folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Mekatronik Mi?Elektrik-Elektronik Mi?Elektronik Haberleşme Mi?



Mekatronik Mi?Elektrik-Elektronik Mi?Elektronik Haberleşme Mi?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tagext
    tagext's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Başarı Madalyası
    Kayıt Tarihi: 25/Temmuz/2002
    Erkek

    elektronik haberleşme iyidir. telekom sektöründe aç kalmazsın


    ftw
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XCoder
    XCoder's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2007
    Erkek

    Mekatroniği seçersen, pek birşeyden anlamayan üniversite mezunları sürüsüne katılırsın ve asıl işini hiç bir zaman yapamazsın (tabii ki sadece okul ile ilgilendiğini düşünüyoruz, eğer kendin de bu işlere çok ilgili isen bir nebze daha iyi olur durum) .

    Zaten ülkemizdeki eğitim düzeyini biliyoruz, bu yüzden eğer tek alan mühendisliği seçersen hem daha rahat edersin, hem de daha iyi öğrenirsin.

    Kendi tercihine göre eğer haberleşme, telekomünikasyon seviyorsan, hayvani integralleri su gibi yapabiliyorsan elektronik haberleşme seç.

    Eğer hem analog, hem de digital çalışmak istiyorsan elektrik-elektronik seç.

    Mekatronik seçme.

    Not: Mekatronikte adı üstünde makine ve elektronik var, bence makine seçen bir adam elektroniği rahat yapamaz, aynı şekilde tersi de böyledir.


    The ability to destroy a planet is insignificant next to the power of the force.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aksata
    aksata's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Aralık/2009
    Erkek

    1.Uzay mühendisliği

    2.Mekatronik "

    3.Bilgisayar "

    4.Elektronik "

    5.Elektrik "

    ve aynen

    öğretmenlikleri


    Bazıları özgürlüğü sadece kendileri gibi düşünenlere reva görüyor...
Toplam Hit: 4606 Toplam Mesaj: 14