Minecraft - 64 Bit - Optimus Sorunu
-
vaaay tayfun görüşemiyoz hacı napan ne oynardık minecraft ilk zamanları neydi lan ah ah...
-
Arada boş zamanlarda oynamak istiyorum ama bir server ya da bir ortam bulamıyorum şu anda oynadığınız takip ettiğiniz serverlar var mı oynuyanlara soruyorum
-
Lambo bunu yazdı
vaaay tayfun görüşemiyoz hacı napan ne oynardık minecraft ilk zamanları neydi lan ah ah...
daft ile server kurma çalisioz suan :)ahh ahh
-
ilgilencek varsa boşta duran tbt serverini ayarlayayim?
-
bir soru daaha sormak istiyorum normalde 1.2.4 sürümünde lan dan oyun oynayabiliyorduk ama şimdi 2.5 geldi abi lan kuramıyoruz ip yi 0.0.0.0 : 48375
gibi bir şekilde veriyor bağlanmaya çalıştıgımızda bağlanmıyor bunun sebebi nedir sizce veya çözenininz varmıdır ? -
schwarzseherisch bunu yazdı
ilgilencek varsa boşta duran tbt serverini ayarlayayim?
survival isteriz :D
-
Ka1nsha bunu yazdı
bir soru daaha sormak istiyorum normalde 1.2.4 sürümünde lan dan oyun oynayabiliyorduk ama şimdi 2.5 geldi abi lan kuramıyoruz ip yi 0.0.0.0 : 48375
gibi bir şekilde veriyor bağlanmaya çalıştıgımızda bağlanmıyor bunun sebebi nedir sizce veya çözenininz varmıdır ?hocam normal multiplayer yerinde gösteriyor lan oyunları.
@sinusx: varsa eskisi gibi toplanacak, tee eski serverdeki şeklinde kurarım? arazi sistemi falan bile olmadan.
anarsistherif tarafından 25/Kas/12 13:50 tarihinde düzenlenmiştir
