folder Tahribat.com Forumları
linefolder Yazılımlar / Diğer Programlar
linefolder Microsoft Office 2010 Sorunu Bakar Mısınız



Microsoft Office 2010 Sorunu Bakar Mısınız

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nickalti
    Lightsaber
    Lightsaber's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2012
    Erkek
    break bunu yazdı

    Yeni konu acmayayim 1 tanede benden,

     

    MS Office 2003 ve 2010 var.

     

    2010 surumu acarken yukleme gibi birsey cikiyor daha sonra hata veriyor, ardindan iptale basinca Word normal aciliyor. Ayni durum 2003 icin yok o hemen aciliyor. Bende hep 2010 kullaniyorum onun hata vermeden direkt acilmasini nasil saglarim?

    2003 ve 2010'u kaldır sadece 2010u kur sonra..


    İnsan; insan olsaydı,insan olmazdı..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    break
    break's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    Lightsaber bunu yazdı
    break bunu yazdı

    Yeni konu acmayayim 1 tanede benden,

     

    MS Office 2003 ve 2010 var.

     

    2010 surumu acarken yukleme gibi birsey cikiyor daha sonra hata veriyor, ardindan iptale basinca Word normal aciliyor. Ayni durum 2003 icin yok o hemen aciliyor. Bende hep 2010 kullaniyorum onun hata vermeden direkt acilmasini nasil saglarim?

    2003 ve 2010'u kaldır sadece 2010u kur sonra..

    Ama ben ikisinide istiyorum. 2003'te arada eski surum olarak tez vs.'de isime yariyor.


    Agronomist + Yaprak Tütün Uzmanı
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nickalti
    Lightsaber
    Lightsaber's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2012
    Erkek
    break bunu yazdı
    Lightsaber bunu yazdı
    break bunu yazdı

    Yeni konu acmayayim 1 tanede benden,

     

    MS Office 2003 ve 2010 var.

     

    2010 surumu acarken yukleme gibi birsey cikiyor daha sonra hata veriyor, ardindan iptale basinca Word normal aciliyor. Ayni durum 2003 icin yok o hemen aciliyor. Bende hep 2010 kullaniyorum onun hata vermeden direkt acilmasini nasil saglarim?

    2003 ve 2010'u kaldır sadece 2010u kur sonra..

    Ama ben ikisinide istiyorum. 2003'te arada eski surum olarak tez vs.'de isime yariyor.


    verdiği hatayı yazabilir misin?


    İnsan; insan olsaydı,insan olmazdı..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    break
    break's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    1) Kurulum icin gerekli dosyalari hazirlerken lutfen bekleyiniz.

     

    2) MS Setup Bootstrapper calismayi durdurdu. (Programi kapat diyorum burada)

     

    3) Windows MS Office Prof Plus 2010 surumunu yapilandirirken lutfen bekleyiniz. (Iptal diyorum)

     

    4) Bir hata olustu ve bu ozellik artik duzgun calismiyor. Lutfen Kur'u calistirin ve bu uygulamayi yeniden yuklemek icin 'Onar...' secenegini secin. (Tamam diyorum aciliyor)

     

     


    Agronomist + Yaprak Tütün Uzmanı
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    asa42
    asa42's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2009
    Erkek
    break bunu yazdı
    Lightsaber bunu yazdı
    break bunu yazdı

    Yeni konu acmayayim 1 tanede benden,

     

    MS Office 2003 ve 2010 var.

     

    2010 surumu acarken yukleme gibi birsey cikiyor daha sonra hata veriyor, ardindan iptale basinca Word normal aciliyor. Ayni durum 2003 icin yok o hemen aciliyor. Bende hep 2010 kullaniyorum onun hata vermeden direkt acilmasini nasil saglarim?

    2003 ve 2010'u kaldır sadece 2010u kur sonra..

    Ama ben ikisinide istiyorum. 2003'te arada eski surum olarak tez vs.'de isime yariyor.

    Hocam sorununu bilmiyorum ama v2010 da v2003deki dosyaları da açabilirsin.

Toplam Hit: 4327 Toplam Mesaj: 16