Miami Heat Nba Şampiyonuu
-
Son yılların en güzel serisi oldu.Wade Mvp seçildi hakkıydı fazlasıyla. Alonso Mourning gecenn kahramanıydı bnce takım olrk süper oynadılar..Şampyonluk onların hakkıydı serilerden 2-0 yenik durumdan 4-2 galip geldiler ve belkide bir ilke imza attılar . Dallasın sahibi çöktü kaldı mauahah :)
-
lem harbiden cok acaipdi yaw.. ben weyd manyakdı eleman şak oniyıl serbest atışlarıyla göz doldurdu 2-2 olan macda adam son saniye faulunda resmen o.ç luk yapdı :@
-
anaaaaa ben dallas oldu sanıyodum tüh a.q. dünyadan bi haber olmuşuz olsun ama ii olmuş o dallasın sahibi olan dallamayı hiç sewmiyorum zaten kıl bi tipti ohh sewindim a.q.
-
Dallasın sahibide ztn 2-0 dan sora şampiyonuz die Talk-Show larda artizlik yaptı Miamiye bok attı ama noldu 2-0 geriden 4-2 kapak oldu :) Bu oyunu oynayan ve bu formdaki Wade i suan ligteki hiç bi takım yenemezdi ztn..
-
usta wade in faul yapdırdığı pozisyponda geri pas yokmuydu son saniye faulu??
-
valla öyle böyle ama sonunda miami şampiyon oldu kardeş
-
Bu arada seneye amca oğlum Murşit Kahraman seneye Miami Heat de oynıcak. Nba ye transfer oldu, bu sene ülkeri şampiyon yaptıktan sonra. Dua edin nba de başarıl olsun amcaoğlu
-
geyiqmi ciddimi?
-
Murşit Kahraman Ülkerde böle birimi war ki ehue :)
-
Ciddi ya ne geyiği. Harbi diyom rapboy, Türkiye'nin en iyi oyunucusu, genç yetenek.
-
alla alla televizyonda nasıl bas bas bağırmadılar peki :s_? neyse hayırlı olsn harbi ülkere ne dionuz ustalar ii oldu bence cekilmesi..
Toplam Hit: 1593 Toplam Mesaj: 12
