Milimetrik Çizim
-
Arkadaşlar resimdeki gibi bir çizim yapmam gerekıyor fakat hangı programda yapacagımı bılmıyorum çizim dersi için gerekli
http://c1202.hizliresim.com/u/g/2qp1y.jpg
-
Biraz daha açıklayabilir misin acaba? nasıl bir çizim yapacağın önemli, kağıda mı baskı alacaksın yoksa direk program uzantılı dosya olarak mı vereceksin hocaya? Solidworkste çizebilirim misal bunu ben ama görüntüsü bu şekilde olmaz yani..
-
Autocad
-
gkhn759 bunu yazdı:
-----------------------------Autocad
-----------------------------kesinlikle Autocad
-
bittabi
-
cad cam yazılımları ile yapabilirsin
autocad solidworks
-
solid, autocad , artcam ... cad-cam programları yapar bunu :)
-
corelde epilepsi olarak yapabilirsin ama autocad yada solidorks ile daha iyi olur
-
tam olçulerıyle orıjınden sona kadar 30 cm olması gerek tabı aralarındada mılımetrelerde olucak resımdekı gıbı ve kagıda baskı yapıcam kı buluntuların capını kolayca bulabılıyım
-
Autocad ile yap baskıda sorun olmaz ve kolay yapabilirsin...
-
autocad de cok güzel çizilir. Detayları pek gozukmuyor ama, kullanmayı bilmiyorsan elimden geldigi kadar yardımcı olabilirm
