Mobese Cezalarından Muaf?
-
Smirnoff bunu yazdı:
-----------------------------Benimde 2 ay oldu ne kağıt var gelen nede baska bisey anlamadım gitti.
O değilde merak ettiğim şu ;
Kırmızı ısıkta gecince ceken zımbırtılar var onlar değilde diğerlerinden ( asayis icin olan ) bahsediyorum ,
diyelim geçtim kırmızıda filan mobeseden görüldü ceza yazıyolaarmı ?
-----------------------------tabi hocam tek asayiş değil onlar trafiğede bakıyorlar.Her türlü duruma müdahale ediyorlar.
-
Dün havaalanında büyük ihtimalle ceza yedim polis yedin cezayı dedi içime kurt düşürdü be adam yaz ver o zaman niye bizi düşündürüyorsun :D
Bu cezaları sorgulayabileceğimiz bir site var mı online olarak ?
-
darkroques61 bunu yazdı:
-----------------------------Dün havaalanında büyük ihtimalle ceza yedim polis yedin cezayı dedi içime kurt düşürdü be adam yaz ver o zaman niye bizi düşündürüyorsun :D
Bu cezaları sorgulayabileceğimiz bir site var mı online olarak ?
-----------------------------maliyenin sitesinden bakabilirsin...
-
benim taktiğimi kullan 3 yıl ödeme bak af çıkacak mı ceza ve vergi affı çıkarsa yırtarsın çıkmazsa toplamda 100-200 lira faizli ödeme yaparsın.
