Mcse Nedir,Neye Yarar,Gereklimidir?
-
Sandman sen biglisayari cope at ,bidaha bulasma :)
-
MCSD
MCSD for Microsoft .NET Certification Requirements
.NET iyimidir ?
Bu kursalara her yaştan katılınabilinirmi ve Sertifika alınılabilirmi ?
Kursları ne zaman başlar biter parası nedir ?
http://www.microsoft.com/learning/mcp/mcsd/requirementsdotnet.mspx
burada .Net ile ilgili neler yapılacağı vs.. var buna girsem sertifika alabilirmiyim yada .NET hakkında çok bilgili birisimi olacam ne olacam yada temellerini güzelce verip gerisi size mi kalmış diyecekler :D
-
MCSE = Must Call Someone Experienced
-
hocam bu konuda bilgin varsa şu üstteki sorularada bi el atsan :D
-
Mcse konusunda bence daha temkinli konuşmak gerekir.
Eğitimdir ayağa düşmüş sertifikadır bunlar herkes için geçerli şeyler değildir. Testking leri yada virtual exam ler ile çalışarak geçebileceğin aşikardır. İster vue den alırsın ister thomson prometric ten farketmez sonunda bir şekilde mcse olursun ama,
Sonunda ne olursun orası belirsizdir.Eğitim almak ile evde çalışarak öğrenmek arasında dağlar değil everest kadar fark vardır.Hocalarınız iyi olmak şartı ile.Yoksa Mcse olmuş adamları toplayıp bir sınava sokun %70 inin Mcp sınavını dahi geçemeyeceğinden eminim ki ilk sınav xp yapılandırmalarıdır.
Mcse inin sistem konusunda inanılmaz bir kulvar olduğu tartışılmazdır.Cisco da öyledir. Oracle da X de..
Maalesef windows server 2003 yada server sistemleri günümüzde sadece iis 6 ve dns yapılandırıp üstüne site monte etmek gibi düşünüldüğü için bu eğitmlere ne gerek var gibi bir düşünce ortya çıkabiliyor.
Ben her zaman söylerim. Bilgisayar mühendisi olmak yada elektronik&haberleşme mühendisi olmak yada vs. olmak tek başına bir sıfat değildir. Sıfatı kendiniz yaratabiliyorsanız ne mutlu size.
-
3 milyarın varsa al adamım :)
-
Microsoft Certified Solitare Engineer
-
Hocami msce güzel birşeydir ama tedavülden kalkacak birşeydir :)
ama konuları öğrenilmesi gereken birşeydir...
Çünkü sistem mühendisliği nin windows 2000 için alırsın 2003 için tekrar çalışıp yükseltme alman gerekir, 2007 cıkacak aynı şey olacak... kaldıki dediğim gibi direk mühendisliği kaldırıp bölecekler konuları..
Ha ben öğrenmek istiom maksat bilgi olsun diorsan git kitapcılara farukcubukcunun 60 milyon civarına sattığı ansiklopedi gibi bi kitap var, al onu, (bana kendisi hediye etti :) ) güzel kitapdır okur öğrenirsin neyin e olduğunu..
-
Yabancı dilden türkçeye çevrilmiş sistem ve bilgisayar ile ilgili bir tek kitap dahi okumam.
Git gazete oku daha iyi. Oracle i türkçeye ceviren bir adamı Oracle bizzat mahkemeye verdi.
1 sene sigara içme git eğitimini al ölmezsin.
-
bir rivayete göre bu sertifakalardan reneden 1500 tane varmış :D
doğrumu abi :D
hatta taso gibi koleksiyon yapıyormuşsun :D
