MNG Kayıp Kargo Problemi
-
Şubeler hep acente.
1 tanesi işini düzgün yapsa diğeri yapmıyor.
Gerçi aktarma merkezlerini görseniz onlar hepten rezalet.
Ama asıl sebep asgari ücrete adamları köpek gibi karda çamurda çalıştırmaları. Çoğu mecburiyetten çalışıyor.İşlerini zoraki yapıyolar.
-
mkyb bunu yazdı
Kargo firması olarak UPS kargoyu tek geçerim. Adamlar ne zaman teslim yapacaksa hep yarım saat önceden arayıp müsaitseniz kargonuzu getireceğiz diyorlar. Geçen dükkanda birine bırakın dedim yok illa siz olacaksanız kimlik ile doğrulama yapmamız gerek dedi.
Doğru olanda bu hocam. Yurtiçi 2 sene önce falan böyleydi onlarda bozdular. Genel olarak kargo firmalarından memnun olan göremedim.
-
valla hocam çekmeköy tarafında oturuyorum bu aras kargo tam bi rezalet telefonlara çıkmıyolar zaten hiç bi şekilde ulaşma imkanı yok. Mng desen eh işte. Gene en iyisi yurtiçi kargo bana göre yada ben orda çlışanları tanığım için öyle. her zaman ilgililer zamanında teslimat yapıyolar.
-
onca yere şikayet ediyorsun kimse seni iplemiyor ya insanı çileden çıkartan o oluyor . bundan 1 ay önce y.içi kargo ile sorun yaşadım bimer hariç her yere şikayet ettim kargoyu getirtemedim ürünü iptal ettim bi o kadar da satıcı uğraştı kargoyu geri çekmek için anca 20 günün sonunda başarabildik kısacası allah kimseyi kargo firmalarının eline düşürmesin
-
BİMER ve Şikayetvar a şikayette bulundum. Başka şikayet edebileceğim yer var mı ? Twitter'dan da yazdım.
-
Kernel_Panic bunu yazdı
Öncelikle çok geçmiş olsun hocam. Bu kargo şirketlerin hepsinin abv. bi tane işini düzgün yapan firma olmaz mı a.q? Yurtiçi, mng, aras hepsiyle vukuatlıyım. İşin tuhaf tarafı Amazon ABD'den DHL ile 4 günde kargom evime geliyor. Sms ve maille paket yola çıkarken müşteriyi bilgilendiriyor. Bu şerefsizler ise hepsi bir ağızdan sözleşmiş gibi eve geldik ama yoktunuz kapıya not bıraktık diye raporluyor şubeye. 24 saat evde olurum yine aynı terane geldikleri yok not işide yalan. Laptop vb. değerli elektronik cihazları direk elden veriyorum uzakta olsada. Yabancı birine verip kaybolmasın diye. Benzer bir durum Dell Koç Sistem servisi mng ile çalıştığı için başıma gelmişti. Kargo varış noktasından alakasız bir şubeye gitmişti 10 günün sonunda ulaşabilmiştim.
Genel olarak ay-nen katılıyorum. Yurtici,aras,mng hepsi aynı felaket ötesi. Hizmet almaktan çok şükredin bu kadarına modunda çalışıyorlar, ayak üstü kırk yalan söylerler, +kendi hatalarını bile sana yıkarlar o derece ahlak-etik kavramından uzaktırlar. Bir kağıda 15 lira almasını iyi bilirler. Ne de olsa bize muhtaçlar, devlet de bir yaptırım uygulamıyor modunda kazandıkları bol paralarını sayıp rahat rahat takılıyorlar.
"Güven Kargo" diye firma mı kursak ne yapsak :P
-
Abi geçtiğimiz haftalarda bir pazartesi mobil uygulamadan kurye talebinde bulundum. Gelmedi
Ertesi gün Call Center ı arayıp anlattım dedim gelmediler siz gönderirmisiniz. Gelmedi.
Çarşamba call center ı tekrar aradım. Gelmedi.
İş inada bindi perşembe cuma call center. Gelmedi.
Ertesi hafta pazartesi oldu bölge müdürlüğünü aradım gelecek dedi. Gelmedi.
Salı tekrar call center ve bölge müdürlüğü ve mobil uygulamadan talepte bulundum. Gelmedi.
Çarşamba bölge müdürlüğü telefonumu açmamaya başladı. Call Center bölge müdürlüğüne şikayet et dedi. Yok mu müdür yönetici onla görüşcem dedim yok.
Bölge müdürüne ulaşmak istiyorum yok.
Abi olay şu MNG de yöneticilere ulaşamıyorsun şikayetle ilgili. Personellerde birbirini kolluyor. Haliyle herkes olayları güllük gülistanlık sanıyor.
MNG de hiçbir yetkiliye ulaşamıyorsun kesinlikle ulaşamıyorsun. Git şubede müdürle konuş kavga çıkar yak yık telefonla kimseye ulaşamazsın.
-
Hiçbir dönüş olmadı, işin kötü tarafı genel müdürlükten kimseylede görüşemedim. Sabır.
-
var mı gelişme
-
15 gün oldu dönüş yapan olmadı. Sabır sınıyorlar. Hergün müşteri hizmetlerini arıyorum genel müdürlüğe tarafınıza dönüş yapılmadığını bildiriyorum diyip kapatıyorlar. Genel müdürlüğü arıyorum ulaşamıyorum hiçkimseye.