Microlab 5+1 Ses Sistemi
-
sanane bunu yazdı:
-----------------------------MrAmor bunu yazdı:
-----------------------------Quetzalcoatl bunu yazdı:
-----------------------------
Pc üzerinden EQ ayarlarıyla oynayıp test et olmadı ses sisteminin EQ ayarlarıyla oyna fakat kalite pc deki ses kartına da bağlı tabi. :)
-----------------------------Ses kartının ne oldugunu bilmiorum ama iyi birşey ondan eminim :) Bu EQ ayarları nasıl yapılır pc nin neresinde bunulur ?
-----------------------------Ekolayzır ayarları kasanın içinde olacak hali yok kardeş. Kullandığın playerın ayarlarında o.
-----------------------------Kasanın içinde değil ama üstündeymiş =) Sadece kullandıgın playerde olmuyormuş dmi ?
He az kalsın unutuyordum linke tıkla bak kasaya taktım EQ yu nasıl güzel olmuşmu ?
http://i41.tinypic.com/343rx8j.jpg
-
Dos_Attach bunu yazdı:
-----------------------------
ßisses bunu yazdı:
-----------------------------MrAmor bunu yazdı:
-----------------------------http://i44.tinypic.com/11jlu04.jpg
Arkadaşlar benim elimde (Linkteki) Microlab 5+1 ses sistemi var. Sesi sonlara getirdiğim zaman taşımıyor boğuyor sesi ama ortalarda dinleyince küçük odamı çoşturuyor.. Geçen terasta eylendik çıkardım ses sistemini fullüyorum sesi ama boğdugundan pek iyi olmuyor.. Bu ses ayarları nasıl yapılır bilen bir arkadaşımız varmı ?? Sesin fulde müziği tam kaldırmasını istiyorum...
-----------------------------imzamdaki ürünü al böyle bir derdin kalmasın:)
-----------------------------
Ne kadar kolay dimi 800 900 liralık sistemler önermek haklısın belki memur çocuğudur babasına söylesinde aylık maaşını yatırsın imzaandaki sisteme
-----------------------------570 lirayken aldım /12 taksite hocam o sistemi ben şuan pahalıysa bnm sorunum değil:)
-
Örnek bir ekolayzır ayarı gösterebilecek arkadaşımız varmı acaba ?
