folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Mehmetçiğe Yol Göründü :(



Mehmetçiğe Yol Göründü :(

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    THT2005
    THT2005's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek
    Birleşmiş Milletler Güvenlik Konseyi'nin, önceki gün Ortadoğu krizi için 'düşmanlıklara son verilmesi' tasarısını onaylamasının ardından, gözler gönderilecek barış gücüne çevrildi. İsrail ise operasyonlarını sürdürüyor

    Lübnan'a gidecek barış gücüne Türkiye'nin de bin ila 5 bin asker gönderebileceği belirtiliyor. Kesin bir karar vermeyen Ankara'nın şartı ise, sıcak çatışma içinde yer almamak ve BM kararı olması..

    Kendi dertlerini çözmeden her seye atlama...tayyip

    Burası Türkiye... Yaşanacak , Yaşanmış , Yaşanan olayların hepsi normaldir.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    delichoban
    delichoban's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek
    Abi bu herif hep böle yapıo önce çıkıo dioki asker göndertmem
    sonada mehmetçiği gönderio bu sefer millet ne dio aaa bu herif engellemeye çlıştı ama onuda ezdiler vs halka kahraman belirtio kendisini politika hep aynı
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ahmet & Elif.
    leadertay
    leadertay's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2006
    Erkek
    Allah ım sen herşeyin hayırlıısını ver yarabbim

    Şu kopan fırtına Türk ordusudur yâ Rabbi. Senin uğrunda ölen ordu, budur yâ Rabbi. Tâ ki yükselsin ezanlarla müeyyed nâmın, Galip et, çünkü bu son ordusudur İslâm'ın!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    shia
    shia's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2006
    Erkek
    israil lübnanda hizbullah karşısında rezil olmanın şokuyla barış gücü filan istiyor. türkiye ise umarım buna alet olmaz. koreye yıllar önce hiçbişey uğruna bi dünya askerimiz gitti. elde ne var? hiçbi şey...
    1 aydır israil lübnanı sadece bombalıyor ve her kara harekatına niyetlendiğinde hizbullah tarafından ağır kayıplar alarak geri kaçıyor.
    walla askerimizin orada olmasını istemem mi? isterim tabii. ama israilin yada barış gücünün yanında değil. israilin tam karşısında olmasını isterim. belki bu şekilde bi nevi amerika askerlerinin çuval rezaletinin karşılığını vermiş oluruz.
    ama her şey istemeklede olmuyor. kesinlikle biliyorumki türk askeri ne barış gücü, nede başka bi adla orada olmayacaktır...

    " Live like Ali and Die Like Hussain "
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pc_worm
    pc_worm's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2002
    Erkek
    İsrail sıçsın ortalığa, sonra BM, Türkiye koş bez getir. Oldu a.q başka?

    jack daniels 160 yaşında
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iSTaN_BuLL
    iSTaN_BuLL's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2005
    Erkek
    Arkadaslar bir kaç köşe yazısı okudum ve Tayyipi Atatürkçü düşünceye uymadığı için eleştiriyorlardı.
    Ama dikkatinizi çekerim laik olmadığından falan değildi bu seferki eleştiriler.
    Tamamen Atatürk ün karçı olduğu emperyalist devletlere yalakalık yaptığı için..
    Bence de haklılar arkadaslar. Eleştirme yaparken nedense sadece dini baz alıyorlar.. Bence Atatürk ün bu gibi düşüncelerinide basın biraz baskıyla verse iyi olur. Tayyip bu ülkenin emperyalist ülkelerce halen parçalanmak istendiğini aklından silmiş olacakki yardaklanmaya devam ediyor..
    Allah sonumuzu hayır ettsin.. (Amin)

    savrulurken raconun kırmızı pelerini o zarif öfkeye; zaman ki sana hasta olmuş, incelikli haytasın. raksederken mahallenin maşallahı, eyvallahı, güzelleş be oğlum, şimdilik ölümüne kadar hayattasın, şimdilik, ölümüne kadar hayattasın.!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    teomanyak
    teomanyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Eylül/2005
    Erkek

    dünyayi bir cowboy yani COBAN, türkiye'yide bir BOSBAKAN yönetiyor. böyle sistemin ben...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    delichoban
    delichoban's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek
    hop çoban moban noluyoz la:D
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sau_nightmare
    sau_nightmare's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    orada görün bakın sonra sau derdi dersiniz ahanda buraya yazıyom israil piç askerleri bizim askerleri vurabilirler adamlar BM gözlemcilerini bile öldürdüler. ve BM yetkilileri kınamaktan başka bir bok yiyemedi. hele tayyip diye bir yalaka varken başımızda bizim birliğe bile bomba yağdırırlar. bizim yalakalarda sadece kınamakla yetinirler aman aramız bozulmasın, olan askerlerimize olacak sau dedi dersiniz...

    çok uzakta uzak denizlerde...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fistandantilus
    Fistandantilus's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2004
    Erkek
    öncelikle kore savaşına gitmeseydik Natoya alınmazdık, o bir şarttı
    ikincisi tayyip elbette her şeyin farkında, Türkiyenin başında kalabilmek için dış desteğe ihtiyacı var doğal olarak yalakalık yapacak. Ne derseniz diyin bu yönetimle biz hep İsrail'in arkasında olacağız...

    Fakat söyleyin kardeşlerim; insanlığın bir ereği eksikse, eksik değil midir- bizzat kendisi de?
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    THT2005
    THT2005's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek
    1 asker ölsün anasını s.... yakmazsam istanbulu baştan sona her gece..

    Burası Türkiye... Yaşanacak , Yaşanmış , Yaşanan olayların hepsi normaldir.
Toplam Hit: 2201 Toplam Mesaj: 20