Mefe Emlak Scripti Alalım
-
bende var :) Yeni çektim:d full calışıyor
-
x7even bunu yazdı:
-----------------------------
bende var :) Yeni çektim:d full calışıyor
-----------------------------
bi zahmet paylaş ya kardeş -
Lisans'lı script'in kod'ları encode'li. Eger Decode Edebileceksiniz Kurulu olan bi Lisans'lı scripti Çekeyim
-
Ben full cektim ama semt'e göre arama muhabbeti yok http://www.mefe.net/tema2 si bendeki
-
x7even bunu yazdı:
-----------------------------
Ben full cektim ama semt'e göre arama muhabbeti yok http://www.mefe.net/tema2 si bendeki
-----------------------------pm attım
Bu arada buzul 3 yıldır yapacak demoyu beklıyoruz beklıyoruz yok abıya
-
ya tema iyi güzelde niye parayla almıyorsunuz? 200 lira gayette ucuz normalde 200 dolardan felan başlıyor fiyatları.bu kadarda cimri olmayın abi sonuçta emek satın alıyorsunuz
-
Cado_ bunu yazdı:
-----------------------------
ya tema iyi güzelde niye parayla almıyorsunuz? 200 lira gayette ucuz normalde 200 dolardan felan başlıyor fiyatları.bu kadarda cimri olmayın abi sonuçta emek satın alıyorsunuz
-----------------------------her izlediğini dinlediğinin kullandığının lisans ücretini veriyorsan sorun yok hoca
-
iyide bunu işi için satın alıyor.misal win 7 lisanssız kullanıyorum ama bana parasal olarak hiç bir getirisi yok ancak bu script i para kazanmak için alıyorlar.belkide bu script sayesinde 10 iş yapıyorsa 12-13 iş yapıcak
-
Bununda getirisi yok ev satıcak halimiz yokya :) xp de nası photoshop yükleyip nete girip para kazanan varsa buda o hesap alan varsa bende talibim benide yazın beyler
-
Cado_ bunu yazdı:
-----------------------------
ya tema iyi güzelde niye parayla almıyorsunuz? 200 lira gayette ucuz normalde 200 dolardan felan başlıyor fiyatları.bu kadarda cimri olmayın abi sonuçta emek satın alıyorsunuz
-----------------------------sen cll of juaerez oyna hadı. mantıklı konus bıraz konuya bak zaten neyden bahsetmısız ? 2yuz dolardan başlayan emlak scrıptı goster bana desem kac tane gosterebleceksın bence sıfır sırf yazmak ıcın konuya yazıyorsun baska bır nedenı yok hadı googldedan emlak scrıptı ara 2yuz dolara yaz bıraya sonrada hadı
