Mekatronik Müh. Hk.
-
Mekatronik Mühendisliği imza yetkisi varmı? M.T.O.K denilen teknoloji fak. birini yazacağım. Her üniversitede bu bölüm için çift yandal veya öğretmenlik formasyonu veriliyormu?
-
mühendislikle formasnyonun ne alkası var
-
Meslek lisesi öğretmenliği formasyonundan bahsediyorm. Senelerdir uygulana bir kural vardır. Birşeyin mühendisi isen onun meslek öğretmeni de olabilirsin. Misal makine müh. isen bu sana meslek liselerinde makine öğretmeni olma hakkınıda verir. Hatta tıp doktorlarının biyoluji öğretmeni olma hakkı bile vardır. Sorun şuki mekatronik diye bir meslek lisesi bölümü duymadım. Meslek liseleri öğretmenlik bıranşıda duymadım. Formasyonu bu nedenle soruyorum.
-
Olgunisik bunu yazdı:
-----------------------------Meslek lisesi öğretmenliği formasyonundan bahsediyorm. Senelerdir uygulana bir kural vardır. Birşeyin mühendisi isen onun meslek öğretmeni de olabilirsin. Misal makine müh. isen bu sana meslek liselerinde makine öğretmeni olma hakkınıda verir. Hatta tıp doktorlarının biyoluji öğretmeni olma hakkı bile vardır. Sorun şuki mekatronik diye bir meslek lisesi bölümü duymadım. Meslek liseleri öğretmenlik bıranşıda duymadım. Formasyonu bu nedenle soruyorum.
-----------------------------meb in liselerde rehberlik yönlendirme kitaplarında vardı meslek lisesi mekatronik bölümü.bir arkadaşın kardeşine okuldan vermişler ama Türkiye genelinde yaygın mıdır bilemem o devletin sorunu.
http://tr.wikipedia.org/wiki/Mekatronik aşağıda mesleki eğitim veren liseler kısmında Türkiyedeki liseler yazıyor.
-
bildiğim kadarıyla mekatronik mühendisinin imza yetkisi yok
-
konuna tecavüz etmek gibi olmasın ama
m.t.o.k ler dikkatimi çekti klavuzda mtok'nin farkı ne hocam acaba
-
habitrail bunu yazdı:
-----------------------------
bildiğim kadarıyla mekatronik mühendisinin imza yetkisi yok
-----------------------------
hocam sorması ayıptırda imza yetkisi nedir? -
Şimdi ben inşaat mühendisliği okuyorum. bitirince formasyon alıp öğretmen olabilir miyim.
-
şöyleki biz mekatronikçiler makina mühendisleri odasına bağlıyız ve bu yüzden imza yetkimiz malesef yok:@
-
seadog bunu yazdı:
-----------------------------
Şimdi ben inşaat mühendisliği okuyorum. bitirince formasyon alıp öğretmen olabilir miyim.
-----------------------------ne öğretmeni olabilirsin ki ?
eğer üniversitede kalmak istiyorsan doktora vs. yapman gerek
-
madrew bunu yazdı:
-----------------------------
seadog bunu yazdı:
-----------------------------
Şimdi ben inşaat mühendisliği okuyorum. bitirince formasyon alıp öğretmen olabilir miyim.
-----------------------------ne öğretmeni olabilirsin ki ?
eğer üniversitede kalmak istiyorsan doktora vs. yapman gerek
-----------------------------yazmıs ya mühendisler formasyon alıp teknik lisede öğretmen oluyorlar ondan
