folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Microsoft Teknik Uzmanları Sizleri Exchange Server 2007 Ve 2007 Office System İle Tanıştırmak İçin.



Microsoft Teknik Uzmanları Sizleri Exchange Server 2007 Ve 2007 Office System İle Tanıştırmak İçin.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yawuz
    yawuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    walla yapak buluşmasını cebite gidemedim sınırdan döndük az kaldı gidicektim ama buna uydurup bişeler gelirim a.q saati bellimi bu arada bide yok war ta ist e gidecez bu da war saatide belliysene ayarlarım inş bende babamı vekaleten gelirim illa şirket sahibi olmak lasımsa hatta basın kartı çıkarttırırım a.q

    tahribat.com a can feda
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikibok
    KaptaN
    KaptaN's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    Ayrıntılı bilgi için >> http://mailevreka.com/click_mail.php?campaign=1869&link_id=14739&member_id=935477


    burdan bakın bulursnuz kayıt yerini valla kendini geliştirmek isteyen herkes gelebiliri lamerlede davetlidir bişeyler ögrensinler
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikibok
    KaptaN
    KaptaN's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    len millet gelmiyonuzmu valla kaçırıyonuz neydse gelen olursa yazar orda görüşürüz...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikibok
    KaptaN
    KaptaN's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    gelen olursa yarın sabah 8-9 arası kayıt işlemi var 9-17:45 arasındada seminerler varr ögle yemegi felan verecekler gelen olursa beklerim ben gidecem şahsen
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    B4tt4l
    B4tt4l's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2006
    Erkek
    Arkadaslar ben formu doldurdum yarın olmezsek gelmekte kararlıyım acaba sirketten bilgi işlem sorumlusu olduguma dair bir evrak getirsemmi veya baska birşey gereklimi birde herhalde ortama takım elbisemi daha iyi olur hiç boyle bir seminere katılmadım acıkcası
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ir2
    ir2's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2003
    Erkek
    benim datacenterım war hertürlü giderim :D
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    B4tt4l
    B4tt4l's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2006
    Erkek
    Arkadaslar aranızda yeniyim ama kabul ederseniz hep beraber takılalım
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    focuturk
    focuturk's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Eylül/2005
    Erkek
    tamda işten çıkmıştım. bi günümüzde hayırlı bir işle geçer bari :)
Toplam Hit: 2335 Toplam Mesaj: 19