Metin2 Ötüken Buraya...!!!
-
Tahribat'ı her alanda lider yapmak..
Metin2 de lideriz yarın Osman5'te rekor kırıcaz..
Hocam ne yapıyorsunuz allah aşkına siz?
Metin2 de nedir?
Hangi felsefenin ürünüdür.
Şu manyak manyak insanların zamanını havadan sudan harcadığı bir yığın grafik çöpü değilmidir o?
İnsanların zamanını bu kadar boş kullandığı bir yerde Tahribat olamaz..
-
8mm bunu yazdı:
-----------------------------
Tahribat'ı her alanda lider yapmak..
Metin2 de lideriz yarın Osman5'te rekor kırıcaz..
Hocam ne yapıyorsunuz allah aşkına siz?
Metin2 de nedir?
Hangi felsefenin ürünüdür.
Şu manyak manyak insanların zamanını havadan sudan harcadığı bir yığın grafik çöpü değilmidir o?
İnsanların zamanını bu kadar boş kullandığı bir yerde Tahribat olamaz..
-----------------------------ağzımdan aldın lafı.
