Melekmisin Şeytanmı??
-
banada %55 diyor melekgibi birisin ama seytani durtulerinde vardiyor yani hemmelek hem seytansin diyor
tabiki leyyynnn yerine gore seytan yerine gore melek olacan degilmi ama

-
osmansan bunu yazdı:
PacoRabanne bunu yazdı:
bende melek çıktım kanka %86 oranında saf birisiyim

çüş;
haydar dümen melek çıksa kabulde, senden melek çıktıya kıyamet alameti
ULAN ÇAKAL ÇEKEMİYOSUN BENİ DİMİ???
-
Muhahahahahahahah a.q koptumm la abi bu ne sorular yaw nerden gelmi_ ak1llar1na :D
-
mauhauhauah %97 çktı , fazla safmışım :D kendimden utanıyorum :PP
Toplam Hit: 2881 Toplam Mesaj: 15
