Millet Olarak Neden Bu Kadar Heyk E Meraklıyız
-
sa müritler 1 haftadır başımdan geçenleri anlatcagım size otobuste gidiyorum en arkanın bir önünde oturuyorum arkamda da iki tane genç oturuyor genç dediysem lise1 veya 8. sınıf ögrecisi aralarında bir muhabbet geçiyor konu böyle
a:bilader geçen gün bizim karşı sınıftaki merve varya onun msn bir patlattım içinde neler neler var
b:hadi lan olm nasıl yapıyonuz şunu ya ögretsene banada
a:olm bunlar öyle he diyince ögrenilmiyor temelden başlamak lazım çok ugraşman lazım çok
b:tamam olm bende çalışırım ögrenirim
bu sırada ben gülmeye başladım artık daha fazla tutamadım kendimi :D
ikinci bir muhabbet bizim sınıf da geçiyor pc ile haşır neşir oldugum okulda çogu kişi tarafında biliniyor hocaların işlerini filan yapıyorum slayt gösterisidir filan bazı pclerde arıza çıkıyor donanımsal veya yazılımsal onları hallediyorum
bizim edebiyat ögretmeni sınav sorularını mailine kaydetmiş okulda yazıcıdan çıkartıcak sınav olacagız geldi sınıfa hoca dedi mailim açılmıyor sınav iptal sorduk işte hocam sınav sorularını mailemi atıyonuz evet dedi çıktı sınıftan arkamdaki sırada oturan şahıs direk bana bilader patlatsana hocanın mailini (şu patlama lafı neden bu kadar çok geçiyor hala onuda anlamış degilim) dedim hacı kolay mı sanıyosun o kadar çocuk direk bana amk bende seni bir halt sanıyordum dedi bir msn patlatamıyon o kadar da pc den anlıyon die geçiniyon bir sürü yöntem biliyordun sözde diye başladı debelenmeye çocuga diyorum ya olm bak yöntem var fake atarsın keylog indirirsin pc e filan diye anlatıyorum ama eskiden di onlar çocuk gelmiş bana yürü git lan bir boktan anladıgın yok gelmiş bize hikaye anlatıyon dedim o kadar biliyorsan sen heykıd yap :D baktım küfür etmeye başladı dedim düzgün konuş konuşmazsam ne olur tarzından olaylar bir birimize giriyorduk az daha sınıftakinler ayırdı :D
üçüncü bir muhabbeti anlatıyorum kuzenlerle bir parkda oturuyoruz 4-5 kişi de bizim yan masada oturmus muhabbet ediyor konu şöyle :D
a:lan varya bizim arkadaş microsoft un sitesine saldırmıs az daha heykliyormus
b: hadi lan olm helal olsun çocuga la
a: ohoooo olm ne diyon kaç tane site patlattı(kafayı sıyırıcak duruma geliyorum burada :D )
b: başka bir şahıs dalıyor olaya : lan bırakın gidin onun bir haltdan anladıgı yok geçenlerde bir virüs yolladım ona salak yedi hemen bilgisayarını yaktım kolay kolay toplayamaz bir daha pc sini diyor (tam bu sırada renein bir sözü aklıma geldi mürid biri bir konu açmıştı yazılım ile pc nin anakartını yakma ile ilgili renede : sen git o adama söyle tahribat.com da rene die biri var sana gerizekalı diyo :D )
a: olm adam zirrat bankasındaki kameraları bile izliyormus ne diyon gçen gitmiştim orada oldugmu söyledi birde hangi sıradan işlem yaptıgımı bile söyledi walla
artık burada film kopma aşamasına geliyor :D
işin özü neden bu kadar heyk meyk olaylarına düşkünüz yada neden birilerine birşeyleri ispatlamaya çalışıyoruz onu bir türlü anlıyamadım gitti pc i açıp 2 oyun oynayan knight silkroad metin2 vs vs tarzı oyunlarda keylog kurarak milletinn hesabın çalan kişiler heykır oluyor :D
ayrıca şu patlatma meselesini hala anlıyamadım gitti :D
-
egolar..
kendini hacker olarak göstererek agalanmak havalanmak vs...
2-3 ms-dos komutu yazarak hackerim diye hava atanlar :D
kısaca hocam kısa yoldan köşeyi dönmek denen bişey var ya onun bir türevidir bu havalanmak...
-
okulda bizi beyaz önlükle gören hocalar direk gelsenize 2 dakka diyo yazıcımız bozuk bi bakın felan web öğrencisiyiz
donanımsal sorun var belli aq m.ö kalmış.
yapamayınca ne biçim bilgisayar öğrencisisiniz felan :|
felsefesi var bide bende buna kılım.
bilgisayar biliom dediysen mırrııı yedin içini dışını bilcen ne derse yapcan :|
-
biz hack'e değil şiddete düşkünüz. hack de şiddetin sanal versiyonu olduğu için hack'e de düşkünüz.
-
acaba patlatırken ne kullanıyorlar c4 mü yoksa el bombasımı :))
-
Belki msn ve mailleri birer balon olarak görüyorlardır..
-
her türk hacker doğar.
-
hahaha hahhaahaha aynen hacı aynen.
Ben hackle ugrastıgım zamanlarda adamın biri geldi bana ben hackerim falan diyor böle kabadayı kabadayı konusuyor mala dedim ki benim msnyi hackle hadi falan.Tamam dedi sonra bana 5 dk sonra dedi ki dedenin mesleği ne senin ondan sonra bende imamdı nie sordun ki dedim ben hala anlamadım öküzün gizli yanıtımı denediğini haha yani böle bir mallık yapacağını tahmin etmiyordum.Neyse herif diyor ki doğruyu söle bu dogru değil haha ben bir gülüyorum var ya öldüm orda.Bide kro 25-26 yasında böle coluk cocukda değil :D
Ben öle adamlar tanıdım ki kendini heykır sanan yada heyke adayan ama daha pcsindeki windows movie markerden yada sistem geri yüklemeden haberi olmayan kisiler :D
-
bizimkisi merak değil,
genel kültür.
zaten insanın başına ne gelirse ya meraktan ya da yar... 'tan gelir.
-
evet geyik yapmalıyız çünkü konuyu sosyal ve psikolojik açıdan inceleyecek zekamız ve bilgi birikimimiz yok
hadi o zaman zuhaha puhaha hepimiz heykırız muhaha
-
yaşaşun hacker gücü :W
