Metallica Sevenler Buraya!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmotioN
    EmotioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2005
    Erkek

    And justice for all

    creeping death

    for whom the bell tools


    bazıları için karanlık , korkunun kaynağıdır.bazılarınında tek bildiği şey..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    daarmenci
    daarmenci's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek
    şimdiye kadar bir çko şarkısını dinledim amaaaa TURN THE PAGE DİYORUM

    "Ya rab bela-yı aşk ile kıl müptela meni Bir dem bela-yı aşktan etme cüda meni" (Fuzuli)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Quetzalcoatl
    Quetzalcoatl's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2006
    Erkek
    ecstatic_60 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Metallicayla tanışmamı sağlayan NOTHING ELSE MATTERS ın ayrı bi yeri var bnde bnce sadcee metallicanın diil dinnediğim en iyi şarkı o bnce  onun yanında

    MASTER OF PUPPETS (50 kere dinlesem 51. de yine aynı heyecanı hissederim) 

    FADE TO BLACK 

    ONE

    Turn the Page (klibide 10 numara şarkıdaki duyguyu çok iyi yansıtıyo) 

    Unforgiven II

    Sanitarium

    Unforgiven

    Sad but true 

    So What

     

     

    Bunlar ilk başta aklıma gelenler daha çooookkk varr

     

     

    Bu arada konu açılmışken sorıyım yeni konu açıp kirlilik yapmıyım

    Metallicanın son bassçısı hakkında ne düşünüyosunuz ( Robert trijillo)

    Bence gayet iyi diğerlerinin boşluğunu bence hissettirmiyo


    -----------------------------
    ben yeni bassçıyı hiç sewmiyom..adamın giyim tarzı bile gıcık ediyo beni..
    jason newsted in tırnağı bile olamaz..
    zaten metallica yı metallica yapanlar ve isimleri artık ölümsüz olanlar james,kirk,jason ve lars tır..

    Özgürlüğü anladıkça ona daha az sahip olursun.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wassh
    wassh's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Eylül/2005
    Erkek

    walla sıraya koyamam sarkılarını su guzel bu guzel die.... cunku hepsinin farklı bir guzelligi var bence... en cok bilinen sarkısı unforgiven ve one olmasına karsın bilinmeyen bir cok sarkısısı var... yani demek istedigim dinlemeyenler tarafından bilinmeyen, fanı olan bir kişi butun sarkılarını biliordur ve her zaman dinliordur cunku vazgecilemez...

    one

    unforgiven I / II

    mama said

    loverman

    fade to black

    and just this for all

    sanitarium

    shoot me again

    unnamed feeling

    deils dance

    where ever i may roam

    nothing else matters

    hit the lights

    master of puppets

    ride the lighting

    for whom the bell tolls

    to live is to die

    entersandman

    king nothing v.s. ....

    hepsinin tadı tuzu ayrı bu sarkı suna benzio denemeyecek kadar guzel, dinlemesi hakikaten guzel parcalar bence...

    tek üzüldügüüm ise etallica hakkında yasım tuttmadıgı icin zamanında istanbul konserine gidemeyeşimdir. bir kez daha gelsin diye bekledim ama ses seda yok. her sene bakıorum tur programlarına ama türkiye yok... şöle guzel bir organizer ile türkiyeyi bir kez daha sallar kesin..


    cin alinin mına koyam bana bişi olmasın...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wassh
    wassh's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Eylül/2005
    Erkek
    DeAd_BoDiEs bunu yazdı:
    -----------------------------
    ecstatic_60 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Metallicayla tanışmamı sağlayan NOTHING ELSE MATTERS ın ayrı bi yeri var bnde bnce sadcee metallicanın diil dinnediğim en iyi şarkı o bnce  onun yanında

    MASTER OF PUPPETS (50 kere dinlesem 51. de yine aynı heyecanı hissederim) 

    FADE TO BLACK 

    ONE

    Turn the Page (klibide 10 numara şarkıdaki duyguyu çok iyi yansıtıyo) 

    Unforgiven II

    Sanitarium

    Unforgiven

    Sad but true 

    So What

     

     

    Bunlar ilk başta aklıma gelenler daha çooookkk varr

     

     

    Bu arada konu açılmışken sorıyım yeni konu açıp kirlilik yapmıyım

    Metallicanın son bassçısı hakkında ne düşünüyosunuz ( Robert trijillo)

    Bence gayet iyi diğerlerinin boşluğunu bence hissettirmiyo


    -----------------------------
    ben yeni bassçıyı hiç sewmiyom..adamın giyim tarzı bile gıcık ediyo beni..
    jason newsted in tırnağı bile olamaz..
    zaten metallica yı metallica yapanlar ve isimleri artık ölümsüz olanlar james,kirk,jason ve lars tır..
    -----------------------------

     

    en basta goruntu bakımından alısamamıstım adama. hareketler falan biras metallica icin fazla gelmişti fakat daha sonradan tele vurusundaki temizlik hosuma gitmeye basladı... bence ii kendi alanında, ii olmasa zaten metallicanın konserine giderdi anca :D


    cin alinin mına koyam bana bişi olmasın...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Chaoser
    Chaoser's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek

    Kimse robun ozzy eski basçısı olduğunu bilmiyor galiba yorumlara bakarsak. Metallica böyle bir basçıyı gruba dahil edebildiğine şükretsin


    dünyada en güzel 3 şey vardır; et yemek, ete binmek, etin içine et koymak.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ecstatic_60
    ecstatic_60's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Şubat/2006
    Erkek
    Chaoser bunu yazdı:
    -----------------------------

    Kimse robun ozzy eski basçısı olduğunu bilmiyor galiba yorumlara bakarsak. Metallica böyle bir basçıyı gruba dahil edebildiğine şükretsin


    -----------------------------

    some kind of monster  i izleyen müritler dikkat ettilerse cok kisa bahsediyo ozzy den geldigine

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Musket
    Musket's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek
    Ee, bu kadar yazdığınıza göre, biriniz de metallica nın son albumu "Some Kind Of Monster" ı upload eder artık...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Guteritter
    Guteritter's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek

    fade to black

    benim şarkım.... hayata küskünlerin şarkısı ....

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RIPER
    RIPER's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    Son albüm St. Anger hocam.SKOM son albümden şarkı ve MetallicA yı nerdeyse parçalayacak ego manyaklığını anlatıldığı belgesel.

Toplam Hit: 5051 Toplam Mesaj: 64