folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Meysu İçeceğiyle İlgili - Düzenledim



Meysu İçeceğiyle İlgili - Düzenledim

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    csabanci
    csabanci's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2015
    Erkek
    ajan1111 bunu yazdı

    sa. arkadaşlar benim gibi coca colanın amerikan malı diye almayan müritlerimiz vardır, pepsi'de amerikan malıymış, cola turka'da internetten gördüğüm kadarıyla; 2015'te

    Bünyesinde Ülker'i de barındıran Yıldız Holding 4 ay sonra önemli bir satış kararı da aldı. Yıldız Holding, bünyesinde bulunan içecek markaları Cola Turka, Çamlıca Gazoz ve Saka Suyu'yu Japon DyDo DRINCO’ya satma kararı aldı. 

     

     

    DyDo'ya uzun zaman önce satıldı zaten. şok marketlerde satılan private label içecek ürünlerini de bu DyDo firması yapıyor.. Etiketlerine bakarsanız görürsünüz. yeni bişey değil. Mutemel ki 1 bucuk sene falan oldu hatta. 

     


    Evrim içi mürit..laugh is live..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    31 yaşında emekli
    ajan1111
    ajan1111's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek

    eyy konu hort (:


    Kayalardan kayarım yoktur benim ayarım (;
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AnaMuhalefet
    AnaMuhalefet's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek
    nereodi bunu yazdı

    Ajan abi bunları boşver biz ayran yapar içeriz paramız ülkemizda kalır 

    Vallahi bak @ajan bu daha dahice... Meyve suyuyla uğraşmayalim simdi, meyve sekeri de var zaten zararlı.

    Memleketimizin inegi koyunu bile farklı bakiyor zaten, ayran en güzeli :)


    Bir işi: " BİLMEYEN " ELEŞTİRİR, " AZ BİLEN " AKIL VERİR, " YAPAMAYAN " ÇAMUR ATAR, " BİLEN " YAPAR.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Freak
    Freak's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ekim/2005
    Erkek

    valla kimse kusura bakmasin. cola da icerim kahvede. bunun vicdani boyutu baska bir olay.

    adam milyonlar yatirmis yatirim yapmis simdi kalkacaklar mekanlarin anasini aglatacaklar...

    coca cola yillardir biliniyor. daha gectigimiz donemde yatirim yapmadi mi devlet buraya ? 

    araclar, temizlik, sağlık,gıda her sektörde adamlar...

    bosa kafa yormayalım. ha bak ne oldu ? visa master card. açın bakın ne kadarı israil lobisine gidiyor...

    iş bankası troy karta geçmeye başladı. boykot dediğin böyle olur. alternatif varken. 

    hani mercedeslere kimse bişi demiyor ?


    SYL 184
Toplam Hit: 1922 Toplam Mesaj: 15
meysu