Microsoft Office 2010 Sorunu Bakar Mısınız
-
break bunu yazdı
Yeni konu acmayayim 1 tanede benden,
MS Office 2003 ve 2010 var.
2010 surumu acarken yukleme gibi birsey cikiyor daha sonra hata veriyor, ardindan iptale basinca Word normal aciliyor. Ayni durum 2003 icin yok o hemen aciliyor. Bende hep 2010 kullaniyorum onun hata vermeden direkt acilmasini nasil saglarim?
2003 ve 2010'u kaldır sadece 2010u kur sonra..
-
Lightsaber bunu yazdıbreak bunu yazdı
Yeni konu acmayayim 1 tanede benden,
MS Office 2003 ve 2010 var.
2010 surumu acarken yukleme gibi birsey cikiyor daha sonra hata veriyor, ardindan iptale basinca Word normal aciliyor. Ayni durum 2003 icin yok o hemen aciliyor. Bende hep 2010 kullaniyorum onun hata vermeden direkt acilmasini nasil saglarim?
2003 ve 2010'u kaldır sadece 2010u kur sonra..
Ama ben ikisinide istiyorum. 2003'te arada eski surum olarak tez vs.'de isime yariyor.
-
break bunu yazdıLightsaber bunu yazdıbreak bunu yazdı
Yeni konu acmayayim 1 tanede benden,
MS Office 2003 ve 2010 var.
2010 surumu acarken yukleme gibi birsey cikiyor daha sonra hata veriyor, ardindan iptale basinca Word normal aciliyor. Ayni durum 2003 icin yok o hemen aciliyor. Bende hep 2010 kullaniyorum onun hata vermeden direkt acilmasini nasil saglarim?
2003 ve 2010'u kaldır sadece 2010u kur sonra..
Ama ben ikisinide istiyorum. 2003'te arada eski surum olarak tez vs.'de isime yariyor.
verdiği hatayı yazabilir misin? -
1) Kurulum icin gerekli dosyalari hazirlerken lutfen bekleyiniz.
2) MS Setup Bootstrapper calismayi durdurdu. (Programi kapat diyorum burada)
3) Windows MS Office Prof Plus 2010 surumunu yapilandirirken lutfen bekleyiniz. (Iptal diyorum)
4) Bir hata olustu ve bu ozellik artik duzgun calismiyor. Lutfen Kur'u calistirin ve bu uygulamayi yeniden yuklemek icin 'Onar...' secenegini secin. (Tamam diyorum aciliyor)
-
break bunu yazdıLightsaber bunu yazdıbreak bunu yazdı
Yeni konu acmayayim 1 tanede benden,
MS Office 2003 ve 2010 var.
2010 surumu acarken yukleme gibi birsey cikiyor daha sonra hata veriyor, ardindan iptale basinca Word normal aciliyor. Ayni durum 2003 icin yok o hemen aciliyor. Bende hep 2010 kullaniyorum onun hata vermeden direkt acilmasini nasil saglarim?
2003 ve 2010'u kaldır sadece 2010u kur sonra..
Ama ben ikisinide istiyorum. 2003'te arada eski surum olarak tez vs.'de isime yariyor.
Hocam sorununu bilmiyorum ama v2010 da v2003deki dosyaları da açabilirsin.
