folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Mcse Nedir,Neye Yarar,Gereklimidir?



Mcse Nedir,Neye Yarar,Gereklimidir?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    Sandman sen biglisayari cope at ,bidaha bulasma :)

    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2FaN
    2FaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2005
    Erkek

    MCSD 

    MCSD for Microsoft .NET Certification Requirements 

    .NET iyimidir ?

    Bu kursalara her yaştan katılınabilinirmi ve Sertifika alınılabilirmi ?

    Kursları ne zaman başlar biter parası nedir ?

     

    http://www.microsoft.com/learning/mcp/mcsd/requirementsdotnet.mspx

    burada .Net ile ilgili neler yapılacağı vs.. var buna girsem sertifika alabilirmiyim yada .NET hakkında çok bilgili birisimi olacam ne olacam yada temellerini güzelce verip gerisi size mi kalmış diyecekler :D

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tagext
    tagext's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Başarı Madalyası
    Kayıt Tarihi: 25/Temmuz/2002
    Erkek
    MCSE = Must Call Someone Experienced

    ftw
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2FaN
    2FaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2005
    Erkek

    hocam bu konuda bilgin varsa şu üstteki sorularada bi el atsan :D

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    8mm
    8mm's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 01/Mart/2003
    Erkek

    Mcse konusunda bence daha temkinli konuşmak gerekir.

    Eğitimdir ayağa düşmüş sertifikadır bunlar herkes için geçerli şeyler değildir. Testking leri yada virtual exam ler ile çalışarak geçebileceğin aşikardır. İster vue den alırsın ister thomson prometric ten farketmez sonunda bir şekilde mcse olursun ama,

    Sonunda ne olursun orası belirsizdir.Eğitim almak ile evde çalışarak öğrenmek arasında dağlar değil everest kadar fark vardır.Hocalarınız iyi olmak şartı ile.Yoksa Mcse olmuş adamları toplayıp bir sınava sokun %70 inin Mcp sınavını dahi geçemeyeceğinden eminim ki ilk sınav xp yapılandırmalarıdır.

    Mcse inin sistem konusunda inanılmaz bir kulvar olduğu tartışılmazdır.Cisco da öyledir. Oracle da X de..

    Maalesef windows server 2003 yada server sistemleri günümüzde sadece iis 6 ve dns yapılandırıp üstüne site monte etmek gibi düşünüldüğü için bu eğitmlere ne gerek var gibi bir düşünce ortya çıkabiliyor.

    Ben her zaman söylerim. Bilgisayar mühendisi olmak yada elektronik&haberleşme mühendisi olmak yada vs. olmak tek başına bir sıfat değildir. Sıfatı kendiniz yaratabiliyorsanız ne mutlu size.

     

     

     


    Kimse sana özgürlük veremez. Kimse sana eşitlik veya adalet veya başka birşey veremez. Eğer adamsan, sen alırsın. 8mm@tahribat.com
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SSH
    SSH's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    3 milyarın varsa al adamım :)

    sırıtma la.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    a4tech
    a4tech's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    Microsoft Certified Solitare Engineer

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek

    Hocami msce güzel birşeydir ama tedavülden kalkacak birşeydir :)

    ama konuları öğrenilmesi gereken birşeydir...

    Çünkü sistem mühendisliği nin windows 2000 için alırsın 2003 için tekrar çalışıp yükseltme alman gerekir, 2007 cıkacak aynı şey olacak... kaldıki dediğim gibi direk mühendisliği kaldırıp bölecekler konuları..

    Ha ben öğrenmek istiom maksat bilgi olsun diorsan git kitapcılara farukcubukcunun 60 milyon civarına sattığı ansiklopedi gibi bi kitap var, al onu, (bana kendisi hediye etti :) ) güzel kitapdır okur öğrenirsin neyin e olduğunu..


    10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Kendi özlü sözümdür, kaynak belirterek kullanınız.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    8mm
    8mm's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 01/Mart/2003
    Erkek

    Yabancı dilden türkçeye çevrilmiş sistem ve bilgisayar ile ilgili bir tek kitap dahi okumam.

    Git gazete oku daha iyi. Oracle i türkçeye ceviren bir adamı Oracle bizzat mahkemeye verdi.

    1 sene sigara içme git eğitimini al ölmezsin.


    Kimse sana özgürlük veremez. Kimse sana eşitlik veya adalet veya başka birşey veremez. Eğer adamsan, sen alırsın. 8mm@tahribat.com
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sorcerer
    sorcerer's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 29/Ekim/2003
    Erkek

    bir rivayete göre bu sertifakalardan reneden 1500 tane varmış :D

    doğrumu abi :D

    hatta  taso gibi koleksiyon yapıyormuşsun :D


    Coco cola gibiyim hayatın tadıyım, rocco gibiyim çok şekerim, albeniyim bahanem çok, çikolatalı gofretim beni sevmeyen yok!...
Toplam Hit: 4502 Toplam Mesaj: 28