Mesleğiniz Nedir
-
öörenci/tıp
-
endüstri meslek pc bölümü örencisi xD
dal sıralaması :
web
ağ
veri
10 eylülde acıklancak ^^ o zaman sölerim :F
-
öğrenci/aynı zamanda telefoncu çırak komi eleman,hamlacı her bokum var bizde
-
öğrenci-hukuk
-
Zxone bunu yazdı:
-----------------------------kimyager
-----------------------------Ahanda benim sevdiğim meslek:)
-
vanhelsink bunu yazdı:
-----------------------------elektronikçiyim her türlü elektronik işleri itina ile yapılır :DD harbiden .
-----------------------------
Bu da :)) -
wert bunu yazdı:
-----------------------------fizikçi
-----------------------------
Bu da benim sevdiğim iş lanet olsun tüm fenleri seviyorum:)) -
maqara bunu yazdı:
-----------------------------kimya mühendisi
-----------------------------
Bunu da seviyom :)) -
jigoloyum ilginenen varsa pm atsın ;)
-
ErK bunu yazdı:
-----------------------------öörenci/tıp
-----------------------------
Bunu da seviyom:):PPEdit:e artık kendi mesleğimi söyleyeyim öğrenim görevlisi(üni).Umarım bir gün emekli olurum bu işten.
