Mobil Oyun Programlama
-
onparlak bunu yazdı:
-----------------------------Eleştirmek gibi olmasın ama Gideros mobile 2 Türk programcının eseri,İngilizceyi kullanmaları tabiki hoş ama neden birde Türkçe sürüm yapmazlar ki?
-----------------------------Türkçe olursa 3 kişiye 5 kişiye satabilirler. Ama İngilizce olursa çoook daha fazlasına.
Ayrıca işi programlama olan kişilerin İngilizce bilmesi şart bu devirde, bir süre daha böyle gider gibi görünüyor. Türkçe diye ısrar ettiğinde dünyanın çok gerisinde kalıyorsun maalesef.
-
JPriest bunu yazdı:
-----------------------------onparlak bunu yazdı:
-----------------------------Eleştirmek gibi olmasın ama Gideros mobile 2 Türk programcının eseri,İngilizceyi kullanmaları tabiki hoş ama neden birde Türkçe sürüm yapmazlar ki?
-----------------------------Türkçe olursa 3 kişiye 5 kişiye satabilirler. Ama İngilizce olursa çoook daha fazlasına.
Ayrıca işi programlama olan kişilerin İngilizce bilmesi şart bu devirde, bir süre daha böyle gider gibi görünüyor. Türkçe diye ısrar ettiğinde dünyanın çok gerisinde kalıyorsun maalesef.
-----------------------------Malesef haklısın üstam,İngilizceye ağırlık vermem gerekiyor.Ben konumda ilerledikçe sana pm atsam olur mu?Sakıncası var mı yol gösterebilrmisin acaba?
-
Atabilirsin tabi. Aslında forumda konu açıp sorsan sorularını, benzer problemlerle karşılaşan başkaları da faydalanırlar ve cevaplayacak insan sayısı da daha fazla olur (1'e göre)
