Mersin-Adana Buluşması Hakkında
-
KitZz bunu yazdı:
-----------------------------
walla bana hergün uygun. dediğim gibi ama mersinliler adanaya gitmeden önce tanışsak daha güzel olurdu.
-----------------------------
Adanaya giderken tanısırız 1 saat yol trende :) hertürlü kaynasma ortamını sağlarız. -
nan bi partiye gelmemek için ayıptır yaf :D
-
@Tornavida:
cemile kim hocam ben bahceliden mezunum cemileyle baslayan bildigim okul ismi de yok zatn xD
-
FeraGaTT bunu yazdı:
-----------------------------@Tornavida:
cemile kim hocam ben bahceliden mezunum cemileyle baslayan bildigim okul ismi de yok zatn xD
-----------------------------
tamam hoca :) bizim okulda cagrı vardı soyadı fegat tı o yüzden şeettirdim. -
TORnavida bende gelebilirmiyim kardeş???
-
gelebilirsin tabi o nasıl soru tribuda saat 2 de bugün mutlaka gelin tanışırız kaynaşırız :D
-
Ömür biter ,dert bitmez iş hiç bitmez ,simdi hacilar 28-29-39 Haziran bu 3 gunden birisinde yapalim ,size uyarsa..herkes ortak bir tarih belirlesin,gelmeme isi olmasin ama herkes gelsin,gelebilirmiyim diye sormayin gelinn...yas farketmez mantikli ve dusunebilen herkese kapimiz aciktir :) ...ayakustu ayinde yapabiliriz ,bizim evde sis ,zincir falan var ;) ...neyse ben kopegi veterinere gotureyim :)
-
ComputerWolf bunu yazdı:
-----------------------------Ömür biter ,dert bitmez iş hiç bitmez ,simdi hacilar 28-29-39 Haziran bu 3 gunden birisinde yapalim ,size uyarsa..herkes ortak bir tarih belirlesin,gelmeme isi olmasin ama herkes gelsin,gelebilirmiyim diye sormayin gelinn...yas farketmez mantikli ve dusunebilen herkese kapimiz aciktir :) ...ayakustu ayinde yapabiliriz ,bizim evde sis ,zincir falan var ;) ...neyse ben kopegi veterinere gotureyim :)
-----------------------------abü 29 beni bozuyo be.. 29unda isim var ama dier 2sinden bri olur
-
26 kına 27 düğün 28 sünnet 29 muhtemelen yorgun olurum 30 ise bana uyar :)
-
TheGoFReT bunu yazdı:
-----------------------------
TORnavida bende gelebilirmiyim kardeş???
-----------------------------
aq 1 saat nönce yanımdaydın o zaman niye demedin bende gelebilirmiyim diye :) gel amk sende gel.
