Mehmetçiğe Yol Göründü :(
-
Birleşmiş Milletler Güvenlik Konseyi'nin, önceki gün Ortadoğu krizi için 'düşmanlıklara son verilmesi' tasarısını onaylamasının ardından, gözler gönderilecek barış gücüne çevrildi. İsrail ise operasyonlarını sürdürüyor
Lübnan'a gidecek barış gücüne Türkiye'nin de bin ila 5 bin asker gönderebileceği belirtiliyor. Kesin bir karar vermeyen Ankara'nın şartı ise, sıcak çatışma içinde yer almamak ve BM kararı olması..
Kendi dertlerini çözmeden her seye atlama...tayyip -
Abi bu herif hep böle yapıo önce çıkıo dioki asker göndertmem
sonada mehmetçiği gönderio bu sefer millet ne dio aaa bu herif engellemeye çlıştı ama onuda ezdiler vs halka kahraman belirtio kendisini politika hep aynı -
Allah ım sen herşeyin hayırlıısını ver yarabbim
-
israil lübnanda hizbullah karşısında rezil olmanın şokuyla barış gücü filan istiyor. türkiye ise umarım buna alet olmaz. koreye yıllar önce hiçbişey uğruna bi dünya askerimiz gitti. elde ne var? hiçbi şey...
1 aydır israil lübnanı sadece bombalıyor ve her kara harekatına niyetlendiğinde hizbullah tarafından ağır kayıplar alarak geri kaçıyor.
walla askerimizin orada olmasını istemem mi? isterim tabii. ama israilin yada barış gücünün yanında değil. israilin tam karşısında olmasını isterim. belki bu şekilde bi nevi amerika askerlerinin çuval rezaletinin karşılığını vermiş oluruz.
ama her şey istemeklede olmuyor. kesinlikle biliyorumki türk askeri ne barış gücü, nede başka bi adla orada olmayacaktır... -
İsrail sıçsın ortalığa, sonra BM, Türkiye koş bez getir. Oldu a.q başka?
-
Arkadaslar bir kaç köşe yazısı okudum ve Tayyipi Atatürkçü düşünceye uymadığı için eleştiriyorlardı.
Ama dikkatinizi çekerim laik olmadığından falan değildi bu seferki eleştiriler.
Tamamen Atatürk ün karçı olduğu emperyalist devletlere yalakalık yaptığı için..
Bence de haklılar arkadaslar. Eleştirme yaparken nedense sadece dini baz alıyorlar.. Bence Atatürk ün bu gibi düşüncelerinide basın biraz baskıyla verse iyi olur. Tayyip bu ülkenin emperyalist ülkelerce halen parçalanmak istendiğini aklından silmiş olacakki yardaklanmaya devam ediyor..
Allah sonumuzu hayır ettsin.. (Amin) -
dünyayi bir cowboy yani COBAN, türkiye'yide bir BOSBAKAN yönetiyor. böyle sistemin ben... -
hop çoban moban noluyoz la:D
-
orada görün bakın sonra sau derdi dersiniz ahanda buraya yazıyom israil piç askerleri bizim askerleri vurabilirler adamlar BM gözlemcilerini bile öldürdüler. ve BM yetkilileri kınamaktan başka bir bok yiyemedi. hele tayyip diye bir yalaka varken başımızda bizim birliğe bile bomba yağdırırlar. bizim yalakalarda sadece kınamakla yetinirler aman aramız bozulmasın, olan askerlerimize olacak sau dedi dersiniz...
-
öncelikle kore savaşına gitmeseydik Natoya alınmazdık, o bir şarttı
ikincisi tayyip elbette her şeyin farkında, Türkiyenin başında kalabilmek için dış desteğe ihtiyacı var doğal olarak yalakalık yapacak. Ne derseniz diyin bu yönetimle biz hep İsrail'in arkasında olacağız... -
1 asker ölsün anasını s.... yakmazsam istanbulu baştan sona her gece..
Toplam Hit: 2201 Toplam Mesaj: 20
