Mekatronik Mi?Elektrik-Elektronik Mi?Elektronik Haberleşme Mi?
-
elektronik haberleşme iyidir. telekom sektöründe aç kalmazsın
-
Mekatroniği seçersen, pek birşeyden anlamayan üniversite mezunları sürüsüne katılırsın ve asıl işini hiç bir zaman yapamazsın (tabii ki sadece okul ile ilgilendiğini düşünüyoruz, eğer kendin de bu işlere çok ilgili isen bir nebze daha iyi olur durum) .
Zaten ülkemizdeki eğitim düzeyini biliyoruz, bu yüzden eğer tek alan mühendisliği seçersen hem daha rahat edersin, hem de daha iyi öğrenirsin.
Kendi tercihine göre eğer haberleşme, telekomünikasyon seviyorsan, hayvani integralleri su gibi yapabiliyorsan elektronik haberleşme seç.
Eğer hem analog, hem de digital çalışmak istiyorsan elektrik-elektronik seç.
Mekatronik seçme.
Not: Mekatronikte adı üstünde makine ve elektronik var, bence makine seçen bir adam elektroniği rahat yapamaz, aynı şekilde tersi de böyledir.
-
1.Uzay mühendisliği
2.Mekatronik "
3.Bilgisayar "
4.Elektronik "
5.Elektrik "
ve aynen
öğretmenlikleri
