Mehmet Akif Ersoy
-

137. Doğum günü...
-
Saygıyla Anıyoruz.
Mekanı Cennet olsun.
-
hocalar küçüklüğümden beri sevmiyorum ben bu adamı nedense, itici geliyor bana :| Türküm, doğruyum, çalışkanım, kuyruk acım filan da yok tarihte, adamla kişisel bir sorunum zaten yok.
Acaba kötü bişeymi bu :| kendimi yoketmeli miyim :\
-
AMpul bunu yazdı:
-----------------------------
hocalar küçüklüğümden beri sevmiyorum ben bu adamı nedense, itici geliyor bana :| Türküm, doğruyum, çalışkanım, kuyruk acım filan da yok tarihte, adamla kişisel bir sorunum zaten yok.
Acaba kötü bişeymi bu :| kendimi yoketmeli miyim :\
-----------------------------Herkes herkesi sevmek zorunda değil ama saygı duymak zorunda.Özellikle yaptıklarına.
-
AMpul bunu yazdı:
-----------------------------
hocalar küçüklüğümden beri sevmiyorum ben bu adamı nedense, itici geliyor bana :| Türküm, doğruyum, çalışkanım, kuyruk acım filan da yok tarihte, adamla kişisel bir sorunum zaten yok.
Acaba kötü bişeymi bu :| kendimi yoketmeli miyim :\
-----------------------------ampuldendir o
-
http://www.tahribat.com/Forum-Mehmet-Akif-Ersoy-Un-Dogum-Gunu-Google-127468/
-
pompaci bunu yazdı:
-----------------------------
AMpul bunu yazdı:
-----------------------------
hocalar küçüklüğümden beri sevmiyorum ben bu adamı nedense, itici geliyor bana :| Türküm, doğruyum, çalışkanım, kuyruk acım filan da yok tarihte, adamla kişisel bir sorunum zaten yok.
Acaba kötü bişeymi bu :| kendimi yoketmeli miyim :\
-----------------------------ampuldendir o
-----------------------------Ampül inşallah patlar tez zamanda da kurtuluruz şerefsizlerden
-
dyrnade bunu yazdı:
-----------------------------
pompaci bunu yazdı:
-----------------------------
AMpul bunu yazdı:
-----------------------------
hocalar küçüklüğümden beri sevmiyorum ben bu adamı nedense, itici geliyor bana :| Türküm, doğruyum, çalışkanım, kuyruk acım filan da yok tarihte, adamla kişisel bir sorunum zaten yok.
Acaba kötü bişeymi bu :| kendimi yoketmeli miyim :\
-----------------------------ampuldendir o
-----------------------------Ampül inşallah patlar tez zamanda da kurtuluruz şerefsizlerden
-----------------------------Amin hocam.
-
AMpul bunu yazdı:
-----------------------------
dyrnade bunu yazdı:
-----------------------------
pompaci bunu yazdı:
-----------------------------
AMpul bunu yazdı:
-----------------------------
hocalar küçüklüğümden beri sevmiyorum ben bu adamı nedense, itici geliyor bana :| Türküm, doğruyum, çalışkanım, kuyruk acım filan da yok tarihte, adamla kişisel bir sorunum zaten yok.
Acaba kötü bişeymi bu :| kendimi yoketmeli miyim :\
-----------------------------ampuldendir o
-----------------------------Ampül inşallah patlar tez zamanda da kurtuluruz şerefsizlerden
-----------------------------Amin hocam.
-----------------------------nerde o günler kardeşim ampul ışık saçıçağına karanlık saçıyor ve karanlığıda Türkiye'nin 4 bir yanınıda sarmış. o.ç. ları sıçtılar ülkenin ağzına bi Atatürk daha gelse keşkem :D
-
ya arkadas Mehmet Akif Ersoy gibi büyük bi insanın doğum yıl dönümü konusunu bile siyasete çekiyorsunuz yazık valla yazık.
-
saygı ile anıyoruz
...
asım'ın nesli diyordum ya işte nesilmiş gerçek
çiğnetmedi namusunu çiğnetmeyecek
....
ÇANAKKALE ŞEHİTLERİNE Mehmet akif ERSOY
