folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Mekatronik Müh. Hk.



Mekatronik Müh. Hk.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Olgunisik
    Olgunisik's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2010
    Erkek

    Mekatronik Mühendisliği imza yetkisi varmı? M.T.O.K denilen teknoloji fak. birini yazacağım. Her üniversitede bu bölüm için çift yandal veya öğretmenlik formasyonu veriliyormu?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seadog
    seadog's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2008
    Erkek

    mühendislikle formasnyonun ne alkası var


    devlet istatistik ensititüsüne göre kişi başına düşen tuğla öldürüyormuş
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Olgunisik
    Olgunisik's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2010
    Erkek

    Meslek lisesi öğretmenliği formasyonundan bahsediyorm. Senelerdir uygulana  bir kural vardır. Birşeyin mühendisi isen onun meslek öğretmeni de olabilirsin. Misal makine müh. isen bu sana meslek liselerinde makine öğretmeni olma hakkınıda verir. Hatta tıp doktorlarının biyoluji öğretmeni olma hakkı bile vardır. Sorun şuki mekatronik diye bir meslek lisesi bölümü duymadım. Meslek liseleri öğretmenlik bıranşıda duymadım. Formasyonu bu nedenle soruyorum.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    acikistihbarat
    acikistihbarat's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Mart/2009
    Erkek

    Olgunisik bunu yazdı:
    -----------------------------

    Meslek lisesi öğretmenliği formasyonundan bahsediyorm. Senelerdir uygulana  bir kural vardır. Birşeyin mühendisi isen onun meslek öğretmeni de olabilirsin. Misal makine müh. isen bu sana meslek liselerinde makine öğretmeni olma hakkınıda verir. Hatta tıp doktorlarının biyoluji öğretmeni olma hakkı bile vardır. Sorun şuki mekatronik diye bir meslek lisesi bölümü duymadım. Meslek liseleri öğretmenlik bıranşıda duymadım. Formasyonu bu nedenle soruyorum.


    -----------------------------

    meb in liselerde rehberlik yönlendirme kitaplarında vardı meslek lisesi mekatronik bölümü.bir arkadaşın kardeşine okuldan vermişler ama Türkiye genelinde yaygın mıdır bilemem o devletin sorunu.

    http://tr.wikipedia.org/wiki/Mekatronik  aşağıda mesleki eğitim veren liseler kısmında Türkiyedeki liseler yazıyor.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    habitrail
    habitrail's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Haziran/2007
    Erkek

    bildiğim kadarıyla mekatronik mühendisinin imza yetkisi yok


    Düşünmeden öğrenmek vakit kaybıdır.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KGD
    KGD's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Nisan/2007
    Erkek

    konuna tecavüz etmek gibi olmasın ama

    m.t.o.k ler dikkatimi çekti klavuzda mtok'nin farkı ne hocam acaba


    kgd
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iQsuz
    iQsuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2008
    Erkek

    habitrail bunu yazdı:
    -----------------------------

    bildiğim kadarıyla mekatronik mühendisinin imza yetkisi yok


    -----------------------------


    hocam sorması ayıptırda imza yetkisi nedir?



  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seadog
    seadog's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2008
    Erkek

    Şimdi ben inşaat mühendisliği okuyorum. bitirince formasyon alıp öğretmen olabilir miyim.


    devlet istatistik ensititüsüne göre kişi başına düşen tuğla öldürüyormuş
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    habitrail
    habitrail's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Haziran/2007
    Erkek

    şöyleki biz mekatronikçiler makina mühendisleri odasına bağlıyız ve bu yüzden imza yetkimiz malesef yok:@


    Düşünmeden öğrenmek vakit kaybıdır.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    madrew
    madrew's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2008
    Erkek

    seadog bunu yazdı:
    -----------------------------

    Şimdi ben inşaat mühendisliği okuyorum. bitirince formasyon alıp öğretmen olabilir miyim.


    -----------------------------

    ne öğretmeni olabilirsin ki ?

    eğer üniversitede kalmak istiyorsan doktora vs. yapman gerek


    der die das
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seadog
    seadog's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2008
    Erkek

    madrew bunu yazdı:
    -----------------------------

    seadog bunu yazdı:
    -----------------------------

    Şimdi ben inşaat mühendisliği okuyorum. bitirince formasyon alıp öğretmen olabilir miyim.


    -----------------------------

     

    ne öğretmeni olabilirsin ki ?

    eğer üniversitede kalmak istiyorsan doktora vs. yapman gerek


    -----------------------------

    yazmıs ya mühendisler formasyon alıp teknik lisede öğretmen oluyorlar ondan


    devlet istatistik ensititüsüne göre kişi başına düşen tuğla öldürüyormuş
Toplam Hit: 3398 Toplam Mesaj: 16