Microsoft Uçak Similasyonu İçin Ne Lazım?
-
arkdaşlar hem çok zor olduğunu söylüyorlar öle direk kaldıramazsın uçağı dediler.
şimdi bunun için nerden kaynak edinebilrim.
birde oyunu en gerçekçi şekilde oynamak için fazlada abartıl ı olmayan bir joistik önerirmisiniz tahmini fiyat ile
-
-
Lathedarkman bunu yazdı:
-----------------------------http://lmgtfy.com/?q=joistik+fiyatlar%C4%B1
-----------------------------
sırf böyle bir şeyi yapabildiğini göstermek için konuyla alakasız saçma bir cevap vermek zorundamıydın -
Similasyon elinde var mı peki ? edit: şuraya bi bak istersen. http://www.sanalpilot.com/forum/portal_content.asp
-
bende oyunu var cok zor ucagı bi türlü kaldıramadım baya profosyonellik istiyor neredeyse 2 dvd
-
microsft flight simulator x deluxe indir
4 dvd
kur
Sonra ilk zamanlarda joysticke ihtiyacın yok.
Yabiki kaldırmak kolay değil.Öyle araba yarışındaki gibi gaza bas gitsin olayı yok.Birebir gerçek uçaklarla aynı prosedürlere uyman lazım.Kurcala kurcala bulursun.
Artık ben boeing 747 il uluslararası sefer yapıyorum :) O kadar yani gerisini sen hesapla.
Bu oyundan aldığın zevki hiç bir oyundan alamazsın
-
celik bunu yazdı:
-----------------------------
Lathedarkman bunu yazdı:
-----------------------------
http://lmgtfy.com/?q=joistik+fiyatlar%C4%B1
-----------------------------
sırf böyle bir şeyi yapabildiğini göstermek için konuyla alakasız saçma bir cevap vermek zorundamıydın
-----------------------------bence joystick yazamandığını göstermek istemiş :)
-
joystik lazım tekmarshopta 11lira www.tekmarshop.com.tr
-
son zamanlar oynayamasamda 3 yılı aşkın bir süredir oynamaktayım...gerçekten bu oyundan aldıgın zevki hiç bir oyundan alamazsın şayet prosedürlere uydugun taktirde :)
-
swordfish bunu yazdı:
-----------------------------microsft flight simulator x deluxe indir
4 dvd
kur
Sonra ilk zamanlarda joysticke ihtiyacın yok.
Yabiki kaldırmak kolay değil.Öyle araba yarışındaki gibi gaza bas gitsin olayı yok.Birebir gerçek uçaklarla aynı prosedürlere uyman lazım.Kurcala kurcala bulursun.
Artık ben boeing 747 il uluslararası sefer yapıyorum :) O kadar yani gerisini sen hesapla.
Bu oyundan aldığın zevki hiç bir oyundan alamazsın
-----------------------------
Nedir peki prosedürler ? Yani karıştırıp kurcalamayla öğrenilecek cinsten mi sıfırdan başlayan biri için ? Birde online mı oynanıo ? Yani nete ihtiyaç var mı ? -
Bende bir saitek josytik vardı kaç senelik.Ama iyidir.Pek kullanmadım.
