Microsoft Binasına Hırsız Girdi Bakın Ne Çaldı
-
skdjfhsdkhgaks :D:D:D
Yazılım devi Microsoft'un Silikon Vadisi'nde bulunan merkez binasına hırsız girdi, 5 tane iPad çalıp gitti.
http://www.hurriyet.com.tr/teknoloji/22308843.asp
-
alksjlaksjdasda
-
hahah çok iyi ya :D
-
Yine alay konusu olacaklar yaa :D
-
İhtiyaçları var belli ki(!)
-
hırsız lamermiş asdfghjkl
-
yuzlerce microsoft urunu arasinda ipad leri degerli gormusler ve almislar...
-
Apple'ın ajanlarıdır onlar, Microsoft da Pad'leri deşifre edip rakip olabilmek için çalışmalar yürütüyomuş.
-
Yine APPLE reklamını yapıyor işte :D
Düşün yani :D ''Microsoft Merkez Binaya Gir'' ve ''APPLE - İpad'' çal :) -
puhaha :D
-
Haberi gördükçe hala gülüyorum ya :D
Toplam Hit: 4847 Toplam Mesaj: 35
