

Microsoft Teknik Uzmanları Sizleri Exchange Server 2007 Ve 2007 Office System İle Tanıştırmak İçin.
-
walla yapak buluşmasını cebite gidemedim sınırdan döndük az kaldı gidicektim ama buna uydurup bişeler gelirim a.q saati bellimi bu arada bide yok war ta ist e gidecez bu da war saatide belliysene ayarlarım inş bende babamı vekaleten gelirim illa şirket sahibi olmak lasımsa hatta basın kartı çıkarttırırım a.q
-
Ayrıntılı bilgi için >> http://mailevreka.com/click_mail.php?campaign=1869&link_id=14739&member_id=935477
burdan bakın bulursnuz kayıt yerini valla kendini geliştirmek isteyen herkes gelebiliri lamerlede davetlidir bişeyler ögrensinler -
len millet gelmiyonuzmu valla kaçırıyonuz neydse gelen olursa yazar orda görüşürüz...
-
gelen olursa yarın sabah 8-9 arası kayıt işlemi var 9-17:45 arasındada seminerler varr ögle yemegi felan verecekler gelen olursa beklerim ben gidecem şahsen
-
Arkadaslar ben formu doldurdum yarın olmezsek gelmekte kararlıyım acaba sirketten bilgi işlem sorumlusu olduguma dair bir evrak getirsemmi veya baska birşey gereklimi birde herhalde ortama takım elbisemi daha iyi olur hiç boyle bir seminere katılmadım acıkcası
-
benim datacenterım war hertürlü giderim :D
-
Arkadaslar aranızda yeniyim ama kabul ederseniz hep beraber takılalım
-
tamda işten çıkmıştım. bi günümüzde hayırlı bir işle geçer bari :)
Toplam Hit: 2335 Toplam Mesaj: 19