folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Merakettiğim Bazı Sorular



Merakettiğim Bazı Sorular

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FCN
    FCN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    ayıptır sölemesi istanbuldaki ilk kene vakası benim :D

    ama bağışıklık sistemim güçlü oldugu için bişeyim yok alalha şükür :D 

    yoksa sülün kuşuyla bi alakammı var :|

     

    konuya gelicek olursak  doganın kanunu gibi bişi ya çoğu zehirli hayvanlar birbirlerini yiyo ama bibok olmuyorlar

    2. soru elbetteki var

    3. soru CERN deneyi başarıyla sonuçlanırsa detaylarıyla öğrenicez

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yerebakan
    yerebakan's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Kasım/2007
    Erkek

    ReDsEa bunu yazdı:
    -----------------------------
    yerebakan bunu yazdı:
    -----------------------------
    -----------------------------
    -----------------------------
    Yaw neyse işte hocam anla sen

    sokar,ısırır,yer neyse işte: )

    Hem ayrıca ısırdıktan sonra sokuyordur bir şeyler herhal. . .


    -_-
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    acikistihbarat
    acikistihbarat's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Mart/2009
    Erkek

    1)metabolizma farklılığı

    2)demir gibi elementler dünyada oluşmamış aksine uzaydan gelmiştir.kur'an daki ifadeye göre gökten (uzaydan) indirilmiştir yani demir elementi uzaylıdır.diğerleri de bilimadamlarının bileceği iştir.dünyada olmayan birçok elementin varlığı mümkündür.malum gezegenlerdeki mevcut koşullarda dünyadakine oranla daha fazla çeşitlilikte element olabilir çünkü dünya insanların yaşayabileceği şartlara indirgenmiştir diğer gezegenlerde dünyadaki 4 madde hali dahilinde ya da haricinde elementlerin olması mümkündür.

    3)bigbang.(kur'anda ilk başta göklerin ve yerin bitişik olduğu (tek bir nokta olduğu) ifadesi yer alır)

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    flybatwin
    flybatwin's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2008
    Erkek

    ats30 bunu yazdı:
    -----------------------------

    1)metabolizma farklılığı

    2)demir gibi elementler dünyada oluşmamış aksine uzaydan gelmiştir.kur'an daki ifadeye göre gökten (uzaydan) indirilmiştir yani demir elementi uzaylıdır.diğerleri de bilimadamlarının bileceği iştir.dünyada olmayan birçok elementin varlığı mümkündür.malum gezegenlerdeki mevcut koşullarda dünyadakine oranla daha fazla çeşitlilikte element olabilir çünkü dünya insanların yaşayabileceği şartlara indirgenmiştir diğer gezegenlerde dünyadaki 4 madde hali dahilinde ya da haricinde elementlerin olması mümkündür.

    3)bigbang.(kur'anda ilk başta göklerin ve yerin bitişik olduğu (tek bir nokta olduğu) ifadesi yer alır)


    -----------------------------

    güneş sistemleri big bang le oluşmadı.   toz bulutları yoğunlaşara güneşi oluşturdu. sonra da çevresindeki gezegenleri...


    www.tekno50.com
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Erkek

    geçen yıllarda bi gezegenin içinde dünya büyüklüğünde elmas keşfedilmişti


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ibnalahad
    ibnalahad's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2009
    Erkek

    yerebakan güzel söylemiş aslanım koçum, "yıldızlarda bile var"


    yok olmadan, varlığa ulaşamazsın
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Esquire
    Esquire's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2004
    Erkek

    2. sorunun cevabını veriyim sadece.

    diğer gezegenlerde kıymetli maddeler vardır.

    yıldızlar madde oluşturur. hidrojen yanarak helyuma, helyum calsiyuma en son olarakta demire kadar gider.

    yıldız demiri yakamayınca ya patlar veya başka bir evrime girer. patlayınca uzaya madde saçılır, yıldızın büyüklüğüne göre yeni yıldızlar veya gezegenler (gök cisimleri) oluşur.

    güneş küçük bir yıldız olduğundan büyücek sonra küçülecek.


    boş
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    n2n2
    n2n2's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mart/2009
    Erkek

    1) Allah ibret olsun diye öyle yapıyo

    2) Allah bilir

    3) Allah ol dedi oldu

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yerebakan
    yerebakan's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Kasım/2007
    Erkek

    ibnalahad bunu yazdı:
    -----------------------------

    yerebakan güzel söylemiş aslanım koçum, "yıldızlarda bile var"


    -----------------------------
    Eyw


    -_-
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    oliWeR
    oliWeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ağustos/2003
    Erkek

    yerebakan bunu yazdı:
    -----------------------------

    Sen kene yediğin için mi zehirleniyorsun yoksa kene tarafından sokulduğun için mi?

    Belki sen de zehirlenmezsin

    Yersen


    -----------------------------

    aynen. hatta japonlarmıydı çinlilermiydi zehirli akrepleri yiyorlardı ve zehirlenmiyorlardı. nedenide bildiğim kadarıyla akrep ısırdığında direkt kana zehrini akıtıyor ama sindirim sisteminde ısıramıyor ölüyor. tahminimce keneyide öldürüp yerse insan oğlu büyük ihtimalle zehirlenmez


    Ne çok küfür ediyorsun diyorlar. Ne yani hayatın içine edenlere şiir mi yazayım ?
Toplam Hit: 4194 Toplam Mesaj: 27