Microvolts - Tahribat
-

ilk server channel 2
tahribat adlı oda
şifre 1
herkesi bekleriz :)
-
Ya oyunu kurdum fakat çok kasıyor belli yerlerde 2gb Ram ve 1024 ekran kartı var kasıldıktan sonra kitleniyor ne yapmak lazım temayı standart yaptım yine aynısı oldu.
-
geliyorum
-
dün 6 7 kişiydik bugün daha çok olalım 2 kişi başka oyunlarda çıkınca gelirler
-
angels_demos bunu yazdı:
-----------------------------
dün 6 7 kişiydik bugün daha çok olalım 2 kişi başka oyunlarda çıkınca gelirler
-----------------------------gelim mi :P
-
apokontek bunu yazdı:
-----------------------------
angels_demos bunu yazdı:
-----------------------------
dün 6 7 kişiydik bugün daha çok olalım 2 kişi başka oyunlarda çıkınca gelirler
-----------------------------gelim mi :P
-----------------------------gel :D
-
angels_demos bunu yazdı:
-----------------------------
apokontek bunu yazdı:
-----------------------------
angels_demos bunu yazdı:
-----------------------------
dün 6 7 kişiydik bugün daha çok olalım 2 kişi başka oyunlarda çıkınca gelirler
-----------------------------gelim mi :P
-----------------------------gel :D
-----------------------------Kanaldayım hadı bakalım kapısalım :)
-
channel 2 de Tahribat adlı server kuruldu.
-
Benim netbook kasıyor zevk alamıyorum. Bugün özelden yazmışsın bana gördüm ama cevap yazamadım bilmiyorum nasıl yazılıyor diye. :D
-
hadiiiiiiiiii qeliiiiiin channel 2 tahribat server ındayım
-
Odaya şifre koymamışsınız gevur sarmış odayı.
