MIT Harvard Gibi Üniversitelerin Eğitimleri
-
bu üniversitelerin eğitim farkı nedir acaba? İçerik olsun, teori ve pratikte olsun bu üniversiteleri daha iyi kılan nedir?
buralarda master dalında insanlar ne yapıyor? MIT, HARVARD, OXFORD, CAMBRIDGE, YALE, STANFORD çok merak ediyorum.
neden en iyi seçiliyorlar
-
Adını sanını unuttum ; Standford'da olması gerek ; bi fizikçi dayı vardı. Herif son dersine giriyor. Abi adam neler anlatmıştı. Gösteriler falan :|
Yeminle özenmiştim.
-
zumsuk bunu yazdı
Adını sanını unuttum ; Standford'da olması gerek ; bi fizikçi dayı vardı. Herif son dersine giriyor. Abi adam neler anlatmıştı. Gösteriler falan :|
Yeminle özenmiştim.
MIT, Walter Lewin. Büyük adam vesselam.
-
profilimin altındaki paylaşımlara bak.
-
Noyan bunu yazdı
bu üniversitelerin eğitim farkı nedir acaba? İçerik olsun, teori ve pratikte olsun bu üniversiteleri daha iyi kılan nedir?
buralarda master dalında insanlar ne yapıyor? MIT, HARVARD, OXFORD, CAMBRIDGE, YALE, STANFORD çok merak ediyorum.
neden en iyi seçiliyorlar
Egitimdeki fark:
Bizim hoca "bu konulari lisede gormus olmaniz gerekiyordu" diyip turev ve integralin temelini anlatmamisti.
Mit'te ise lineer cebir dersindeki yuce insan en basit denklem sistemini lise ogrencisinin anlayabilecegi duzeyde temelden anlatiyor, hata yapiyor duzeltiyor, muhabbet eder gibi ders anlatiyor.
Onlari daha iyi kilan temel sebep:
Aile baskisi olmadan ilgi duyduklari, yeteneklerinin oldugu, basari gosterebilecekleri bir bolume gitmeleri... Ayrica ayni isi yapmaktan zevk alan kisilerin bir araya gelmesi de cikan urunlerin kalitesini arttirir.
Yoksa ders ayni ders, konu ayni konu, dersi anlatan kisi bile ayni... Ama yukarida anlattigim etmenlerden dolayi egitimde sikintiliyiz... -
o değil de hazılık yılı bitecek,ben daha videodaki elemanları anlayacak ya da general physics okuyacak kıvama gelmedim.ders çalıştığım da yok gerçi.ama ufaktan tırsmaya başladım
-
cem-engine bunu yazdı
o değil de hazılık yılı bitecek,ben daha videodaki elemanları anlayacak ya da general physics okuyacak kıvama gelmedim.ders çalıştığım da yok gerçi.ama ufaktan tırsmaya başladım
lisede ve üniversitede hazırlık okudum. toefl verdim. uzun süre yurtdışında yaşadım, hala general physics okuyamıyorum rahat ol.
-
saqeslanger bunu yazdı
çizdim Türkçe olması baya iyi olmuş
