksın...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarantula
    Tarantula's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2006
    Erkek
    naki bunu yazdı:
    -----------------------------

    internetten indirdim MAtrix 1 den 3 e kadar tum serinin kamera arkasini ve nasil yapildigini tek tek anlatan bir video 2 cd super.

    Ayrica bence Matrix 1 en sahanesi. Abartmiyorum 100 den fazla kez seyretmisimdir. bende mimar gibi uzerine film tanimam.


    -----------------------------
    sanırım bende bi sorun var. orda "100 den fazla kez" yazıyor olamaz değil mi? :D

    Olmayacak şeyler tasarlıyorum, işim bu..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    necroshine
    necroshine's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2003
    Erkek
    ahaha yok yanlis degil. dvd yi convert edim ilk bos zamaminda sozum olsun bir yerlere yukluyecegim.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LordWarrior
    LordWarrior's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mart/2007
    Erkek
    Tarantula bunu yazdı:
    -----------------------------
    naki bunu yazdı:
    -----------------------------

    internetten indirdim MAtrix 1 den 3 e kadar tum serinin kamera arkasini ve nasil yapildigini tek tek anlatan bir video 2 cd super.

    Ayrica bence Matrix 1 en sahanesi. Abartmiyorum 100 den fazla kez seyretmisimdir. bende mimar gibi uzerine film tanimam.


    -----------------------------
    sanırım bende bi sorun var. orda "100 den fazla kez" yazıyor olamaz değil mi? :D
    -----------------------------
    üzgünüm ekrem..bu acı gerçeği görmelisin..orda gerçekten de "100 den fazla kez " yazıyor :S :D

    and olsun sana çocuk hesabını soracağız.and olsun gün gün direnecek, tırnaklarımızla kazıyacağız adını.senin o küçük bedeninle binler olacağız.o gün geldiğinde o katil sürüleri ezilecektir sosyalizmin kızıl bayrağının altında.ve sosyalizmi kurduğumuz gün seni haykıracağız. adın devrimdir! adın sosyalizmdir! (bu çocuğu görmek için bkz.profil resmim...)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mimar
    mimar's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2006
    Erkek
    4 gözle bekliyoz naki...

    uçmayı bilmiyorsan ibnelik yapmayacaksın...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    qaMbLer
    qaMbLer's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek
    beyaz tavşanı takip et mimar....

    Burdan bütün kızlara sesleniyorum. Malın Varsa Zekatını Vereceksin Kardeşim
Toplam Hit: 1921 Toplam Mesaj: 22