folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Melekmisin Şeytanmı??



Melekmisin Şeytanmı??

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    be_cool
    be_cool's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek

    banada %55 diyor melekgibi birisin ama seytani durtulerinde vardiyor yani hemmelek hem seytansin diyor


    tabiki leyyynnn yerine gore seytan yerine gore melek olacan degilmi ama


    adam bana çay verdi çay. bana çay verdi. çay veren adam kötü olur mu hiç?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PacoRabanne
    PacoRabanne's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek
    osmansan bunu yazdı:



    PacoRabanne bunu yazdı:







    bende melek çıktım kanka %86 oranında saf birisiyim







    çüş;


     haydar dümen melek çıksa kabulde, senden melek çıktıya kıyamet alameti




    ULAN ÇAKAL ÇEKEMİYOSUN BENİ DİMİ???

    Fuck this world if they cant understand me!!!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GolgeleR
    GolgeleR's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2005
    Erkek
    Muhahahahahahahah a.q koptumm la abi bu ne sorular yaw nerden gelmi_ ak1llar1na   :D

    BAN
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    a4tech
    a4tech's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    mauhauhauah %97 çktı , fazla safmışım :D kendimden utanıyorum :PP
Toplam Hit: 2881 Toplam Mesaj: 15