Mobil Oyun Programlama

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JPriest
    JPriest's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    onparlak bunu yazdı:
    -----------------------------

    Eleştirmek gibi olmasın ama Gideros mobile 2 Türk programcının eseri,İngilizceyi kullanmaları tabiki hoş ama neden birde Türkçe sürüm yapmazlar ki?


    -----------------------------

    Türkçe olursa 3 kişiye 5 kişiye satabilirler. Ama İngilizce olursa çoook daha fazlasına.

    Ayrıca işi programlama olan kişilerin İngilizce bilmesi şart bu devirde, bir süre daha böyle gider gibi görünüyor. Türkçe diye ısrar ettiğinde dünyanın çok gerisinde kalıyorsun maalesef.


    Sen hiç kaval çaldın mı?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    onparlak
    onparlak's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2012
    Erkek

    JPriest bunu yazdı:
    -----------------------------

    onparlak bunu yazdı:
    -----------------------------

    Eleştirmek gibi olmasın ama Gideros mobile 2 Türk programcının eseri,İngilizceyi kullanmaları tabiki hoş ama neden birde Türkçe sürüm yapmazlar ki?


    -----------------------------

    Türkçe olursa 3 kişiye 5 kişiye satabilirler. Ama İngilizce olursa çoook daha fazlasına.

    Ayrıca işi programlama olan kişilerin İngilizce bilmesi şart bu devirde, bir süre daha böyle gider gibi görünüyor. Türkçe diye ısrar ettiğinde dünyanın çok gerisinde kalıyorsun maalesef.


    -----------------------------

    Malesef haklısın üstam,İngilizceye ağırlık vermem gerekiyor.Ben konumda ilerledikçe sana pm atsam olur mu?Sakıncası var mı yol gösterebilrmisin acaba?


    http://parelsoft.com/ || http://torrentdeposu.com/
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JPriest
    JPriest's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    Atabilirsin tabi. Aslında forumda konu açıp sorsan sorularını, benzer problemlerle karşılaşan başkaları da faydalanırlar ve cevaplayacak insan sayısı da daha fazla olur (1'e göre)


    Sen hiç kaval çaldın mı?
Toplam Hit: 2255 Toplam Mesaj: 14