folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Mersin‘ De Kalacak Yer



Mersin‘ De Kalacak Yer

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    3Dxsolid
    3Dxsolid's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Aralık/2009
    Erkek

    müridler bugün yadayarın Mersin merkezde olmayı planlıyorum inş bi değişiklik ya da bi sıkıntı olmazsa ucuz kalacak yer lazım 3 4 günlüğüne max 1 hafta yardımcı olabilecek var mı ?

     


    Hayırlısı...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    volkan
    volkan's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mart/2007
    Erkek

    hacı mersin merkezde taksim otelin arka caddesinde demirbaş otel var      odaları iyi çift yataklı klıma tv banyolu  fiyatıda 30 tl 


    onekine?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    streetw1se
    streetw1se's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2007
    Erkek

    kardelen otel var ben orda kalırım hep.mini odasında 30-35 tlye kalmıştım en son

    metropol binasının ara sokağında.

    klimalıdır.

    otel tertemizdir.

    kahvaltısı güzeldir.

    http://www.kardelenotel.com.tr/

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sahinka
    sahinka's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mayıs/2012
    Erkek

    dsi nin misafirhanesi var temizdir  fiyatıda uygun  merkez sayılır ya da çarşıya gidersen   4-5 tane otel bulursun


    imza
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    3Dxsolid
    3Dxsolid's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Aralık/2009
    Erkek

    hocam geldiğimde kesin kalmam lazım yani macera olmamalı dsi kaç paradır acep


    Hayırlısı...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sahinka
    sahinka's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mayıs/2012
    Erkek

    3Dxsolid bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam geldiğimde kesin kalmam lazım yani macera olmamalı dsi kaç paradır acep


    -----------------------------

    devlet memurysan 22 lira mı öyle bi şeydi degilsen ögrenciysen 25 tl yanlış hatırlamıyosam 


    imza
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    3Dxsolid
    3Dxsolid's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Aralık/2009
    Erkek

    anadım yeri nerde hocam tam olarak


    Hayırlısı...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sahinka
    sahinka's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mayıs/2012
    Erkek

    üniversite kavşagında otobusle gelceksen otogardan servisler önünden geçiyo  ya nda ordan üniversite dolmuşlarına felan binebilrisn


    imza
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    3Dxsolid
    3Dxsolid's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Aralık/2009
    Erkek

    hocam bahçe mahallesine yakın olsun da ve de ucuz


    Hayırlısı...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    oturuyorum
    oturuyorum's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2011
    Erkek

    gel bizde kal diyecemde merkezde değilim :| 


    Ellerinde Pankartlar / Gidiyor Bu Çocuklar / Kalkın Ayağa, Kalkın / Gidiyor Bu Çocuklar
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    3Dxsolid
    3Dxsolid's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Aralık/2009
    Erkek

    hocam aslında merkeze yarım saat  te olsa olur ama malum işim merkezde ha deyince gitmem gerekir belki o yüzden hem de ekonomim el vermez iş güç yok şimdilik


    Hayırlısı...
Toplam Hit: 3713 Toplam Mesaj: 29