Meslek Liselilere Üniversite Müjdesi
-
myo lulara 2+2 şansı ne şekilde verilecek bir açıklama yapsalar..dgs ile ne şekilde verilebilirki..zaten var öyle bir şans..öss ile 60 kişi girebiliyorsa dgs ile 3 kişi alınıyor.. bu sayıyı çuğaltmaktan başka nasıl verilir şans anlamadım...ben end. elektronik mezunuyum... 80 sayısal sorudan 75 net ve üzeri 80 sözel sorudan 65 ve üzeri yapmalıyım ki en azından bir fırat üniversitesine yerleşebilmeliyim..kelime oyunlaruyla kafa karıştırmakta yök ün üstüne yoktur...laf bunlar lafff
-
inalbora bunu yazdı:
-----------------------------
myo lulara 2+2 şansı ne şekilde verilecek bir açıklama yapsalar..dgs ile ne şekilde verilebilirki..zaten var öyle bir şans..öss ile 60 kişi girebiliyorsa dgs ile 3 kişi alınıyor.. bu sayıyı çuğaltmaktan başka nasıl verilir şans anlamadım...ben end. elektronik mezunuyum... 80 sayısal sorudan 75 net ve üzeri 80 sözel sorudan 65 ve üzeri yapmalıyım ki en azından bir fırat üniversitesine yerleşebilmeliyim..kelime oyunlaruyla kafa karıştırmakta yök ün üstüne yoktur...laf bunlar lafff
-----------------------------Harbiden yaw dgs ile 2+2 şansımız zaten war (biraz zor olsada) biz myo'lular ne olacak...Ben 2 yılımı tamamlamış olmama rağmen mezun olamadım :D alttan 4 dersim war okulu pek sevmesemde +2 okumak ii olur.Eğer 2+2 için dgs gerekiyorsa bu büyük haksızlık olur bi şekilde tepki gösterelim hakkımızı arayalım,yök'ü,meb'yi,başbakanlığ'ı,gazeteleri,tv kanallarını v.s. mail bombardımanına tutalım,telefon,mektup v.s. bişiler yapalım hatta ankaraya yürüyelim(çok mu abarttım :D ) bi şekilde kendimizi tınlatalım :D
